Syksyn passaajat:)

Jenksulalle jaksuja!!

Meillä on tänään pp12 dpo16 ja aamulla testattu haamujen haamu jonka mieskin näki. Testi oli Pregchek ja nyt illalla on testattu nega pregentillä. Epäilen että aamun testi on jotenkin viallinen koska koko testiosio on vähän lilahtava. Mutta hyvin sieltä haamujen haamu erottuu. Mutta eiköhän tuo illan nega (pisuttamatta 4h ennen testiä) kertonut sitten huomisen veritestin tuloksen. Aamulla menen verikokeeseen ja huomenna tai ti soittavat sitten naikkarilta.

Tsemppiä kaikille piinailijoille!!!!
 
äläs napsuneiti oo niin varma siitä illan testistä. Minäkin testasin pp12 haamun joka sit parissa päivässä vahvistu ihan kunnon vahvaks.

On se vaan loppupelissä typerää kun tuulimunassakin noi arvot nousee normisti.
 
tänks Jenksula.. niinhän se on että toivoa on niinkauan kun menkat on poissa.. ja toivon tosiaan että eivät ala ja huomenna soittavat naikkarilta. Meillä ei ainakaan luget pidä menkkoja pois ku vikan satsin laitoin pe. Nyt annostus olikin vain 1 * 200mg iltaisin.

Odottavan aika on tosiaan piiiitttkkäääää......
 
Jenksula halit*

Verikoe käyty antamassa. Nyt pitää toivoa että soittavat tänään eikä huomenna.. Paperiin kun oli merkitty että soitto joko 24 tai 25 päivä. Puuh.

Menkat ei vielä alkaneet. Tänään pp13 ja dpo17.
 
Mä testasin eilen aamulla sekä illalla plussan.
Ihan kunnon viivat.
Kävin tänään veritestissä ja kans oottelen täällä tuloksia.
Suht oireetonta on ollut, pikkusen mennkajomotusta, perusv***tusta:), selkäkipuja.. ei muuta kummempaa. Ei mene kyllä millään perille tämä juttu.. tietenkin näin alussa pelko on tooodella suuri. Mulla olisi pitänyt alkaa kkautiset pe tai la.. joten nyt 3-4 päivää myöhässä. Tää oli siis mun ainut PAS ja ainut alkio, mikä siellä oli.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Veritestin tulos nega. Yksi jatkoviljelyyn jäänyt alkio ei selvinnyt. Joten uusi hoitokierros pitkällä kaavalla odottaa. Kuulemma menee alkuvuoteen kun sinne päästään. Loppuvuodelle näytti olevan täyttä kuulemma.

Parempaa onnea muille!
 
napsuneiti ja Jenksula, kovasti jaksamista sinne!
On tää oikeeta tunteiden vuoristorataa, ensin annetaan toivoa ja sitten vetästään matto jalkojen alta..
1nainen Kovasti onnea ja toivotaan että kaikki menee hyvin.

Täällä ei mitään uutta, kauheeta ittensä kyttäämistähän tää on kun oloaan kuulostelee..olo ei ole yhtään raskautunut..:|
 
napsuneiti:hug:
voi olla ettei täälläkään enää tänä vuonna keretä. 28.11 on vasta kontrolli tästä. Siitä sit vielä menkat sun muut odotella niin on kyllä hiinä ja hiinä. Ja meidän tuurilla tässä ilmaantuu vielä jotain mikä viivyttää.
 
Jenksula ollaan sit alkuvuodesta samassa pinossa taas =). Ja sit onnistutaan molemmat!!!

Kyllähän se ottaa aivosta että pitää taas käydä läpi vaihdevuodet, piikit ja punktio. Olin sen jälkeen viimeksi todella huonovointinen ja oksensin koko kotimatkan. Ja masu oli aika kipeä sen jälkeen aika pitkään. Mutta kyllä mä sen vielä uskallan läpikäydä.
 
sintu74, toivotaan että on hämäysjuilia.
Täällä on tämä päivä köllötelty tyhjennyksessä ja yöks pitää jäädä kun vuotaa niin tosi paljon ja tulee hyytymiä :( mietin vaan tuota hyytymäjuttua kun tuleehan mulla normi vuodonkin aikana enemmän ja vähemmän. Pitäis muistaa seuraavalla kerralla hoitsulta kysyä vaikuttaako minun hyvin muutenkin hytyvä veri tähän jottain.
 
Nyt on ilmennyt uusi oire tuon vatsan juilimisen lisäksi.
Minulla on tänä iltana ollu vilunväreitä ja ku mittasin lämmön niin oli tasan 37, normaalisti 36,8.
Muutenki on sellanen väsyny olo ja tunne niinku ois tulossa kipeeksi.
Eikös samanlaisia oireita ole ollu joillaki muillaki ennen plussausta? :)
 
1nainen Onnea!!!!

Napsuneidille jaksamisia ja positiivisia katseita eteenpäin!

Mä päätin että nyt riittää meidän hoidot, olen raskaana! Tosiaan pp 5 vasta menossa, mutta esittelen nyt uuden positiivisen ajattelukannan itselleni. Aion olla raskaana vielä tämän vuoden puolella, muuta vaihtoehtoa en hyväksy! :)

(höynähdin the secret-salaisuus ideologiaan ;))

Oireista en tiiä, kun päiviä on vasta noin vähän ja siirretty alkio oli vasta yhden päivän ikäinen, mutta vatsa on himo turvoksissa lähinnä iltaisin. Jotain menkkajomotteluakin olen havainnut, mutta saattaa olla lugesteroneista. Tai siis ei tietenkään ole vaan raskausoireita!! :D

Tsemppiä tytöt, me kaikki kuulutaan siihen ryhmään joka saa hoidoista avun ja lapsukaisen itselleen, luotetaan siihen!
 
Olen tehny kyllä testiä taas tänään. Aamulla Pregchekillä, ei edes haamua...

Nyt iltapäivällä sitten Predictorin varhaisella testillä, joka näyttää tuloksen jopa 4 pv ennen odotettujen kuukautisten alkamista. Mulla tänään siis kp 27/29, eikä myöskään Predictorin testiin mitään tulosta...

Suurta ihmetystä kuitenkin aiheuttaa jo tiistaiaamusta alkaneet "menkkakivut", mutta minkäänlaista vuotoa (ei edes tiputtelua) ei kuitenkaan ole.

Yleensä mulla menkat alkanu parin päivän päästä siitä ku menkkakivut on ilmaantunu.

Toisaalta vielä pidän toivoa yllä, mutta ku testeihin ei ilmaannu edes haamua...

Sintu74 pp10 ja dpo13
 
Sintu74, mulla mulla kierto on terolutien kans sen 28 päivää. kp30 (pp12) tein apteekin omalla testillä haamun ja varsinaisena testipäivänä kp32 (pp14) CB tavallisella testilla vahvan plussan... että voihan se olla ettei vielä pp10 ois mullakaan tullu edes haamua.
Nyt sulle tarvii nakaa mukaan jo tupla liimat :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Mie oon nyt luovuttanu tuon testaamisen kanssa.
Tänään sain Pregcheckiin vain testiviivan paikan näkösälle... tuota ei ole tullut aikaisempiin testeihin, joten onko se merkkinä mistään?

Taidan tehdä seuraavan testin vasta 3.11, niinku sieltä Väestöliitosta ohjeistettiin alunperinkin... silloin digitestin pitäisi näyttää jo varmaa plussaa jos olen raskaana.
Tuolloin 3.11 olisi menossa siis pp16.

Nyt vaan odottelen saapuko täti huomenna kylään vai ei...
 
Sintulle tsemppiä piinailuun!!!

Mäkin testasin tänään herkällä, lähinnä siks kun tarttis illalla lähteä juhlimaan ja en osaa päättää onko mulla miten huono omatunto siitä että aion ottaa alkoholia... Testasin siis negan, mutta eihän se nyt vielä mihinkään näy, pp 8 menossa vasta.
Eilen oli aamupäivän ja aaltoilevasti illallakin karseaa närästyspolttoa ja kuvotusta, tänäänkin lievempänä. Muuten ei oireita, paitsi rinnat sivuilta viiltelee kovaa, eipä ole vähään aikaan ollut noin kipeät. Mutta olenhan siis raskaana, joten ihmekö tuo ;) Testata aion seuraavaksi keskiviikkona kun on pp 12. Silloin mulla on toinen psykologitapaaminen ja ajattelin josko sielä saisi jo kertoa iloiset uutiset :D

Nyt ruoan laittoon ja illalla hauskanpitoa halloween meiningillä, mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Voi luoja! Pp 10 ja testissä haamujen haamu! En usko silmiäni!!!! Neljä vuotta ja ensimmäisen kerran saan moista todistaa! Vaikka mitä tapahtuu olen niiiiiiin kiitollinen edes tästäkin edistysaskeleesta! Ympärivuorokautinen närästys/paha olo jatkuu, keskiviikkona testaan uudelleen. En voi uskoa tätä!!!!

Sintulle lähetän paljon positiivisia ajatuksia ja toivotaan parasta lopputulosta!
 

Yhteistyössä