Kuvapino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lutusia lemmikkejä palstalaisilla, ja suloisia lapsia! :heart:
Bootypeppiä käy melkein kateeksi kun on päässyt niin mielenkiintoisiin paikkoihiin matkustelemaan, mutta ehkä mäkin vielä joskus... ;)

Tässä on minä ja mun pikkukenguru shoppailemassa.. =)

8759790.jpg

Siinä on kyllä reippaan ja onnellisen näköinen äiti! Ihana kuva!

En ymmärrä mikä vetää ihmisiä näihin kohteisiin. Varsinkin jos ei ole omia sukulaisia menettänyt niissä. Olen muutenkin hyvin varovainen sillä kyseisiä kohteita on restauroitu ja eivät siis ole alkuperäisiä. Herää kysymys miten paljon on liioiteltu. Ei pahal

Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä;24713182:
En ymmärrä mikä vetää ihmisiä näihin kohteisiin. Varsinkin jos ei ole omia sukulaisia menettänyt niissä. Olen muutenkin hyvin varovainen sillä kyseisiä kohteita on restauroitu ja eivät siis ole alkuperäisiä. Herää kysymys miten paljon on liioiteltu. Ei pahal

Historia nyt ainankin. Eihän Suomessa ole esimerkiksi Turun linnakaan enää ihan alkuperäinen, onhan sekin restauroitu. Ei sinne pääsis ees sisälle jos olis ihan alkuperäinen...

Fortunate on ehdottomasti kyllä kaunis :heart:, mutta onko tuo vauva jotenkin vaikeassa asennossa tuossa liinassa? Ihan kuin pää retkottaisi takakenossa?

Kiitos. :)
Juu vauvan pää todellakin retkottaa, tuo kuva on otettu sellaisella hetkellä kun tapasimme yhden ystävän rautatieasemalla ja ystävä huuteli ensin ja otti sit kuvan.
Vauva alkoi tietty heiluun ja yrittää kai jotain kurkotella tossa. :)

Yhteistyössä