Huutiksesta bongattua (tai oikeastaan facebookista) *sis. linkin*

Ihana kun joku jaksaa kirjoittaa. Mua kans yleensä ärsyttää kaikki hehkutus ja plaarum plaarum ja vielä kun liittää ovislimoista tarrasukkiin kaikkiin teksteihin. Tämä oli oikein hauska piristys:LOL:
 
no juu
Kyllä mua ainakin nauratti, itse rv 38+0 ja koko yön olin valvonut milloin pissahädän, milloin puutumisen, liitoskipujen, suonenvedon takia ja kaveri linkitti tän mulle.
Totesin että mulla menee kuitenkin vielä ihan kivasti raskauden kanssa kun ei painoakaan ole tullut liikoja :)
 
Mun mielestä hauska :D

Vaikken mä lihonnu kauheita raskausaikana ja niistä jäi suht hyvä fiilis, niin jäi mulle huonojakin muistoja, kuten paskana oleva alaselkä (ei edelleenkään kunnossa) ne kaikki kivut, unettomuus ja se, että ventovieraat ihmiset kuvittelee raskausmahan olevan joku esittelykohde, jota saa lääppiä ja josta voi kysellä mitä huvittaa...
 
"vierailija"
Mä ainakin nauroin ihan ääneen! Ihan älyttömän hauska.
Kävin tänään ekan kerran elämässäni äitiysvaatteita ostelemassa ja voin sanoa, että aika rankkaa oli.
Ei ollut yhtään paitaa joka ei ois oikein huutanut, "tässä tää mamma nyt sitten taapertaa".
Ehkä musta tulee huono äiti... Pitää varmaan ottaa johonkin sosiaaliviranomaisiin jo yhteyttä.
 
  • Tykkää
Reactions: SporttisMama
:LOL::LOL: muakin ahdistaa tää maha eikä se tarkota sitä,etteikö tuleva olisi odotettu ja rakastettu lapsi :D toisaalta,jos on tottunut siihen,että on aina iso maha,niin ei sitä ehkä ymmärrä miksi kaikki ei tykkää siitä epämiellyttävästä olotilasta,minkä mahan kasvaminen saa aikaan :saint:
 
hehh
Kyllä mua nauratti ääneen... etenkin kohta:
"Näissä voi leikkiä normaalia. Mutta eihän ne silti hämää ketään. Leggareissa vähän nukkaantumista havaittavissa, varsinkin hanurissa, mutta sillähän ei ole mitään väliä, kun leggareissa ei hanurin kuulu näkyä. Ja raskaana sitä (=hanurin näkymistä) kannattaa muutenkin välttää."
 
"monsteri"
musta oli ihan hauska. se että ei tykkää olla raskaana ja iso pallo maha ahistaa ei meinaa etteikö rakastaisi lastaan. loppuu se mahan korostelu ku ei viikkoon käy paskalla...
 
"sondersson"
Rakastan lapsiani yli kaiken.

Raskausaika oli niin perseestä että ei kiitos koskaan enää.
Peesaan. Lapset, vauvat ja synnyttäminen on ihania juttuja, mutta raskaana oleminen on erittäin perseestä. Varsinkin se, ettei voi maata mahallaan.

Ja ilmotus oli hauska! Jaksoin jopa lukea kuvauksen eka kertaa elämässäni. Otan kyllä käyttöön tuon Menkkahaukan :D
 
"torsti"
[QUOTE="tii-";24682911]No täytyyhän sen olla jollain tavalla huono ihminen, kun ei nauti raskausajasta ja hehkuta sen ihanuutta! Sama ihminen varmaan vie lapsen päiväkotiin alle kolmevuotiaana. Äitiydestä ei sovi repiä huumoria.[/QUOTE]

En nauttinut kummastakaan raskausajasta pätkäkään, enkä hehkuttanut sen "ihanuutta". Silti olen kotona yli 3v lapsen ja vauvan kanssa. Kotona aion olla vielä niin kauan kunnes nuorimmainen vähintään 2v, ehkä jopa 3v.
 

Yhteistyössä