Must tuntu että ruma kakku olen saanut:(, en jaksanut parempaa tehdä, onneks mies tykkäsi (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Mamma italiana"
[QUOTE="öö";25020457]Mulle ei ole sama. Alotetaan nyt lapsellinen juupas-eipäs leikki[/QUOTE]

Ei viitsità. (Pieni lisàaineannos ei ketààn tapa, jatkuva lisàaineiden kàyttò tai suuri konsentraatio voi olla haitallista) Kuitenkin hieno ja kaunis kakku, hyvà venakko

fff
miten sait pysymään tuon marsipaanin kakun päällä? onko se kermaa siis vihreeksi ja keltaiseksi värjättyä tms...otappa kuva nytkun sitä on syöty?haluan nähdä minkänäköinen sisältä

"öö"
[QUOTE="Mamma italiana";25020487]Ei viitsità. (Pieni lisàaineannos ei ketààn tapa, jatkuva lisàaineiden kàyttò tai suuri konsentraatio voi olla haitallista) Kuitenkin hieno ja kaunis kakku, hyvà venakko[/QUOTE]

Kukaan ei ole väittänyt sen tappavankaan, mutta katsos jos et tiedä' kaikki ei myöskään pidä niitä hyvän makusina. Mutta sait taas päteä : )

Venakko Milanna
Tälläinen se on sisällä

ja tänne teille vielä mun lasta laitan kuvaan, että tiedätte ettei se ole mistään blogista pöllitty:D

Kun toi kakku on mun mielestä helvetin helpoa tehdä ja jos jaksan osaan parempaa tehdä, toi on silti kauhee kakku, ihan vaan kun kaikki värit sekaisin ja idea tyhmä
View image: IMG 0062

"ÖÖÖ"
[QUOTE="vieras";25020556]Onks tää tämmönen "voi eiiiii ku ruma,eiks ookkin ihan hirveen ruma!" Ja sit kaikki sanoo kuorossa että "AWWWWW,eikun on oikeesti TOSI hieno,vähäks oot taitava!"[/QUOTE]

Näihän se menee, valitettavasti :)

"vieras"
Vaan kun tuo ON hieno!

Ja se nillittäjä vois kertoa terveellisen kakun ohjeen, niin voidaan kaikki tehdä sellainen seuraavaksi isänpäiväksi? Mitä siihen tulee, kesäkurpitsasiivut kakkupohjien tilalle, puolukkahillo väliin ja kuorrutukseksi porkkanaraaste? =)

Yhteistyössä