Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lutusia lemmikkejä palstalaisilla, ja suloisia lapsia! :heart:
Bootypeppiä käy melkein kateeksi kun on päässyt niin mielenkiintoisiin paikkoihiin matkustelemaan, mutta ehkä mäkin vielä joskus...
Tässä on minä ja mun pikkukenguru shoppailemassa.. =)
![]()
Tuoppas farkut mulle niin korjaan ne kun näky kohta hajoavanLutusia lemmikkejä palstalaisilla, ja suloisia lapsia! :heart:
Bootypeppiä käy melkein kateeksi kun on päässyt niin mielenkiintoisiin paikkoihiin matkustelemaan, mutta ehkä mäkin vielä joskus...
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tuoppas farkut mulle niin korjaan ne kun näky kohta hajoavan![]()
Kattelin samaa että ollut raju yö, kun noin farkut revenneetAlkuperäinen kirjoittaja minä:Tuoppas farkut mulle niin korjaan ne kun näky kohta hajoavan![]()
Hyvinkin simpsakka nainen
Hameen saumojakos siellä puretaan.. :O
En ole seppä hommissa, ja ei tosiaankaan ole hakua päällä..Keskityppä sinä nyt sen oman palstaemäntäs hameen saumoihin ja niiden purkamiseen. vai vieläkö taot ja rauta on kuumaa, haku päällä yhä?![]()
En ole seppä hommissa, ja ei tosiaankaan ole hakua päällä..
Cherin ja Sonny Bonon tytär :
QUOTE]
Laitan tähän aiemmin palstalla nähdyn kommentin, eli : ei sittenkään mitään.
![]()
Chaz Bono Goes Shirtless On The Day Of His Dancing With The Stars Debut! - Chaz Bono - Photos & Pics
Tämä julkkisköriläs oli aiemmin nainen katso topless-kuva - Viihdelehti Stara)
Chaz Bono on käynyt läpi useita operaatioita muuntautuessaan naisesta mieheksi. Äskettäin hän kertoi olevansa valmis merkittävimpään leikkaukseen, sillä hän suunnittelee hankkivansa itselleen peniksen.
- Tutkin tällä hetkellä informaatiota operaatiosta. En tee päätöstä, ennen kuin olen löytänyt itselleni sopivan vaihtoehdon. Haluaisin saada peniksen, sillä olen varmempi miehyydestäni kuin koskaan, Chaz kertoi Australian 2Day radio-kanavan haastattelussa.
Tämä julkkisköriläs oli aiemmin nainen katso topless-kuva - Viihdelehti Stara)
Chaz Bono on käynyt läpi useita operaatioita muuntautuessaan naisesta mieheksi. Äskettäin hän kertoi olevansa valmis merkittävimpään leikkaukseen, sillä hän suunnittelee hankkivansa itselleen peniksen.
- Tutkin tällä hetkellä informaatiota operaatiosta. En tee päätöstä, ennen kuin olen löytänyt itselleni sopivan vaihtoehdon. Haluaisin saada peniksen, sillä olen varmempi miehyydestäni kuin koskaan, Chaz kertoi Australian 2Day radio-kanavan haastattelussa.
En tiennytkään, ettei saa mitään sanoa mihinkään kun tapailee....
Mä nyt en ottanut sitä tuolleen...hjuumoria vain...
Lutusia lemmikkejä palstalaisilla, ja suloisia lapsia! :heart:
![]()
Eihän se ole mieskään kun munat puuttuu, mikä hän sitten on?Eihän se enää nainen ole.