Eikö se oo palmun varsi, joka näyttää kullilta..??
juu juu.. kato unohtunu visii photata pois ni nyt kaik luulee et tuo kaunis nainen omaa miehen elimen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö se oo palmun varsi, joka näyttää kullilta..??
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24723172:mistähän mä niin vanhoja kuvia edes löytäisin. :vampire:
ei niitä kyllä ole missään kaapeissakaan, ennen sun syntymää otettuja kuviaKyll sää jostain kaapista ne kaivat![]()
Miksei mun jakorasia toimi..
![]()
Miksei mun jakorasia toimi..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24723204:ei niitä kyllä ole missään kaapeissakaan, ennen sun syntymää otettuja kuvia![]()
Mist oot varma.. mitä jos oonki ollu jo toises elämäs kuollu nuorena ja nyt sit tiedänki susta ihan kaiken.. oon vaa syntyn uudestaan ja nuoremmaks ku sä![]()
Voi olla että olette joskus jopa suudelleet tms. Koulun diskossa tms.
Nii no välttelin kyl kuin ruttoa sen limasii huulii vaikka oli hän melko sinnikäs heppu..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24723302:limasia :O :snotty:
nii no melko kuolavana ainaki aina valui sun suunpielistä.. tie mikä vesikauhu sulla olikaan..
Pitäs olla eri ikähaarukoille eri kuvaketjut, että vois kustakin valita ne kauneimmat helmet. Nyt verrataan 18 vuotiaita ja 50 vuotiaita keskenään, voii tulla monelle kuvan laittajalle paha mieli. :xmas:
Jaa no mun mielestä on kiva nähdä eri ikäisten ihmisten naamoja.
Tarkoitus täällä tuskin on vertailla, en mä ainakaan palstalaisten kuvia vertaile.
Säälittävää vertailla ja vielä kehdata sanoo se ääneen.