ja keskenmennyttä vauvaa, tai kohtuun kuollutta vauvaa ei saa surra, koska se ei ole vielä mikään ihminen, vaan se on joku kumma sikiö, jolla ei ole mitään arvoa
Lääketiede on mielestäni syyllinen siihen, että maapallon väkiluku on paisunut liian suureksi. Toisinsanoen lääketieteen avulla on estetty luonnon oman sääntelymekanismin toimintaa, jolloin väkiluku kasvaa kasvamistaan, eikä maapallo enää kohta kykene ruokkimaan kaikkia.
Itse asiassa kaikille kyllä pystyttäisiin tuottamaan ruokaa, mutta on eri asia, millaista ruokaa; ongelman ytimessa ovat pikemminkin resurssien epätasa-arvoinen jakautuminen sekä kehittyneiden maiden kansalaisten ja valtioiden peruselintasoksi mieltämä liikakulutus ja epäekologiset kulutustottumukset, jota kohti kaikki kynnelle kykenevät pyrkivät.Lääketiede on mielestäni syyllinen siihen, että maapallon väkiluku on paisunut liian suureksi. Toisinsanoen lääketieteen avulla on estetty luonnon oman sääntelymekanismin toimintaa, jolloin väkiluku kasvaa kasvamistaan, eikä maapallo enää kohta kykene ruokkimaan kaikkia.
Ei kannata, ellet ole masokistiTämähän vaikuttaa sangen hedelmälliseltä palstalta,
voisi harkita jopa liittymistä
Mutta minähän olen mamma ihan jo nimimerkinkin puolesta Joskus pistää myös silmään aloitukset "kukahan palstamamma oli kaupassa tänään" tai "kenenköhän palstamamman miehen näin tänään"... Palstamammoista heitetään herjaa vaikka itsekin notkutaan palstalla... Jännä juttu...Palstan ylivoimaisesti käytetyin nimitys muista naisista (ei koskaan itsestä) on mamma. Muut ovat aina mammoja ja sillä halutaan korostaa omaa paremmuutta ja epämammautta.
Selitätkö millä tavalla esimerkiksi napanuoran luiskahtaminen synnytyskanavaan/kiertyminen vauvan kaulan ympäri on virheellisen geeniperimän tulosta. Taisin olla unessa siinä kohtaa perinnöllisyystieteen kurssilla.Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.