No joo. Sekin varmaan riippuu siitä, minkälaista tietoa kukakin kaipaa. Minä ainakin hieman toisenlaista, siksi käynkin täällä nykyisellään suht harvakseltaan.Nämä ketjut on täysiä sarkasmiketjuja, oikean informaation kanssa mitään tekemistä.
No joo. Sekin varmaan riippuu siitä, minkälaista tietoa kukakin kaipaa. Minä ainakin hieman toisenlaista, siksi käynkin täällä nykyisellään suht harvakseltaan.Nämä ketjut on täysiä sarkasmiketjuja, oikean informaation kanssa mitään tekemistä.
Mä en hyväksy tuota kaupassa ennen kassaa jonkun mehun antamista, mutta aivan totta tuokin, hauska huomioAlkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24401849:sen että jos satut antamaan lapselle ennen kassaa vaikka sen mehun, niin olet varas, vaikka kuinka maksat sen tuotteen kassalla. mutta jos kassa antaa epähuomiossa sinulle liikaa rahaa, tai vahingossa menee joku tuote ohi kassan niin että se jää maksamatta, tai menet ostamaan kaupasta jotain aletuotetta ja saatkin vahingossa sen kalliimman tuotteen, niin sitä ei tarvitse palauttaa eikä asiaa korjata.
meilläkään eivät ole saaneet, paitsi tuo joka oli todella vakavasti sairas. ei saanut säälistä eikä kiukuttelemalla. ennemminkin pakottaa piti juomaan. mutta kun juotava oli siihen ei auttanut mikään, oli sitten kaupassa tai sen ulkopuolellaMä en hyväksy tuota kaupassa ennen kassaa jonkun mehun antamista, mutta aivan totta tuokin, hauska huomio
Olet varma että ovat naisia?Minä olen oppinut sen, että eräät täällä ovat kamalia olentoja jotka perustelevat pahoja sanomisiaan milloin sananvapaudella, milloin sillä että se on vaan mielipide. Olen siis oppinut että muutamia poikkeuksia lukuunottamatta naiset on hirveitä.
On sellainen kutina, juu.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24401989:Olet varma että ovat naisia?
Mä olen oppinut tuon saman täällä palstalla, mutta sukupuoleen se ei liity.
Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.palaan näihin pariin oppimaani asiaan, sektio, varsinkin hätäsellainen ei ole synnytys ja yksi lapsi+vanhemmat ei ole lapsiperhe... o tempora o mores...
Kun sanot noin, voit samantien alkaa tappaa raskaanaolevia naisia. Mielestäni jossain vaiheessa modet voisivat avata silmänsä tämän kaverin kohdalla.Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
Jaa, sulla taitaakin olla hyvää tietoa sektioiden syistä! Ja sektiolla syntyneiden "laadusta" Fiksu, fiksu mies.....Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
ihminen on lääketieteen kehittänyt ja sitä hyödyntänyt kuten montaa muutakin asiaa.Tällä ajattelu mallillahan meidän pitäisi asua vielä luolissa.Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
Tuo vastauksesi osoittaa sen, ettet ymmärrä omista näkökannoistasi eriäviä mielipiteitä laisinkaan vaan pyrit kaikin mahdollisin keinoin hyökkäämään eriäviä mielipiteitä vastaan.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24402299:Kun sanot noin, voit samantien alkaa tappaa raskaanaolevia naisia. Mielestäni jossain vaiheessa modet voisivat avata silmänsä tämän kaverin kohdalla.
Jos nyt palstatrollia sen verran ruokkisi että selitätkö miten äidin joka ei ole välttämättä sektiolla syntynyt, niin hänen sektionsa on geenivirhe lapsessa joka kuolisi ilman sektiota. Epätoivoista huomionhakua ilmassa.Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
juuri näin!!Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
Majuri paljon minä sinun juttujas kestän ja osalle jopa nauran,mutta tuo sun sektiokommentti meni jo ihan kuvottavaksi! Minä painoin IAV linkkiä. Hyi kauhea,kaverini sai hätäsektiolla ihanan pojan ja sun mielestä sitä ei ois saanu pelastaa? yök...Tuo vastauksesi osoittaa sen, ettet ymmärrä omista näkökannoistasi eriäviä mielipiteitä laisinkaan vaan pyrit kaikin mahdollisin keinoin hyökkäämään eriäviä mielipiteitä vastaan.
No joko näpyttelit tota IAV linkkiä?