Karppaatteko? Miksi/Miksi ette?

  • Viestiketjun aloittaja Real
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Anne";24435503]Ja tää johtuu nyt sitte siitä ettei ruualla ollu lihaa??[/QUOTE]
Ota karppaus sydämeesi, koe lämpö ja valaistu. Karppaus on ainoa oikea avain onnellisuuteen ja hyvään elämään. :LOL:
Pekoninrasvaisiin suudelmiin. :p
 
Carppi-Kaisa
[QUOTE="vieras";24435536]Ota karppaus sydämeesi, koe lämpö ja valaistu. Karppaus on ainoa oikea avain onnellisuuteen ja hyvään elämään. :LOL:
Pekoninrasvaisiin suudelmiin. :p[/QUOTE]

Mä en ainakaan voi sietää pekonia, yöks.
 
Vakkari_Harmaana
Mä laihdutan syömällä vähän:
Aamupalalla puuroa ja leipää +kevytlevitettä
Välipala leipää
Lounas makaroonilaatikkoa (itse tehtyä), piimää ja leipää ilman voita
Iltaruokana pastaa ja tomaattikastiketta (ei lihaa) ja leipää

jo 2,7 kiloa tippunut.
 
fdd
[QUOTE="Anne";24435563]Mitä jos syö hillitysti falafelejä, reilusti salaattia ja kasvispitoista kastiketta? Ai ei käy, kun ei ole lihaa, siltikin on hiilaripössis päällä sitten..?[/QUOTE]

Mitä vä vammanen jankkaat?
Kyse ei ole lihasta, vaan hiilihydraatttien syömisestä!
Hiilarit väsyttävät heti ruokailun jälkeen ja tietty myös lihottavat.
 
"mä"
Mä laihdutan syömällä vähän:
Aamupalalla puuroa ja leipää +kevytlevitettä
Välipala leipää
Lounas makaroonilaatikkoa (itse tehtyä), piimää ja leipää ilman voita
Iltaruokana pastaa ja tomaattikastiketta (ei lihaa) ja leipää

jo 2,7 kiloa tippunut.
Ei tuo mun mielestä oikein järkevältä kuulosta, vaikka en karppaakaan. Missä kasvikset ja proteiini sekä kunnon rasvat? Vai oliko tämä trolli?
 
mamukas
Yksikään dietti ei saa sinua laihtumaan pysyvästi, vaan ruokailu tottumuksia pitää muuttaa pysyvästi.
Ja jos ruoka sisältää suuria määriä hiilihydraatteja ja rasvaa, et tule onnistumaan tavoitteessasi.
 
fdd
[QUOTE="vieras";24435649]Tässä taisi tulla karppaajien olemus tiivistettynä.

a) haukkumasi kirjoittaja ei ole vammainen
b) hiilarit eivät järkevästi syötynä väsytä
c) hiilarit eivät järkevästi syötynä lihota[/QUOTE]

vieläkö "Anne" sä jankkaat?
 
plm
En karppaa koska inhoan ääripäitä asiassa kuin asiassa ja kannatan kultaista keskitietä myös ravintoasioissa.
En tykkää toisten karppaajien fanaattisuudesta enkä halua muuttua sellaiseksi.
En silti mussuta pullaa tai perunaa jatkuvasti vaan syön hyviä hiilareita kohtuudella, paljon kasviksia ja huolehdin siitä että syön reilusti proteiineja ja käytän rasvaakin.
Harrastan hikiliikuntaa monta kertaa viikossa ja ilman hiilareita en jaksa.
Voin hyvin ja olen terve, kohta lähdössä luovuttamaan verta.
 
Vakkari_Harmaana
[QUOTE="mä";24435636]Ei tuo mun mielestä oikein järkevältä kuulosta, vaikka en karppaakaan. Missä kasvikset ja proteiini sekä kunnon rasvat? Vai oliko tämä trolli?[/QUOTE]

Leivässä on kuituja ja levitteissä kunnon rasvoja (hyviä) ja proteiinia.
 
"Hyrre"
En karppaa koska inhoan ääripäitä asiassa kuin asiassa ja kannatan kultaista keskitietä myös ravintoasioissa.
En tykkää toisten karppaajien fanaattisuudesta enkä halua muuttua sellaiseksi.
En silti mussuta pullaa tai perunaa jatkuvasti vaan syön hyviä hiilareita kohtuudella, paljon kasviksia ja huolehdin siitä että syön reilusti proteiineja ja käytän rasvaakin.
Harrastan hikiliikuntaa monta kertaa viikossa ja ilman hiilareita en jaksa.
Voin hyvin ja olen terve, kohta lähdössä luovuttamaan verta.
voi sua.. oot karppaaja tietämättäsi.
 
"Anne"
Mitä vä vammanen jankkaat?
Kyse ei ole lihasta, vaan hiilihydraatttien syömisestä!
Hiilarit väsyttävät heti ruokailun jälkeen ja tietty myös lihottavat.
En ole vammanen. Tiedän hiton hyvin mistä on kyse. Syön itse ruualla sen verran vähän hiilareita (en syö leipää, riisiä, makaronia enkä perunaa) ettei kyllä yhtään väsytä, vaikka jossakin ruuassa ei lihaa olekaan mukana. Falafeleissä on myös proteiinia jos oikein olen ymmärtänyt, salaattia ja kasviksia ja kastiketta voi ottaa paljon, joten maha täyttyy, ei väsytä.
 
fdd
[QUOTE="Anne";24435692]En ole vammanen. Tiedän hiton hyvin mistä on kyse. Syön itse ruualla sen verran vähän hiilareita (en syö leipää, riisiä, makaronia enkä perunaa) ettei kyllä yhtään väsytä, vaikka jossakin ruuassa ei lihaa olekaan mukana. Falafeleissä on myös proteiinia jos oikein olen ymmärtänyt, salaattia ja kasviksia ja kastiketta voi ottaa paljon, joten maha täyttyy, ei väsytä.[/QUOTE]

sä tietämättäsi karppaa, mikä sun ongelma on?
kukaan puhunut että lihaa pitäisi syödä???
 
johtaja?
[QUOTE="Liila";24435707]Juuri näin on käynyt. Monella karppaajalla on kilahtanut aika pahasti yli. Aivotonta porukkaa. Kuuluvat samaan laumakastiin kuin esim. natsit aikoinaan. Ihailivat vain sokeasti johtajaansa kyseenalaistamatta mitään.[/QUOTE]

kuka se o?
 
plm
[QUOTE="Hyrre";24435687]voi sua.. oot karppaaja tietämättäsi.[/QUOTE]

No itse asiassa en ole :D
Ja vaikka ns. hyväkarppaisinkin, en ymmärrä miksi jokaiselle ruokavaliolle pitää olla joku ihme nimi. Mielestäni syön terveellisesti ja sillä selvä, satunnaisesti herkutellen.
Eiköhän jokainen ymmärrä että sokerista ja vehnäjauhoista ei ole hyötyä kenenkään elimistölle.
 
mamukas
Eh... kai minä nyt tiedän, ettei sekasyöjän päivän ravinto ole vain 200g lihaa päivässä. Pointti on se, että ruokavalioon saa kertaheitolla vähintään tuplaten vaihtelua, kun tekee useammin kasvisruokia.
Tänään meillä syödään yrtillisiä falafel-pullia, inkivääri-tomaatti-kookoskerma-kastikkeessa.




Missä tuolla lukee että couscous?
 

Yhteistyössä