hurja karppi joka syö sut
Ootko sä oikeasti noin pihalla ja johtuuko se siitä että olet karppaaja tai maahanmuuttaja? Lue viestiketjusta muutenkin kuin viimeinen viesti.Missä tuolla lukee että couscous?
Ootko sä oikeasti noin pihalla ja johtuuko se siitä että olet karppaaja tai maahanmuuttaja? Lue viestiketjusta muutenkin kuin viimeinen viesti.Missä tuolla lukee että couscous?
Oookei. Kai mä luen taas silmät killissä..ehkä on aika poistua paikalta kun ei tule muuta kuin hätäisesti silmäiltyä ja heittoja heiteltyä..:saint:Eh... kai minä nyt tiedän, ettei sekasyöjän päivän ravinto ole vain 200g lihaa päivässä. Pointti on se, että ruokavalioon saa kertaheitolla vähintään tuplaten vaihtelua, kun tekee useammin kasvisruokia.
Tänään meillä syödään yrtillisiä falafel-pullia, inkivääri-tomaatti-kookoskerma-kastikkeessa.
Missä tuolla lukee että couscous?
Mäkään en halua olla ihminen. Miksi kaikilla nisäkkäillä pitää olla jokin nimi?No itse asiassa en ole
Ja vaikka ns. hyväkarppaisinkin, en ymmärrä miksi jokaiselle ruokavaliolle pitää olla joku ihme nimi. Mielestäni syön terveellisesti ja sillä selvä, satunnaisesti herkutellen.
Eiköhän jokainen ymmärrä että sokerista ja vehnäjauhoista ei ole hyötyä kenenkään elimistölle.
Se että jättää edellä mainitut syömättä ei ole karppaustasä tietämättäsi karppaa, mikä sun ongelma on?
kukaan puhunut että lihaa pitäisi syödä???
KAUHEAA! Jos sanon, että huomenna syödään kaalikääryleitä, niin sehän tarkoittaa, että me syödään VAIN KAALIKÄÄRYLEITÄ!!!Hän ilmoitti että on ruokana VAAN falafelejä tomaatti kastiikeessa..
Ehkäpä näin, mutta olen huomannut aikaisemminkin, ettei kaikki ilmoita lisukkeita joita on aina, tyyliin riisit ja salaatit. Eikä kertonut tarkemmin mitä kastikkeessa on, joka selviskin myöhemmin että siinä on kasviksia. Kuka nyt heti alkaa tuosta kiviä heittelemään. Minusta falafelit, salaatti ja kasvistomaattikastike kuullostaa ihan hyvältä ruualta.Hän ilmoitti että on ruokana VAAN falafelejä tomaatti kastiikeessa..
Kyllä minäkin syön hiilareita, joskus enemmänkin, vaikka en leipää, riisejä makaroneja syö. En voi syödä, mahan takia. Nyt jos väittäisin että karppaan, kun päivittäinen ravinnonsaantini jakautuu 1/3osa proteiinista, saman verran rasvasta ja saman verran hiilareista, niin semmoista himouskovaiskarppaajien kivien heittelyä ei ole ennen nähtykkään.Vähähiilihydraattisessa ruokavaliossa (VHH) eli karppauksessa (johdettu englanninkielisestä "low carb"-nimikkeestä) rajoitetaan hiilihydraattien määrää virallisiin ravintosuosituksiin verrattuna.
Pitäskö pitää vielä punasta paitaa ja hankkia jäsenkortti?
Niin karppaajat kuvittelevat muiden syövän, minkäs sille voi että karpit ovat sekaisin kuin seinäkellot.Mitäh? Tän palsta logiikan mukaan AINA ruoan kanssa syödään riisi, perunaa tai couscousia??
Ootteko sekaisin?
Aasiassa ei syödä hiilarien kanssa kovia rasvoja niin paljon kun suomessa.Sanokaa, miten noi aasialaiset pysyy hengissä syömällä joka paivä riisiä?
Aasiassa on varsinkin Kiinassa todella suuri diabetes-ongelma, itse asiassa räjähtää käsiin tulevaisuudessa. Aasialaisten ihmisten hoikkuus selittyy myös sillä että siellä suuri osa ihmisistä tekee maaseudulla rankkaa ruumiillistä työtä. Ruumiinrakenne on myös erilainen ja elimistö käyttää ilmeisesti hiilarinsa hyödyksi hieman eri tavalla kuin länsimaissa jossa ylimääräiset hiilarit kertyvät jenkoiksi ja keskivartaloon.Sanokaa, miten noi aasialaiset pysyy hengissä syömällä joka paivä riisiä?