Palstalta opittua numero 396.

• Viestiketjun aloittaja Kepsis
  • Ensimmäinen viesti
Olen oppinut, että olen narsisti, koska en inhoa itseäni. Olen oppinut, että jos askartelen, maalaan, tai ompelen, minulla ei ole omaa elämää. Olen oppinut myös, että minulla on kromosomipoikkeaman aiheuttama syndrooma, joka näkyy kasvoistani selkeästi. Lapseni tukee terrorismia punaisella paidallaan ja mieheni on pieni ja luihu vässykkä. :D

Destello
Lääketiede on mielestäni syyllinen siihen, että maapallon väkiluku on paisunut liian suureksi. Toisinsanoen lääketieteen avulla on estetty luonnon oman sääntelymekanismin toimintaa, jolloin väkiluku kasvaa kasvamistaan, eikä maapallo enää kohta kykene ruokkimaan kaikkia.

Niinpä niin. Mainitsit tuossa myös siitä, että tappavien tautien kukistamisen vuoksi väkiluku on myös räjähtänyt nousuun, ja Äiti Maa ei enää kykene ruokkimaan sitä kansaa, joka täällä tallustaa.

Ihan mielenkiinnosta vain haluaisin kysyä, että seisotko todella sanojesi takana? Kuvitellaan, että sinulle tulee syöpä. Sanotaan nyt vaikka, että imusolmukesyöpä (meinasin ehdottaa haimasyöpää, mutta se vie ihmisen niin nopeasti ettet tuskin itsekään kerkeäisi miettimään sitä luonnon kiertokulkua siinä tilanteessa), joka voi jurrata ihmisessä jopa vuosia syövän laadusta riippuen. Jos ja kun sinulla olisi todettu tämä kyseinen syöpälaatu, ja sinulle tarjottaisiin joko sädehoitoa tai sytostaatteja, niin kieltäytyisitkö tosiaan näistä hoidoista (unohdetaan nyt samantien jo se asia, että ylipäätään vaivauduit sinne terveydenhuoltoon selvittämään mikä sinua vaivaa, sekin on jo maapallon kannalta raskas askel yrittää edistää terveyttään ja elää pitkään) vain sen takia että luonto hoitaa sinut omasta säätelyjärjestelmästään pois syövän avulla? Miten ihastuttavan marttyyrimaista käyttäytymistä, että uhraisit todellakin oman henkesi ja helpotat rakkaan maapallomme rasitusta poistumalla keskuudestamme aatteesi vuoksi, ja sanojesi takana seisten loppuun asti.. Unohtamatta sitä että luonto vain korjaisi epäkelvot yksilöt pois kuljeksimasta.

Epäilen ;)

Lääketiede on mielestäni syyllinen siihen, että maapallon väkiluku on paisunut liian suureksi. Toisinsanoen lääketieteen avulla on estetty luonnon oman sääntelymekanismin toimintaa, jolloin väkiluku kasvaa kasvamistaan, eikä maapallo enää kohta kykene ruokkimaan kaikkia.
Itse asiassa kaikille kyllä pystyttäisiin tuottamaan ruokaa, mutta on eri asia, millaista ruokaa; ongelman ytimessa ovat pikemminkin resurssien epätasa-arvoinen jakautuminen sekä kehittyneiden maiden kansalaisten ja valtioiden peruselintasoksi mieltämä liikakulutus ja epäekologiset kulutustottumukset, jota kohti kaikki kynnelle kykenevät pyrkivät.

Jos todella olet huolestunut maapallon tilasta, voin kertoa, että yksityisautoilu ja tehotuotetun lihan syöminen ovat äärimmäisen negativiisia ympäristötekoja. Siispä seuraavan kerran, kun haluat tehdä maailmasta vähän paremman paikan, mitäpä jos jättäisit hurauttamatta omalla autollasi lähihypermarkettiisi makkaranhakuun sen sijaan, että toivot keskustelupalstalla lääketieteen alasajoa ja tiettyjen naisten ja lasten kuolemaa.

"vieras"
Olen oppinut että toisten ihmisten vanhemmista ja isovanhemmista tai lapsista huolehtiminen on paskaduunia,johon pääsee jokainen spurgu tuolta paikallisen terassilta. Siitä ei missään nimessä kuulu maksaa enempää palkkaa kuin pakollinen, sillä koulu on pellekoulu ja tutkinto tilattavissa postimyynnistä. Jos haluat siis "pestä perseitä" vapaaehtoisesti, olet kunnianhimoton laiska paska jonka äo on pienempi kuin kengännumero.

Kuitenkaan kenelläkään ei ole halua huolehtia omaisistaan itse.

Palstan ylivoimaisesti käytetyin nimitys muista naisista (ei koskaan itsestä) on mamma. Muut ovat aina mammoja ja sillä halutaan korostaa omaa paremmuutta ja epämammautta.
Mutta minähän olen mamma ihan jo nimimerkinkin puolesta :D Joskus pistää myös silmään aloitukset "kukahan palstamamma oli kaupassa tänään" tai "kenenköhän palstamamman miehen näin tänään"... Palstamammoista heitetään herjaa vaikka itsekin notkutaan palstalla... Jännä juttu...

"Biologi"
Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
Selitätkö millä tavalla esimerkiksi napanuoran luiskahtaminen synnytyskanavaan/kiertyminen vauvan kaulan ympäri on virheellisen geeniperimän tulosta. Taisin olla unessa siinä kohtaa perinnöllisyystieteen kurssilla.

Ja kun luennon alkuun pääset niin valaise myös, mikä on se "luonto" minkä nämä asiat pitäisi ratkaista.

Yhteistyössä