Huutiksesta bongattua (tai oikeastaan facebookista) *sis. linkin*

Mä peesailen tätä. Raskausaika on oikeasti ihan hemmetin raskasta ja hyviä puolia saa hakemalla hakea, mutta se ei todellakaan tarkoita, että lapset eivät olisi toivottuja tai rakastettuja.
Ja asiaa ei yhtään helpottanut se, että olisi pitänyt nauttia eikä missään tapauksessa valittaa. Pahinta oli, kun kysyttiin että mihin minä olen kaiken liikunnan jättänyt, että onko alkanut laiskottaa? Perkeleen v****-S******, kun eivät tajunneet mistään mitään.
 
toinen m-kokoon pyrkivä
Vois olla mun suusta! Rakastan 2 lastani aivan uskomattoman paljon, mutten todellakaan ole nauttinut kropan muutoksista. Kuopuksen synnyttyäni lahjoitin kaikki äitiysvaatteet pois saate sanoin, saat ilmaiseksi jos lupaat ettet koskaan tuo niitä takaisin. En enää ikinä halua muistella aikaa jolloin painoin 90 kiloa ja liikuin vyörymällä. Ja kyllä ironia ja huumori sopii raskauteen ja äitiyteen, ilman että lapsia tarvitsee sääliä...
 
"Vieras"
Ihan hauska, koska eihän se oikeesti ole mitään herkkua! Tai toki jos tykkää kolotuksista, siitä että paino nousee ja on tukala olla jne. Vaikka rakastankin lapsiani, vihasin raskaana olemista. Synnyttää voisin vaikka kuinka usein, mutta en tiiä jaksaisinko enää olla raskaana.
Kaikille se ei vain ole niin ihanan seesteistä ja auvoista aikaa, eikä tarvitse ollakaan vaan siksi että se olisi jotenkin ylevää ja jaloa!
 
"..."
Eiköhän toi huumori ollu sellasta sarkastista, tottakai on varmaan nauttinut ees jollain tasolla raskausajastaan mut tottahan se on et sitä tuntee jokainen itsensä edes jossain vaiheessa ryhävalaaksi. Ja hauskasti kirjotteli mun mielestäni :D
Miten joku saa tuosta surullisen olon itselleen? *voi että kun minä nyt olen tällainen äiti teresa ja rakastan raskauttani etten voisi koskaan sanoa mitään tuollaista*

Esikoista odotan viikolla 31 ja vaikka raskaaksi tuleminenkaan ei ollut mikään itsestäänselvyys niin uskallan silti sanoa että ajoittain olo on ollut kovinkin perseestä. Pääasiahan tässä raskaana olemisessa on se päämäärä. Turha mun on jeesustella et kaikki on ollu ihanaa ja tunnen oloni maailman prinsessaksi kun asia ei todellakaan niin ole :D Tulkaa siitä sitten surulliseksi, omatpahan ovat hormooninne
 
ronsuu
mua ainakin hymyilytti, eihän toi nyt mitenkään tarkoita että ei lastaan rakastais?!? hirveen tosikkoja ihmisiä liikkeellä!:) kyllä mä ainakin halusin raskauskiloista vauhdilla eroon. Ja inhottaa arvet sun muut löllöpussit mahassa vaikka lapsiani rakastan ylikaiken:)
 
[QUOTE="...";24683041]
Miten joku saa tuosta surullisen olon itselleen? *voi että kun minä nyt olen tällainen äiti teresa ja rakastan raskauttani etten voisi koskaan sanoa mitään tuollaista*[/QUOTE]

Ei mun raskaus todellakaan ollut mikään helppo, isojakin ongelmia oli monta. Mutta kai mä olen vain yleisesti todella herkkä ihminen ja omistan täysin erilaisen huumorintajun. Mietin myös mitä jos kaikki mainostajat mainostaisivat tuotteitaan tuolla tavoin.
 
huoh taas
Ei mun raskaus todellakaan ollut mikään helppo, isojakin ongelmia oli monta. Mutta kai mä olen vain yleisesti todella herkkä ihminen ja omistan täysin erilaisen huumorintajun. Mietin myös mitä jos kaikki mainostajat mainostaisivat tuotteitaan tuolla tavoin.
Sulla on kyllä aina ihan ihmeellisiä ongelmia, pitäisköhän sun käydä enemmän ulkona tai jotain?
 
,..
Musta se oli todellakin väkisin väännettyä huumoria. Jos myyjä olisi taitanut kirjoittamisen lahjan olisi aiheesta saanut ihan hauskankin. Mutta tuo oli vain surkeä yritys.Säälittävä.
 
Ihan mahtava kirjoitus. Ne mammavaatteet ON kamalia ja rumia säkkejä. Kauniita on ihan turha hakea ja kun itselläkin oli painoa mukavat vajaat 100kg, niin ei sitä miksikään hohdokkaaksi tipuksi itseänsä tuntenut. Miten tämä liittyy erityisesti lapseen? Kaikki jotka joskus kirjoittavat sarkastisesti, vihaavat omia lapsiaan?

Miksi ihmeessä raskausajasta pitää kirjoittaa vain ja ainoastaan sokerihuurrutteisella lässynlässynläällä? Eihän se sitä kai ole kuin osalle porukasta (ei, en tiedä ketään, joka haluaisi olla oikeasti vain raskaana).
 
,..
Sarkasmi on hauskaa muttei toiminut tossa yhtään. Eikä kyse ole nyt siitä ettei raskausajasta saisi valittaa vaan siitä ettei myyjä osannu kirjottaa hauskasti. On varmasti käyttäny monta tuntia tuohon väkisin väännettyyn sepustukseen.
 
neljän äitee
No mutta onko se oikeesti niin vaikea tajuta, että joku voi oikeesti nauttia raskaana olosta? No okei ei ehkä niistä viimesistä viikoista ennen laskettua aikaa... Muuten mulla ainakin on vointi ollu mitä parhain, mahasta oon nauttinu jne. Tosin painoa ei ole tullu jokaisessa raskaudessa kuin "vain" 10kg ja sekin lähteny melko pian synnytyksen jälkeen.
 
[QUOTE="Vierailija";24683324]http://www.projectmama.info/ ja varoituksen sana, täällä puhutaan ihan oikeista asioista eikä esitellä syksyn sävyistä sisustusta.[/QUOTE]

Selasin tuoreimpia kirjoituksia, enkä kyllä kohdannut mitään, mikä erottaisi tämän blogin muista. Ei oikeastaan yhtään perusteltua kannanottoa mihinkään.

Mut ihan kiva blogi sinänsä, ei sillä.
 

Yhteistyössä