G: Onko sinulla tatuointi, jonka merkitystä muut eivät jostain syystä ymmärrä?

"vieras"
Häh, eikö täällä ole ketään miestä jolla olisi tatuoituna sydän ja sen sisään "äiti", eikä sitä vaimo oikein ymmärtäisi? ;) Sehän on ihan klassikko.
Wallu Valpiolla mun muistaakseni on tollainen "äiti"- tatska, se joskus esitteli sitä kun oli jossakin ohjelmassa.

• Tykkää
Reactions: idunnor
"vieras"
Pääsääntöisesti kaikki oudot ja vieraammat ihmiset kysyvät kuvani nähdessään mitä se esittää. Kysyjästä riippuen on kaksi tapaa kertoa se, simppelisti se on oma nimeni ja pidemmän kaavan kautta löytyy myös syy miksi nimi on ilmaistu tietyllä tavalla. Sitä syytä kaikki eivät aina välttämättä ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24995924:
Natsiperkele ja herraties vaikka mitä.. Pilottitakkinen junttieinari. Oota, keksin kohta vielä lisää :D
:LOL: No just ni!

Mulla on myös käsivarressa muuten voodoo-nukke, sekä käärme ja omena josta on purtu pala pois (ekaa kukaan ei varmaan arvaa mutta näin kirjoitettuna, arvaako kukaan mitä tuo käärme ja omena yhdistelmä tarkoittaa? :D No niinpä... aika helppo, mutta kuvan nähdessään ihmiset ei jostain syystä älyä..)... Ei nekään aukea ihmisille ihan tosta noin. Etenkään kun ne kuvat on päällekkäin.. Tarkotuksenahan on tietty hakkauttaa koko käsi täyteen ja haluan että kuvasta tulee yhtenäinen ja siksi nuokin on tolleen yhdistetty.

JONSERED Karhunkantaja
Lootuksen kukka on buddhalainen symboli; se kasvaa mutaisessa vedessä ja nousee virheettömän puhtaana sen yläpuolelle kukkiakseen.

Lohikäärme annettiin unessa suojelemaan minua ja toinen lohikäärme aloitettiin tsunamin aikaan, vesilohikäärme taivaslohikäärmeen seuraksi.

viikatemies vasemmasa lapaluussa on Carlos Castañetan innoittama: ainoa todellinen ystävä on oma kuolema

• Tykkää
Reactions: Maira
vierailija
Kädessäni on tribaali sydän, joka on katsojalle väärin päin, mutta minulle oikein päin. Tatuoija sovitti kuvaa tehdessä sydämen ensin katsojalle oikein päin, mutta sanoin heti, että kääntää, koska kuva tulee minulle itselleni, eikä katsojille. Ehkä tuon takia tatuoija ei veloittanutkaan paljon paskaakaan kuvasta. Kohta 10 vuotta hankinnasta ja yhä rakastan kuvaani yli kaiken.

Yhteistyössä