**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

hipsu kiitos :) Pelonsekaiset tunnelmat viel, mutta huomenna on aamusella ultra. Neuvolasta laittovat kun tarkkaa tietoa ei oo kestosta. Ite oon laskenu et nyt ois 5+2, sillon ei kait viel pahemmin näy mitään ultrassa?! No huomenna nähään onko siel mitään ja jos on nii missä! Tuun sit kertoon lisää :)

Ellamae, mullakin ilmaa masussa, ja en edes ole herneitä syönyt. Kierto on puolivälissä, joten ovista toivon. Ainakin on yritetty, että pikkusimot lähtisivät etsimään sitä munasolua ;)) Eniten vain inhoan sitä odottavan aikaa... Onneksi olen lomalla juuri sen viikon, kun pääsee toivottavasti testailemaan ;)) Onnea ultraan Kyyneltenhymy!

Eris: täällä ihan sama juttu. Nyt menossa kp 38 eikä merkkejäkään menkoista ja testit näyttää negaa. Ennen raskautta ollu kierto se 28 päivää...onko teillä muilla menny raskauden jälkeen kierrot ihan sekasin?onko toivoo enää normaaliin kiertoon :( ...niin harmittaa..

Sunflower11
Mun käsittääkseni kans epäsäännöllisyys ihan normaalia, varsinkin jos imettää!?
Mulla tosin on alkanut aika äkkiä (ekassa 6vkoa synnytyksestä, toisesta 4vkoa) ja sit tullu kaiketi suht säännöllisesti. Koskaan en oo kp:tä laskenut paitsi nyt :D

Syystuulet saapuivat ja toivottavasti puhaltavat runsaasti plussia pinoomme <3

kuumeilijat

Torstai 13.10.2011

nimimerkki -------- ikä -------- kp --------- yk ----- toiveissa

kanttinen ------------ ?? ------- 81/?? -------- ? ---------4.
Mihu ---------------- ?? ------- 52/27 --------- 3 -------- 2.
-daniella ------------ 25 ------- 43/27-30 ----- 4 -------- 3.
Piuke1 -------------- ?? ------- 43/26 --------- 3 -------- 1.
Lily_ ---------------- 19 ------- 42/?? --------- 5 ---------1.

Annubella ----------- 26 ------- 38/28 --------- 1 -------- 2.
Funny87 ------------ ?? -------- 37/35-48 ----- 2 -------- ?
Tyttö91 ------------- 20 -------- 33/37 --------- 2 -------1.
Eris ----------------- 25 -------- 30/27-28 ------ 2 ------ 1.

Sutulii -------------- 31 ---------- 25/28 -------- 1 ------ 4.
Iippa88 ------------- 23 ---------- 24/28 -------- 3 ------ 1.
äiskä-73 ------------ 38 ---------- 23/29-33 -----7 ------ 4.
Nöhveli ------------- 26 ---------- 23/32-37 ----- 3 ------1.
Ellamae ------------- 33 -----------23/34 -------- 1 ------6.
Miinä --------------- 30 ---------- 22/25-29 ----- 7 ------ 2.
Puskajussi --------- 39 -----------22/26-33 ----- 3 ------ 5.
Sunflower11 ------- 23 ----------- 19/26-35 ---- 10 ----- 3.
Uusivauva82 ------- 29 ---------- 18/31-33 ----- 2 ------ 2.
Inskun ------------- 21 ---------- 17/26 -------- 4 ------ 2.
Mamman muru ------ 31 ------- --17/30-48 ----- 7 -------- 2.
hipsu86 ------------ 25 ---------- 15/28- -------- 1 ------ 2.
Neitipippuri --------- 30 ---------- 15/31-46 ------ 4 ------ 1.

Kaisakaisanen------- 23 -----------14/29-31 ---- ? -------?
Misupai --------------30----------14/28 ----------4 tai 5 --- 2.
Keskeneränen ------ 38 ----------14/22-24 ------- 4 ------ 3.
Puspus ------------- 28 --------- 13/28 ---------- 5 -------1.
Lenkkari ------------ 27 --------- 13/28-36 ------- 3 ------1.
Marica30 ------------ 30 --------- 10/33 --------- 4 ------- 4.
_tiny_ -------------- 24 --------- 6/25-28 ----- 12 ------ 2.
Kati82 -------------- 29 ----------3/28-37 ------ 7 ------ 3.
Whisky peat -------- 35 --------- 2/30-50 ------ 3 ------ 3

Santtu81 ----------- 30 ----------9/?? ---------tjot-------4.
Santsu_82 ---------- ?? --------- ??/?? --------- 3 ------ 2.

haamuilijat

:heart::heart::heart:

Tauolla

pikkuviikinki, ansku83

taustailijat
tirtsa, katie 85, moonbride, tsintsin, matte07, satuh83, nasu81

ennen joulua plussanneet 2011:

Lokakuu:
Kyyneltenhymy yk5
charleene yk2
Tirlittan87 yk3
Barbamama35 yk 14

Syyskuu:
Lepikonheta

ennen syksyä plussanneet 2011:

Elokuu:
Chamon
shootingstar*

heinäkuu:
Lilli88 5.7.
Vattunen 5.7.
Loretta 5.7.
Sipsunen 10.7.
Nippe78 15.7.
Maisa77 30.7.
Josefia 31.7.

Kesäkuu:
Ninnan
-olivia-

ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
huhtikuu 2011: Marsujasiskit 4.4., anpellina 19.4., sokruli 22.4.
Toukokuu2011: Platina 23.5.

Listaa saa päivittää kuka vaan ehtii

linkit edellisiin pinoihin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...nen-kesaa-3-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...-a/sivu27.html

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*rktt=raskaana kunnes toisin todistetaan

vauvaonnea kaikille!!!

Viimeksi muokattu:
Tulin päivitteleen tilannetta..himotestaajana oon jo tuhlaillut testejä, arvatenkin negoja. Nyt menossa dpo 9 tai 10. Odotellaan ja toivotaan parasta. --> testailu jatkukoon vielä, kunnes täti hyökkää!
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti++++++++:whistle:
iippa kuittaa ;)

Hellurei. Ultrassa käyty ja kuvassa ei näkyny kun erittäin paksut seinämät (hyvä juttu siis)! Kävin antaan verinäytteen ja hcg on noussut mallikkaasti, raskaana siis ollaan mutta ihan alussa. 28päivä uus ultra jos sillon jo näkis pikkusen :)
Mulla kävi poikaa odottaessa sama, plussasin 3+ viikoilla, tuhrutin ja menin ultraan, todettiin kemialliseks ja 2viikkoa nii siel oli 6viikkonen :)

kyyneltenhymy onnea vielä :) Ja me muuten ollaan unessa ennaltanäkijöitö!

Nimittäin, tämä tyttö testasi tänään (hieman haalean,mutta kumminkin) Plussan! Huomenna piti vasta testata mut en malttanut! Pitää vielä uus testi tehdä sunnuntaina et tummuuko. Huomenna pitäs vasta tädin saapua mut toivotaan et pysyy poissa! Nyt joutuu vähän toppuuttelee itteään. Mut pitäkää hei mulle peukkuja!
Mä pidän teille ja puhaltelen plussa puhureita puuuuuuuuh :)

Viime kuussa olin ihan varma, että olisin raskaana. Kaikki oireet täsmäsivät lukemiini raskausoireisiin. Silloin menkatkin oli "myöhässä" 6 päivää, tosin se oli yk1 joten pillereiden jälkeen ei ehkä heti olekaan sitä omaa normaalia kiertoa, mikä mulla on siis kp28. Päätin etten enää elättele turhia toiveita ennen kuin näen testissä plussan, ja se olikin helppoa uudessa kierrossa, kun oli niin paljon muuta menoa ja ajateltavaa.

No, eilen sitten plussasin liuskatestillä, mutta en voinut uskoa näkemääni, joten kävin eilen ostamassa Clear Blue -testin viikkonäytöllä ja ruutuun tuli tänä aamuna "raskaana". Tämä oli siis yk2. Oviksesta alkaen (27.-29.9) mulla on ollut rinnat arat ja vessassa on pitänyt käydä useammin. Ilmavaivoja on iltaisin, pahoinvointia on ollut muutaman päivän ajan ja nenä on hieman tukossa (onkohan syysflunssaa?). Välillä on kylmä ja välillä lämmin. Nyt olen siis 5.viikolla - jännittää hyvällä tavalla! Plussaonnea muillekin! :heart:

Voi että täällä onkin päästy vauhtiin ;) Onnittelut charleene!! Samoin tirlittanille ja pidän peukkuja että täti pysyy kaukana! :)

Omasta tilanteesta: Tänä aamuna testasin HYVIN hailakan haamun! (dpo10 tai 11) Tiedä sitten mistä ilmestyi, mutta ilmestyipä kuitenkin ja ihan heti testiajalla :) Vielä en usko että on positiivinen, saisi vahvistua vielä aika paljon! Ja tädinkin pitäs hyökätä vasta maanantaina, joten odotellaan. Huomenna uutta testiä kehiin! Pitäkäähän mullekkin peukkuja, jookos? ;)

• Tykkää
Reactions: Santtu81
Voi vitsi ihanaa kun on plussa tuuli kovasti täällä...
onnea KyyneltenHymy, tirlittan87, charleen ja iippa88 ja toivotaan kovasti tarrasukkia pikkuasukeille mukaan :heart::flower:
minä tein eilen raskaustestin dbo10 oli ja puhdas negatuli, meinasin vielä huomenaamusta tehdä uuden ja jos negaa näyttää niin rupeen tätiä oottelee ensviikolla kylään ja kohti uutta kiertoo =)

Sunflower11
Iipalle viivanvahvistumista toivottaen!

Mä niin toivoisin et meitin vuoro ois kans :ashamed:
Välillä kaikki ok, mut sit joskus iskee ahdistus et oikeen puristaa rintaa ja nousee kyyneleet silmään kun ei vieläkään.. :'(

Ellamae
ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE:heart::heart:
Meillä: tein eilen piruuttani illalla testin. Ei tietenkään näkynyt mitään, kp 23 vasta:whistle:
Mutta tänä aamuna tuli liuskatestiin haamu, värillinen muta niin haalea,etten teille kännykällä kuvaa saa.
Ja nyt illalla tein uuden...tass haamu!
Mutta siis kp 24, joten varovasti otetaan.
Alkio on kuitenkin vasta vko:n ikäinen, joten testataan nyt sitten joka aamu:LOL:

• Tykkää
Reactions: Santtu81
charleene Onnea! :flower:

Iippa88 ja Ellamae Viivan vahvistumista! d =) b

Sunflower11 Kyllä se sunkin vuoro vielä tulee ihan varmasti, älä luovuta! :hug:

ON: Jänskättää :) Pitää malttaa sunnuntaille.. (ja jos sitkin viel epäselvä ni digi ensviikolla) Ja kunhan ei täti perkele (anteeks) tulis..
Oli kyl sen verta vahva (vaikka hailu) viiva et oon aika varma (mutta silti oon perus "positiivinen" ihminen).. Tunnustan et menin kattoo testii 30min testauksen jälkeen (MINÄ joka sanoo et roskishaamut on huuhaata) ja oli muuttunu testiviiva yhtä tummaks kuin kontrolliviiva.. kertoo se jotain tai ei :D
Mut voihan se raskaus aina kemiallinenkin olla.. äääh :headwall: Yritän pitää jalkoja maassa..

Hei, te jotka ootte testannu pregcheck r-testeillä niin muuttuuko se koko kontrollialue hetkeksi punertavaksi jos testi on nega? Tänään vaan huomasin tommosen efektin mitä en ookkaa koskaan aijemmin tajunnut. Siis se puna siirty sitä myöten kun pissa siihen tikkuun imeyty ja hävis kun viivat ilmesty.. Jos ymmärrätte mitä haen :)

Hei, te jotka ootte testannu pregcheck r-testeillä niin muuttuuko se koko kontrollialue hetkeksi punertavaksi jos testi on nega? Tänään vaan huomasin tommosen efektin mitä en ookkaa koskaan aijemmin tajunnut. Siis se puna siirty sitä myöten kun pissa siihen tikkuun imeyty ja hävis kun viivat ilmesty.. Jos ymmärrätte mitä haen :)
Sekä plussa että nega testeissä on noin tehnyt. Mulla siis plussatkaan ei ole mitään vahvoja.. Toivottavasti pääsisi plussaamaan vielä tänä vuonna (edellinen on tammikuulta ;) ).

Yhteistyössä