Huutiksesta bongattua (tai oikeastaan facebookista) *sis. linkin*

:D
Huhhuh mitä tosikkomammoja täällä.. Teillä ei taida olla muuta elämää kuin lapset, ja raskaana oleminen on maailman ihanin asia? HAHHAH, no ei käy kateeksi. Kohta itketään kun paino vaan nousee, ukko lähti kauniimman matkaan ja sitä ollaan yksinhuoltajina kakaralaumalle.. onnea ;DDDD
 
yh
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;24687516:
On aivan ihana ilmotus:LOL:,jotkut vain ovat niin tosikkoja että näkevät surkeutta joka asiassa:headwall:
musta tuo ei vain ole hauskaa, tuommoinen tekohuumori. Erilainen ilmoitus, siitä plussaa, mutta ketä oikeasti naurattaa tai ihastuttaa...??? en ole tosikko, mutta en tykkää tyhjännauramisestakaan.
 
yh
[QUOTE="hihi";24687849]Makuja on erilaisia mutta ihan kiinnostais itsensä avartamisen nimissä kysyä kaikilta huonosti väännettyä huumoria jne-kommentoijilta mikä teitä naurattaa?[/QUOTE]

mua naurattaa esim. käytännössä tapahtuvat hauskat asiat ja tilanteet joita ei ole ennalta suunniteltu.
 
yh
YH:lle: joku esimerkki? esim kun joku liukastuu banaaninkuoreen tai joltain pääsee pieru? naurattaako mikään kirjallisuus tai tv-ohjelma?
No esimerkiks se jos itse kompastuu ja omiin jalkoihinsa jossain hillityissä juhlissa tai joku sanoo vahingossa sanat ihan väärässä järjestyksessä kun mitä oli tarkoittannut. Myös eläinten ja lasten temppuilu naurattaa suunnattomasti ne eivät edes itse tiedä miten hassuja ovat ja siinä piilee se hauskuus. Tv ohjelmia en juurikaan katso en varsinkaan mitään ns hauskoja ohjelmia, koska ne ovat ihan täyttä itseään. Kirjoista löytyy oikeasti hauskoja ja naurattaviakin ---> ei vitsikirjat.
 
"Tessu"
Tää on aivan paras, sain hysteeriset naurut! Allekirjoitan täysin fiilikset raskausajan vaatteita kohtaan, kun niistä kerran eroon pääsi en halua nähdä niitä enää ikinä!
En oikein tajua miksei joidenkin mielestä asiasta saa repiä huumoria, eihän sillä nyt ole yhtikäs mitään tekemistä lapsesta välittämisen kanssa jos ei nauti ryhävalas-ajasta...
 
hohhoi
Ei mun raskaus todellakaan ollut mikään helppo, isojakin ongelmia oli monta. Mutta kai mä olen vain yleisesti todella herkkä ihminen ja omistan täysin erilaisen huumorintajun. Mietin myös mitä jos kaikki mainostajat mainostaisivat tuotteitaan tuolla tavoin.
as in; sinulla ei ole huumorintajua.

ja rouvat #39 ja #46 (ja olihan siellä monta muutakin lässyttäjää), huuto.net ei ole yleinen sarkastisten kolumnistien palsta. se on huutokauppa. huutokauppaa tehdessä ei vaatimuksena ole kynätaiturointi eikä teidän tosikko-takapuoltenne miellyttäminen ;)

kyllä, minäkin nautin raskaudesta vaikka kärsin koko sen ajan (aluksi helvetillisestä pahoinvoinnista ja lopuksi sairaslomalla vkolta 29 sakkaa, vuodelevossa), ja toivon että pian olen uudestan raskaana. ja SILTI nauroin tälle. hui kauhistus, olenpa minä nyt huono äiti.

huokaus teitä mammoja.
 
"Milia"
Vähän hymähdin tuolle, mutta eipä tuo mun mielestä mitään suurta huumoria ollut. Lähinnä sai kuvan katkerasta naisesta. Ei vain kolahtanut mun huumorintajuun tuo.

Mä muuten ostin raskausaikana ainoastaan kahdet äitiyshousut ja muut vaatteet oli ihan tavallisia. :D
 
"..."
Eiei ja ei, ei voi olla totta mitä tosikkoja!
HEI, jokainen kokee raskauden eritavalla, ei ole olemassa kahta samanlaista raskautta, jokainen meistä on yksilö. Se, jos ei tykkää olla raskaana, ei todellakaan vähennä rakkautta lapsiin, haloo! Ja on se ihanaa jos joku mahtuu koko raskausajan niihin omiin "normikoon" vaatteisiin, toisilla sattuu olee sellainen paha olo raskaana, että vain syöminen helpottaa (kuten mulla oli!!) joten siinä väkisinkin alkaa kiloja kertymään! Ja toisilla kertyy enemmän kuin toisilla vaikka söisivät ihan samaa ruokaa!

Normaalisti en ikinä näitä jaksa kommentoida, nyt oli AIVAN pakko!! ;)
 

Yhteistyössä