Ihmejakumma Sori, että töistä pikkasen äkäseen kommentoin :ashamed:. Yleensä osaan jättää kotiasiat kotiin ja töissä elää toista elämää, mutt tänään jotenkin riipi. Kyllä mä miehelle la-iltana sanoinkin, että mitäpä se sinua auttaisi vaikka minulla lapsi/ lapsia olisi ku ne ei kuitenkaan olisi sinun? Siihen hän ei sanonut mitään, mutt puheista on kyllä kuulunut, ett ne hänen entiset 'lapselliset' heilinsä ovat olleet kaikin tavoin parempia. Mutt se siitä sitten. Kaikki tuo mitä kirjoitit kynttilöistä, kuutamosta yms. on niin totta ja kuuluu nimenomaan siihen mitä haluaisin miehen kanssa tehdä, mutt me ollaan niin eri planeetoilta, ettei se meiltä ainakaan suju. Lauantai-iltana just kattelinkin pilvien välistä pilkistelevää lähes täyttä kuuta ja ajattelin, ett ollapa joku, jonka kanssa sitä ihastella. Eilen sit huomasinkin päivällä yhden työkaverin ensin yrittäneen soittaa ja sit laittaneen viestin, ett taivaalla näkyy revontulet ja tähdenlentoja. Silloin tunsin saaneeni jotain hyvitystä siitä, ett edellisenä iltana mulla ei ollut ketään mukana ihastelemassa kuuta. Yhdelle veljelle aikana ennen tuota miestä soitin aina revontulet nähdessäni ja totuus on, ett nykyäänkin tekee mieli ko. veljelle soittaa nimenomaan revontulista. Soittaminen on jäänyt, mutt tiedän veljeni mua muistavan revontulet nähdessään ja sen ett hän tietää minun silloin ajattelevan häntä itseään. Noi on ihania asioita, kun ne voi jakaa jonkun kanssa. Kiitos sulle kommenteistasi :kiss:.
Eilenhän kävi niin, ett mies syötyään lähti taas kotipaikalleen. Tosin pyysi mua mukaansa useaankin kertaa, mutt en vain halunnut lähteä. Kävi kuitenkin niin, ett setänsä tuli vaimonsa kanssa sillävälin meille ja miehelle sitten soitinkin, ett tulisi takas ja niin tulikin. Vieraat viipyivät iltamyöhään eikä siinä sit jäänyt enää energiaa puhella yhtään mistään. Paitsi ett ennen nukkumaan menoa kävin 'kiittämässä' miestä siitä, ett pitää minua ainoa syyllisenä lapsettomuuteen, kun totuus on, ett neitseellinen sikiäminen on mahdotonta, enkä voi tulla raskaaksi jos en saa piliä oikeaan aikaan. Ja lisäsinpä vielä, että nytkin on oikein kiva pihtailla, kun tietää oviksen olevan tuloillaan ja tunteet limat suorastaan häiritsevän selvästi. Yritinhän minä sit yöllä käydä miehen vieressä nukkumassakin, mutt ei siitä mitään tullut, kun hän sätkii unissaan niin mahdoton
.
mur-mur Kyllä mun käsitykseni mukaan RKTT-lista on nyt ajantasalla. Kiitos :kiss:.
Pikkutirri Voi pahus miten kävi :'(. Olen niin pahoillani jos tämä kierto menee nyt poskilleen, vaikka olet kaikkesi tehnyt, ett nyt onnistaisi. Halitukset :hug:.
Nöpsö Peukutuksia, ett sun olettamus turhasta piinailusta olisi harhaa ja saisit nyt sen plussan testiin ja toisen vauvan syliisi :heart:!
Minttu Kai mä jo kauan olen miettinyt eroa mielessäni, mutt en vain ole saanut energiaa siihen ja kai mä aina jollain tavoin alan sääliä miestä, kun tuntuu, ett hän on kykenemätön yhtään parempaan käytökseen. Luulee niin eri tavoin korjaavansa asioita kuin millä ne oikeasti korjaantuisi. Hän on niin materialistinen ja kaukana mun luonteestani, ett jos mä haaveilen, hän heiluu ja toimii ja selvähän se, ett hänen silmissään minä olen vain tyhmä ja laiska, kun arvostan ihan eri asioita kuin hän. Lauantai-iltana kun kumpikin korotti pikkasen ääntään, vaan ei sentään huutanut, sanoin miehelle toivoneeni, ett noiden kissanpentujen ei olisi koskaan tarvinnut kuulla meidän riitelevän. Kun ei ole lapsia, ei ole oikeastaan mitään syytä yrittää, mutt katellaan mihin virta vie.