Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lutusia lemmikkejä palstalaisilla, ja suloisia lapsia! :heart:
Bootypeppiä käy melkein kateeksi kun on päässyt niin mielenkiintoisiin paikkoihiin matkustelemaan, mutta ehkä mäkin vielä joskus...
Tässä on minä ja mun pikkukenguru shoppailemassa.. =)
![]()
No en kyllä ole, mutta on mulla jonkinlaiset käytöstavat hallussa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24711305:
Kaikenlaisia kasveja meressäkin on
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24711305:
En ymmärrä mikä vetää ihmisiä näihin kohteisiin. Varsinkin jos ei ole omia sukulaisia menettänyt niissä. Olen muutenkin hyvin varovainen sillä kyseisiä kohteita on restauroitu ja eivät siis ole alkuperäisiä. Herää kysymys miten paljon on liioiteltu. Ei pahaltässä pari linkkiä
VillaNanna: Kazimierz Vanha juutalaiskaupunginosaa
VillaNanna: Oscar Schindlerin tehdas ja Krakovan ghetto Schindlerin tehdas ja karakovan ghetto
VillaNanna: Auschwitz
VillaNanna: Kazimierzin herkkuja
Lutusia lemmikkejä palstalaisilla, ja suloisia lapsia! :heart:
Bootypeppiä käy melkein kateeksi kun on päässyt niin mielenkiintoisiin paikkoihiin matkustelemaan, mutta ehkä mäkin vielä joskus...
Tässä on minä ja mun pikkukenguru shoppailemassa.. =)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä;24713182:En ymmärrä mikä vetää ihmisiä näihin kohteisiin. Varsinkin jos ei ole omia sukulaisia menettänyt niissä. Olen muutenkin hyvin varovainen sillä kyseisiä kohteita on restauroitu ja eivät siis ole alkuperäisiä. Herää kysymys miten paljon on liioiteltu. Ei pahal
no hyi
Fortunate on ehdottomasti kyllä kaunis :heart:, mutta onko tuo vauva jotenkin vaikeassa asennossa tuossa liinassa? Ihan kuin pää retkottaisi takakenossa?