Tietty merkityskin kiinnostaa, utelias kun olen ;DAlkuperäinen kirjoittaja Miä;24995713:Ainiin, unohdin kysyä että haluatko siä tietää sen merkityksen vai kysyitkö muuten vaan?
Tietty merkityskin kiinnostaa, utelias kun olen ;DAlkuperäinen kirjoittaja Miä;24995713:Ainiin, unohdin kysyä että haluatko siä tietää sen merkityksen vai kysyitkö muuten vaan?
Otin sen aikoinani kun tajusin olevani bi.. Tunsin sillä hetkellä olevani enemmän nainen kuin ikinä. Tyhmä selitys mutta niin se sillon meniTietty merkityskin kiinnostaa, utelias kun olen ;D
Natsiperkele ja herraties vaikka mitä.. Pilottitakkinen junttieinari. Oota, keksin kohta vielä lisääJuu, suomileijona jolla ei ole siis rasistista merkitystä... Tuntuu olevan monelle kovin vaikea ymmärtää mikä on mun mielestä suhteellisen huvittavaa mutta toisaalta myös kovin surullista..
No just ni!Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24995924:Natsiperkele ja herraties vaikka mitä.. Pilottitakkinen junttieinari. Oota, keksin kohta vielä lisää
Hieno merkitys =)Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24995835:Otin sen aikoinani kun tajusin olevani bi.. Tunsin sillä hetkellä olevani enemmän nainen kuin ikinä. Tyhmä selitys mutta niin se sillon meni
Kiitos, ihanaa kun joku ei naura vaan on tosissaan =)Hieno merkitys =)