"Anne"
Ja tää johtuu nyt sitte siitä ettei ruualla ollu lihaa??ja kun on syönyt vatsan tayteen. seuraavan tunnin olet ihan vetämättömissä johtuen hiilareista..
Ja tää johtuu nyt sitte siitä ettei ruualla ollu lihaa??ja kun on syönyt vatsan tayteen. seuraavan tunnin olet ihan vetämättömissä johtuen hiilareista..
Mitä jos syö hillitysti falafelejä, reilusti salaattia ja kasvispitoista kastiketta? Ai ei käy, kun ei ole lihaa, siltikin on hiilaripössis päällä sitten..?Ei vaan siitä, että syö falafelejä ja riisiä/couscousia eli hiilihydraatteja.
En ole, rakastan vain hyvää ruokaa. Painossa se ei kyllä näy liikakiloina. =)Totta kai, oot hiilari riippuvainen.
Ei tuo mun mielestä oikein järkevältä kuulosta, vaikka en karppaakaan. Missä kasvikset ja proteiini sekä kunnon rasvat? Vai oliko tämä trolli?Mä laihdutan syömällä vähän:
Aamupalalla puuroa ja leipää +kevytlevitettä
Välipala leipää
Lounas makaroonilaatikkoa (itse tehtyä), piimää ja leipää ilman voita
Iltaruokana pastaa ja tomaattikastiketta (ei lihaa) ja leipää
jo 2,7 kiloa tippunut.
Tässä taisi tulla karppaajien olemus tiivistettynä.Mitä vä vammanen jankkaat?
Kyse ei ole lihasta, vaan hiilihydraatttien syömisestä!
Hiilarit väsyttävät heti ruokailun jälkeen ja tietty myös lihottavat.
voi sua.. oot karppaaja tietämättäsi.En karppaa koska inhoan ääripäitä asiassa kuin asiassa ja kannatan kultaista keskitietä myös ravintoasioissa.
En tykkää toisten karppaajien fanaattisuudesta enkä halua muuttua sellaiseksi.
En silti mussuta pullaa tai perunaa jatkuvasti vaan syön hyviä hiilareita kohtuudella, paljon kasviksia ja huolehdin siitä että syön reilusti proteiineja ja käytän rasvaakin.
Harrastan hikiliikuntaa monta kertaa viikossa ja ilman hiilareita en jaksa.
Voin hyvin ja olen terve, kohta lähdössä luovuttamaan verta.
En ole vammanen. Tiedän hiton hyvin mistä on kyse. Syön itse ruualla sen verran vähän hiilareita (en syö leipää, riisiä, makaronia enkä perunaa) ettei kyllä yhtään väsytä, vaikka jossakin ruuassa ei lihaa olekaan mukana. Falafeleissä on myös proteiinia jos oikein olen ymmärtänyt, salaattia ja kasviksia ja kastiketta voi ottaa paljon, joten maha täyttyy, ei väsytä.Mitä vä vammanen jankkaat?
Kyse ei ole lihasta, vaan hiilihydraatttien syömisestä!
Hiilarit väsyttävät heti ruokailun jälkeen ja tietty myös lihottavat.
Ei niin, mutta couscousista kylläkin. Otin taiteellisia vapauksia sen riisin suhteen, pardonnes moi.ei tossa mitään riisistä mainittu