Kepsis
Itsehän opin taannoin että et saa olla onnellinen jälkikasvustasi, koska joku lapseton voi siitä loukkaantua.
Aika liberaali-kanta kyllä jos tuon näkee vain "kriittisenä keskusteluna"Mä olen oppinut tässä hiljan, että palstalla saa toivotella ihmisiä kuolemaan esim. benjihypyissä ja se on vain kriittistä keskustelua. Itse kuvittelin, että moiseen puututtaisiin välittömästi.
Tällä palstalla saa vapaasti ilkkua ja haukkua lapsettomia. Ovathan eiraskautumaankykenevät maailman alinta kurasakkia, jopa pahempia kun narkkarit.Itsehän opin taannoin että et saa olla onnellinen jälkikasvustasi, koska joku lapseton voi siitä loukkaantua.
mäkään en ole kyllä mielestäni törmännyt palstalla mihinkään lapsettomien kiusaus tai haukkumis tai pilkkaamis ketjuihinNo tämä ei kyllä pidä paikkaansa.
Eräät aktivistipalstalaiset haukkuvat ja solvaavat hedelmöityshoidoissa käyvät alimpaan helvettiin ja haukkuvat hoidoin saatuja lapsia kyborgeiksi.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24401773:mäkään en ole kyllä mielestäni törmännyt palstalla mihinkään lapsettomien kiusaus tai haukkumis tai pilkkaamis ketjuihin
En minäkään. Korkeintaan joku on hermostunut siitä, että ei saa valittaa raskaudesta tai kertoa vauva-ajan väsymyksestä ja antaa jollekin lapsettomalle "ympäri korvia". Ärsytettynä.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24401773:mäkään en ole kyllä mielestäni törmännyt palstalla mihinkään lapsettomien kiusaus tai haukkumis tai pilkkaamis ketjuihin
Nämä ketjut on täysiä sarkasmiketjuja, oikean informaation kanssa mitään tekemistä.Mä luen tätä palstaa vain toisella silmällä, joten mitään erityistä oppia ei ole täältä jäänyt mieleen. Kaikki tieto, millä on joku informaatioarvo löytyy yleensä jostain muualta.
Tätä Mitäs nyt?-palstaa.Täääh? Mitä palstaa sä oot lukenu?
Samoin moni ruokavinkki, arjessa selviytymis opit ja se, että varasukat kannattaa oikeasti pitää laukussa kesäisin! (Kerran jouduin niin likaiseen ja roskaiseen kotiin käymään että melkein rukoilin että joku taikoisi sukat jalkoihini).haa-vei-lu on oikeasti hyödyllinen oppi palstalta