Huutiksesta bongattua (tai oikeastaan facebookista) *sis. linkin*

"vieras"
Missään kohdassa en lukenut sanaakaan lapsesta, ei hyvää eikä pahaa - ja miksi olisi ollutkaan kun myynnissä oli ÄITIYSvaatteita, ei lastenvaatteita. Olisi voinut olla mun kirjoittamaani: raskausaika on jostain syystä jkopa 9 kk, ollaan onnellisia ettei esim. 11. Mutta se on se välttämätön epämääräinen ajanjakso elämästäsi, jolloin sisälläsi asuu toinen ihminen ja jotta saat sen ihmisen maailmaan, sinun pitää kestää se noin 9 kk.
 
[QUOTE="meriska";24682900]Niin että siis oli huutajia tuonkin verran? Mitä mä sain kuvan noista vaatteista olivat aika ryysyjä:([/QUOTE]

Heh, no ryhävalaalta näyttävällä raskaana olevalla naisella ei kamalasti ole vaihtoehtoja..Ellei sitten ole JUMALATTOMASTI rahaa, mammavaatteet on nimittäin sikakalliita uusina ja käytetty nyt vaan on käytetty.
 
"tii-"
[QUOTE="Pöh";24682886]Voi luoja mitä tosikkoja te olette, ottakaa se keppi nyt pois sieltä perseestä. [/QUOTE]
No täytyyhän sen olla jollain tavalla huono ihminen, kun ei nauti raskausajasta ja hehkuta sen ihanuutta! Sama ihminen varmaan vie lapsen päiväkotiin alle kolmevuotiaana. Äitiydestä ei sovi repiä huumoria.
 
"Pöh"
Minä myös (rv 38 nyt) inhoan raskaana olemista. Inhosin sitä ekalla kerralla ja inhoan sitä myös tälläkin. Onneksi tämän jälkeen ei enää koskaan tarvitse olla raskaana, kun lapsiluku on täynnä. Lapsiani rakastan tietenkin ja heidän takiaan siedän tämän hirveyden nimeltään raskaus. Mitä hienoa on kärsiä kaikenlaisista vaivoista, lihoa, sietää ihmisten lässyttämistä ja lääppimistä ja kaikki huipentuu siihen helvettiin nimeltään synnytys.
 

Yhteistyössä