Hra Majuri
No seAlkuperäinen kirjoittaja säpäle;24407630:Siis tämäkö nyt oli se kuuluisa räyhääminen, josta kuuluisi saada bannia?
No seAlkuperäinen kirjoittaja säpäle;24407630:Siis tämäkö nyt oli se kuuluisa räyhääminen, josta kuuluisi saada bannia?
Tuo on nimenomaan hoikka, bmi 21-22. Sitä alemmat ovat enemmänkin laihoja, eivät enää hoikkia.
Olenko minä mariskooli-isi? Niitä on vieläpä kolmeSen, että sellaista asiaa, josta voi ei voisi tehdä heti yleistystä ei olekaan.
Sen, että ihminen voidaan näppärästi niputtaa tietynlaiseksi, vaikkapa vain sillä perusteella, mitä hänellä on tai ei ole kirjahyllyssään. On mm. mariskoolimammoja( meilläkin on yksi, ja vieläpä kirjahyllyssä) .. tai ostosten mukaan.. On myös markettishampoomammoja.
Olen oppinut myös sen, että ajattelen liian vähän, mietin epäolennaisia, enkä kiinnitä riittävästi huomiota ihmisten pukeutumiseen, ostoksiin, lasten nimiin ym.. sillä niiden perusteella minun pitäisi heti osata profiloida heidät jotenkin.
Katselin juuri että missäs meidän mariskoolit on... Ainiin ne onkin keittiön vitriinissä, onkohan toikin paha??? Mahtaa olla täydellinen ihminen se joka näitä juttuja keksiiOlenko minä mariskooli-isi? Niitä on vieläpä kolme
Näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24407768:Olen oppinut, että jotkut ottavat virtuaalimaailman yhtä tosissaan kuin todellisen maailmankin.
Minulla on kirjahyllyn vitriinissä paitsi silloin kun niissä on jotain. Nyt yhdessä on liköörikonvehteja.Katselin juuri että missäs meidän mariskoolit on... Ainiin ne onkin keittiön vitriinissä, onkohan toikin paha??? Mahtaa olla täydellinen ihminen se joka näitä juttuja keksii
Onko sulla alkoholiongelmakin??? Varo vaan kohta oot palstan diagnoosin mukaan alkkis kun napostelet liköörinamusiaMinulla on kirjahyllyn vitriinissä paitsi silloin kun niissä on jotain. Nyt yhdessä on liköörikonvehteja.
mieti tarkkaan, mitä täällä tunnustat. Liköörikonvehdit voivat olla vastuuttoman vanhemman merkki. . Vastuullinen vanhempi ei käytä alkoholia lasten ollessa kotona. Eikä vastuullisen vanhemman vappusimassakaan näin ollen saa olla alkoholia.Minulla on kirjahyllyn vitriinissä paitsi silloin kun niissä on jotain. Nyt yhdessä on liköörikonvehteja.
Saati sitten pitää niitä pöydällä mistä lapset voivat napsia niitä tullen kaatokänniin. Täydellisen vastuutonta :$mieti tarkkaan, mitä täällä tunnustat. Liköörikonvehdit voivat olla vastuuttoman vanhemman merkki. . Vastuullinen vanhempi ei käytä alkoholia lasten ollessa kotona. Eikä vastuullisen vanhemman vappusimassakaan näin ollen saa olla alkoholia.
Sen alkoholittoman siman olemassaolonkin olen palstalta oppinut.
tai jos joku vilpittömästi antaa positiivista palautetta toiselle ja vielä kehuukin.. on se heti per..seennuolentaa ja pyrkimistä siihen suurenmoiseen sisäpiiriin,.Jos joku laittaa hymiön joka viestin perään tai pyrkii muilla tavoin tuomaan esiin positiivisesti asioihin suhtautuvaa luonnettaan, niin hän on falski.
Minä opin juuri äsken tuosta "pilatut nimet" -ketjusta, että käytännössä kaikki nimet ovat pilalla. Ilmeisesti ihmisiä kannattaisi alkaa puhuttelemaan henkilötunnuksella. Jos haluaa olla tuttavallinen voi käyttää pelkkää loppuosaa.
Eiköhän sut kohta kategorioida jo alkkis-isiksi. Oikeen liköörikonvehteja!!! Ja tää oli sitten huumoria.Minulla on kirjahyllyn vitriinissä paitsi silloin kun niissä on jotain. Nyt yhdessä on liköörikonvehteja.