Huutiksesta bongattua (tai oikeastaan facebookista) *sis. linkin*

Rakastan lapsiani yli kaiken.

Raskausaika oli niin perseestä että ei kiitos koskaan enää.
minäki rakastan lastani yli kaiken.

ja rakastin olla raskaana, se oli aivan ihanaa aikaa :heart:

mutta voin kyllä sitten tajuta senkin ettei se kaikilla ihanuutta ole kun jokapaikkaa kolottaa ja särkee ja on epämukavat oltavat kenellä mistäkin syystä.

voisin hyvin kuvitella että tuo ois yhen minun kaverin laittama ilmotus, se on justiinsa noin kyynisen vittuuntuneen sarkastinen :)
 
Ei oo totta!
Kerrankin huumoria. Miks heti jos joku kirjottaa jotain tällasta aatellaan, että ompa paska äiti, voi lapsiraukkoja tms. Miks aina pitää vaan lässyttää ja ylistää kaikkea lapsiin liittyvää? Hankkikaa elämä ja kaatakaa kulissit. Tiukkikset voi löysätä niitä kalsareita ja miettiä vähän miksi tällainenkin hauska kirjoitus pitää vääntää sairaaksi ja sääliä lapsia? Äidillä ei saisi olla huumorintajua, ei varsinkaan sellasta mikä liittyy lapsiin. Oikeesti, löysätkää niitä kalsarin nauhoja nyt hiukan.
 
Jenniiina
Tääl taas mammoilla hiekkaa pimpeissä oikein urakalla. Ripaus huumoria elämään voisi ehkä tehdä ihan hyvää. Miten se että jos sano olevansa raskauden takia lihava tekee lapsesta raukan? Voi teidän lapsi raukkoja joilla on tosikko mammat!
 
ostaisin jos voisin
minuun tämä ilmoitus iski ainakin ihan täysillä. huutaisin vaatteita, jos olisi raskaana. kahden kerran jälkeen voin sanoa, että en nauttinut. kenelle tämä huumori iskee, suosittelen myös tätä blogia, luen sitä itse ja vaika en nyt ihan samaa mieltä ole kaikesta, niin ainakin naurattaa http://www.salamatkustaja.com/
 
..
Selasin tuoreimpia kirjoituksia, enkä kyllä kohdannut mitään, mikä erottaisi tämän blogin muista. Ei oikeastaan yhtään perusteltua kannanottoa mihinkään.

Mut ihan kiva blogi sinänsä, ei sillä.
Nyt haisee kyllä kateus, Riepu. Tsot tsot. Toi blogihan on aivan mielettömän hyvin kirjoitettu. Asiaa, mutta huumorilla. Tietysti harmittaa jos ei itse pysty samaan, mutta ei se silti sinulta pois ole :D
 
Ihan mahtava kirjoitus. Ne mammavaatteet ON kamalia ja rumia säkkejä. Kauniita on ihan turha hakea ja kun itselläkin oli painoa mukavat vajaat 100kg, niin ei sitä miksikään hohdokkaaksi tipuksi itseänsä tuntenut. Miten tämä liittyy erityisesti lapseen? Kaikki jotka joskus kirjoittavat sarkastisesti, vihaavat omia lapsiaan?

Miksi ihmeessä raskausajasta pitää kirjoittaa vain ja ainoastaan sokerihuurrutteisella lässynlässynläällä? Eihän se sitä kai ole kuin osalle porukasta (ei, en tiedä ketään, joka haluaisi olla oikeasti vain raskaana).

Äitiysvaatteet on todella rumia ja siksi en sellaisia ole koskaan omistanut.
By the way, mä voisin olla vain raskaana. Sen verran hienoa aikaa, loistavassa kunnossa jne.
 
Viimeksi muokattu:
"..."
Pitihän ketjuun saada yksi Jeesuskin "siis miksei raskaudesta voisi nauttia?" kun kyse ei ollut nyt siitä -.-
mutta onneks kukaan muu ei tolle vastannukkaan, mun oli pakko kyl tulla sanomaan mutta yhtäkkiä en jaksanukkaan alkaa vääntää rautalangasta ja annan olla kuten muutkin...
 
"huoh"
"Loukkaantunut anonyymi tilittää. Painoin ennen häitä 75 kg, pituutta 175 cm. Nyt kahden lapsen jälkeen vaaka näyttää musertavat 116 - ja on näyttänyt vielä enemmänkin. Vaatekoko XXXL on arkeani. Siksi synkistää mieltä, että joku NOIN LAIHA kuin sinä viitsiikin itkeä jostain L-koosta, mutta tietysti(?) juuri laihimmat ovat niitä eniten painoonsa tuijottavia."

Kommentti tuolta blogista, tälle repesin ehkä kaikista eniten :DD Miten kukaan voikaan olla näin itsekeskeinen?
 

Yhteistyössä