Kiitos :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25022350:Hei jättäkääs toi kaunis venakko rauhaan ny perkele!
Ei se o mitää väärää tehny, se on kaunis ja teki kaaniin kaakunki!
Tulitko reisille?Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25022350:Hei jättäkääs toi kaunis venakko rauhaan ny perkele!
Ei se o mitää väärää tehny, se on kaunis ja teki kaaniin kaakunki!
Oii, tuo kakku näyttää tuossa tosi herkulliseslta.MehevältäTälläinen se on sisällä
ja tänne teille vielä mun lasta laitan kuvaan, että tiedätte ettei se ole mistään blogista pöllitty
Kun toi kakku on mun mielestä helvetin helpoa tehdä ja jos jaksan osaan parempaa tehdä, toi on silti kauhee kakku, ihan vaan kun kaikki värit sekaisin ja idea tyhmä
View image: IMG 0062
Marsipaania saa erivärisinä, niinkuin kaikki noi muutkinJotenkin vaan tuntuu epäuskottavalle, että Milanna ykskaks olisi tekaissut noin suuritöisen kakun, jos ei koskaan siivoa eikä laita ruokaa itse. Tuossa on noita kakkukerroksiakin vaikka kuinka monta eli kova leipominen. Ja sitten marsipaanin värjäämistä ja kaulimista jne. En oikein ota uskoakseni.
Vaikka mistäs sen tiedän. Mutta poukkoilevaa on Milannan elämä.
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Isä;25022499:JÄTTÄKÄÄ MILEENA RAUHAAN SAATANA!
Vai ootteko vaa nii helvetin kateellisia?
Tosi hieno kakku, miten mä en oo koskaan tajunnut että marsipaanista voi tehdä muutakin kuin yhtenäisiä kuorrutteita. :O
Sä et selvästi tiedä mistään mitään.Jotenkin vaan tuntuu epäuskottavalle, että Milanna ykskaks olisi tekaissut noin suuritöisen kakun, jos ei koskaan siivoa eikä laita ruokaa itse. Tuossa on noita kakkukerroksiakin vaikka kuinka monta eli kova leipominen. Ja sitten marsipaanin värjäämistä ja kaulimista jne. En oikein ota uskoakseni.
Vaikka mistäs sen tiedän. Mutta poukkoilevaa on Milannan elämä.
Ei sille voi olla mistään kateellinen. Akka on hysteerinen, elämä yhtä kaaosta, ei se nainenkaan mikään ihmeellinen ulkonäöltä ole.Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25022499:JÄTTÄKÄÄ MILEENA RAUHAAN SAATANA!
Vai ootteko vaa nii helvetin kateellisia?
Tuntuuhan toi tosiaan kovin kovin kummalliselta, ettei hän kerro noihin vastausta.hmmm"Sä et selvästi tiedä mistään mitään. Kyllähän tuo nainen tekee.."
No ehkä en tosiaan tiedä - olen aika uusi tälä palstalla. Mutta näin hän itse tässä taannoin kertoi.
Muutenkin tuntuu kummalta, kun hän ei oikein koskaan kerro esim. lasten kuulumisia?
Ja kuinka monta koiraa heillä oikein onkaan?
Ja miksi remontoida taloa jos se on kerran myynnissä?
Tai miksi keittiöremontti ylipäätään taas, jos talo on 6v vanha, ja jo kerran tehty keittiöremontti?
Ja miksi talo on kiinnitetty satojen tuhansien arvosta, jos rahaa on niin ettei ole huolta sen loppumisesta?
Kuka hoitaa lapsia jos Milanna vain "joskus" on heidän kanssaan. Onko lastenhoitajia monta?
Ja voiko oikeasti olla tuollainen kampaus, jos on seksialan ammattilainen?
Ei se palstalle kuulu jos en halua vastata, teille on mietimistä sitten"Sä et selvästi tiedä mistään mitään. Kyllähän tuo nainen tekee.."
No ehkä en tosiaan tiedä - olen aika uusi tälä palstalla. Mutta näin hän itse tässä taannoin kertoi.
Muutenkin tuntuu kummalta, kun hän ei oikein koskaan kerro esim. lasten kuulumisia?
Ja kuinka monta koiraa heillä oikein onkaan?
Ja miksi remontoida taloa jos se on kerran myynnissä?
Tai miksi keittiöremontti ylipäätään taas, jos talo on 6v vanha, ja jo kerran tehty keittiöremontti?
Ja miksi talo on kiinnitetty satojen tuhansien arvosta, jos rahaa on niin ettei ole huolta sen loppumisesta?
Kuka hoitaa lapsia jos Milanna vain "joskus" on heidän kanssaan. Onko lastenhoitajia monta?
Ja voiko oikeasti olla tuollainen kampaus, jos on seksialan ammattilainen?
Jep, BB-Janicakin varmaan on juuri ton näkösenä keikalla, eikä laitettuna. Eikä sekään ilman meikkiä mikään ruusunen oleEi se palstalle kuulu jos en halua vastata, teille on mietimistä sitten
Niin kamppaus? Luuletko että noin olen työskennellyt stripparina, sama ulkonäkö ja hiukset, kun kuvissa, pitää olla sitten ihan puupää
en mä sellaisena todellakaan ole ollut messuilla, vaan oli normaalit suora tukka, tämä helvetin ruma kuva pomo laitoi ihan siks kun hänen mielestä, mun 3pv vanha kampaus muistutti geishakampauksen, mutta en mä noin todellakaan missään ollut, 2 päivää oli kaaos päässä kampauksen jälkeen,,,en enempää jaksa selittää, kun joskus selitin ja ei kuitenkaan kukaan usko"Niin kamppaus? Luuletko että noin olen työskennellyt stripparina, sama ulkonäkö ja hiukset, kun kuvissa, pitää olla sitten ihan puupää"
No täällä palstalla on sellainen kuva, jossa olet seksimessuilla ihan samantyylisen kampauksen kanssa "Geisha".