Palstalta opittua numero 396.

  • Viestiketjun aloittaja Kepsis
  • Ensimmäinen viesti
traumako
Minä opin eilen, että mielipiteensä tarkentaminen on paheksuttavaa selittelyä, jos joku on jo kerennyt sitä ennen tulkita alkuperäisen mielipiteen täysin väärin. Olisihan se outoa, jos mielipiteen alkuperäinen esittäjä tietäisikin itse paremmin, mitä on tarkoittanut, kuin joku muu. Tosi outoa.
Voi ei, jäikö sulle noin pahat traumat siitä eilisestä.

dechs: naiset ei ole "halunneet" koskaan "opetella" mitään "miesten juttuja".

Tyrsk.

katselehan ympärillesi ja ihmettele miksemme asu tyllihameissa luolissa, vaikka emme ole "halunneet opetella" mitään "miesten juttuja".
 
Voi ei, jäikö sulle noin pahat traumat siitä eilisestä.

dechs: naiset ei ole "halunneet" koskaan "opetella" mitään "miesten juttuja".

Tyrsk.

katselehan ympärillesi ja ihmettele miksemme asu tyllihameissa luolissa, vaikka emme ole "halunneet opetella" mitään "miesten juttuja".
Ei sitä sanomaani nyt erikseen tarvinnut todeksi näyttämään tulla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Olen oppinut mm. sen että oli aloitus ja aihe mikä tahansa,
viimestään sivulla kolme koko keskustelu käännetään aivottomaksi jankkaamiseksi erinäisistä (lue: mistä tahansa) asioista ja kinataan ja kiukutellaan niistä sitten hamaan maailman loppuun asti.

Jos joku reppana erehtyy väliin kirjoittamaan kommenttia ap:n alkuperäiseen tekstiin,
ko. kommentoijakin haukutaan ja mielipide lytätään koska idiootti meni nyt keskeyttään hyvin alkuun päässeen jankkaamisen ja kanssapalstalaisten haukkumisen.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";24403044]Taisi argumentit loppua kesken.[/QUOTE]

argumentit mihin? kirjoitukseen missä ei ollut mitään arvoa? Joo, en yleensä jaksa sellaisten kanssa kirjoitellakkaan.
 
Olen oppinut mm. sen että oli aloitus ja aihe mikä tahansa,
viimestään sivulla kolme koko keskustelu käännetään aivottomaksi jankkaamiseksi erinäisistä (lue: mistä tahansa) asioista ja kinataan ja kiukutellaan niistä sitten hamaan maailman loppuun asti.

Jos joku reppana erehtyy väliin kirjoittamaan kommenttia ap:n alkuperäiseen tekstiin,
ko. kommentoijakin haukutaan ja mielipide lytätään koska idiootti meni nyt keskeyttään hyvin alkuun päässeen jankkaamisen ja kanssapalstalaisten haukkumisen.
Ja muista, että erityisen tärkeää on jossain vaiheessa todeta joko Mummeliisan, PölyEsterin tai Scarlett O'Haravan olevan "tosi tymä akka".
 
jankuti
Olen oppinut mm. sen että oli aloitus ja aihe mikä tahansa,
viimestään sivulla kolme koko keskustelu käännetään aivottomaksi jankkaamiseksi erinäisistä (lue: mistä tahansa) asioista ja kinataan ja kiukutellaan niistä sitten hamaan maailman loppuun asti.

Jos joku reppana erehtyy väliin kirjoittamaan kommenttia ap:n alkuperäiseen tekstiin,
ko. kommentoijakin haukutaan ja mielipide lytätään koska idiootti meni nyt keskeyttään hyvin alkuun päässeen jankkaamisen ja kanssapalstalaisten haukkumisen.
Sehän täss plstalla juuri on se elementti joka viihdyttää ja hauskuttaa. En muuten täällä edes kävisi.
 

Yhteistyössä