Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;24733547:
Ihan hyvä uus tugga. Aavistus voisi olla tummempi. Mitäs teit vanhalle tuggalle
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ihan hyvä uus tugga. Aavistus voisi olla tummempi. Mitäs teit vanhalle tuggalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Hyvä ettei lentokone osunut australiassa kenenkään nuppiin
![]()
Nuori kaunis nainen, mut miks helvetissä pitää olla tollasia rottia lemmikkeinä?Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Nuo silmät on kyllä aika
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Hyvä ettei lentokone osunut australiassa kenenkään nuppiin
![]()
Lisää kuvia, pari ukkoa näkyy olevanAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24774151:Olikos nainen ohjaimissa?![]()
Näin löydän mieheni usein pojan huoneesta.
Välillä vessaan nukahtaneena ja ties mihin...olisikohan loman tarve.Ja parturin...
Joo ei ole edes harvinaista.Toi vessaan nukahtaminen on kyl paras..![]()
Nuo silmät on kyllä aika![]()
Nuo silmät on kyllä aika![]()
Joo ei ole edes harvinaista.Siellä se istuu ja nukkuu sikeästi...
Ei nyt satu olemaan siitä kuvaa :xmas:
Mulla muuten yhtenä iltana tuli noi PinkLilyn silmät mieleen.
Olin vessassa iltapesulla ja katselin itseäni peilistä ja mietin et miltä näyttäisin jos olisin ruskeasilmäinen, että se palstan PinkLily on ainakin tosi kaunis ruskeine silmineen.
Eli siis, PinkLily: Sun silmäs on ihanat. :heart:
Joo, oon varmaan liikaa täällä kun tulee nykyään muutenkin asioista tyyliin ekana mieleen joku palstalta!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minulla on tiirusta otettu yksi kuva![]()
Norjan pikakurssi meneilläänAlkuperäinen kirjoittaja minä:Minulla on tiirusta otettu yksi kuva
![]()
gaaarblaaargh !!! Blerghergh!norjan pikakurssi meneillään :d