Ei saakaan. Mikään oo ärsyttävämpää, kuin huonotapaiset lapset kiljumassa kaupassaLasten kanssa ei saisi käydä kaupassa , elleivät he osaa käyttäytyä kuin "kirkossa"
nyt en voi olla kommentoimatta..Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
Huomasin nyt tuon 'mielestäni' sanan, oletko tosiaan tuota mieltä? Sama kuin kieltäisit rokotukset ja muut lääketieteen edistysaskeleet luonnonvalinnan vastaisia.Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
Joo, tää on tärkein asia mitä mä oon oppinut tältä palstalta: Majurin mielestä mun ja mun lapsieni pitäisi olla kuolleita, vaikka modernin lääketieteen saavutuksien ansiosta emme ole, ja lapseni ovat geneettisesti viallisia luonnonoikkuja. Ainoo vaan et mä en välitä. Ja oikeesti geeneillä ei oo mitään tekemistä sen kanssa että se synnytys sattui menemään huonosti ja jouduttiin hätäsektioon.Huomasin nyt tuon 'mielestäni' sanan, oletko tosiaan tuota mieltä? Sama kuin kieltäisit rokotukset ja muut lääketieteen edistysaskeleet luonnonvalinnan vastaisia.
Lääketiede on mielestäni syyllinen siihen, että maapallon väkiluku on paisunut liian suureksi. Toisinsanoen lääketieteen avulla on estetty luonnon oman sääntelymekanismin toimintaa, jolloin väkiluku kasvaa kasvamistaan, eikä maapallo enää kohta kykene ruokkimaan kaikkia.Huomasin nyt tuon 'mielestäni' sanan, oletko tosiaan tuota mieltä? Sama kuin kieltäisit rokotukset ja muut lääketieteen edistysaskeleet luonnonvalinnan vastaisia.
Tuossa sanassapa olikin ainoa syy miksi reagoin majurin kirjoitukseen aiemmin Mutta majurille on tärkeintä saada huomio ja reaktio jostain tekstistään, millä tavalla, onkin aivan sama hänelle.Huomasin nyt tuon 'mielestäni' sanan, oletko tosiaan tuota mieltä? Sama kuin kieltäisit rokotukset ja muut lääketieteen edistysaskeleet luonnonvalinnan vastaisia.
Luonnonvalinta ja luonnollisuus ovat niitä asioita, joita käytetään joskus omien mielipiteiden perusteena uskontojen tapaan ymmärtämättä niitä kunnolla. Ei sektiossa ole mitään epäluonnollista. Jos välttämättä haluaa kutsua sitä muuksi kun luonnoliseksi, niin kutsukoon ennemmin yliluonnolliseksiJoo, tää on tärkein asia mitä mä oon oppinut tältä palstalta: Majurin mielestä mun ja mun lapsieni pitäisi olla kuolleita, vaikka modernin lääketieteen saavutuksien ansiosta emme ole, ja lapseni ovat geneettisesti viallisia luonnonoikkuja. Ainoo vaan et mä en välitä. Ja oikeesti geeneillä ei oo mitään tekemistä sen kanssa että se synnytys sattui menemään huonosti ja jouduttiin hätäsektioon.
Ja hätäsektiot on nimenomaan se kaiken pahan alku ja juuri? Juu juu, kyllä kyllä.Lääketiede on mielestäni syyllinen siihen, että maapallon väkiluku on paisunut liian suureksi. Toisinsanoen lääketieteen avulla on estetty luonnon oman sääntelymekanismin toimintaa, jolloin väkiluku kasvaa kasvamistaan, eikä maapallo enää kohta kykene ruokkimaan kaikkia.
Muuhun lääketieteen vaikutuksiin verrattuna sektiot on pikkuasia. Tappavien tautien kukistaminen on johtanut väkiluvun räjähtävään kasvuun, eikä maapallo enäa kykene ruokkimaan kaikkia.Ja hätäsektiot on nimenomaan se kaiken pahan alku ja juuri? Juu juu, kyllä kyllä.
Populaation ylikasvua tapahtuu luonnossa jatkuvasti, silti se korjautuu luonnollisin keinoin. Lääketiede on tuonut paljon enemmän hyötyä kun haittoja ja sinun kuvailemasi ajattelutapa saattaa johtaa lopulta sellaiseen mitä emme halua. On helppoa puolustaa luonnollisuudella sitä että ei auta toista tai antaa muiden kärsiä. Se on keino keventää omaa omatuntoaan ja sysätä vastuuta pois. Syntyvyyden säätely olisi paljon parempi keino, jos lähdemme väkiluvun rajoittamisen tielle. Jo elävistä meidän tulee kuitenkin pitää huolta.Lääketiede on mielestäni syyllinen siihen, että maapallon väkiluku on paisunut liian suureksi. Toisinsanoen lääketieteen avulla on estetty luonnon oman sääntelymekanismin toimintaa, jolloin väkiluku kasvaa kasvamistaan, eikä maapallo enää kohta kykene ruokkimaan kaikkia.
No mun pienen ihanan tyttären se ainakin pelasti ja siksi olen siitä hyvin onnellinen :heart: Mutta joo, kullakin on omat mielipiteensä, eihän se mua haittaa jos joku ajattelee niin kuin ajattelee. Asioiden luonnollisuuteen pohjaavat ihmiset kuitenkin hyvin harvoin itse kieltäytyvät modernin lääketieteen hoidoista ja edistysaskelista, kuten nyt vaikka hammaslääkäristä, rokotuksista, neuvoloista, antibiooteista jne. Puhumattakaan perushygieniasta. aikanaan, kun moderni lääketiede ei ollut vielä riesanamme, ihmisten elinikää vähensi nimenomaan puutteellinen hygienia, kulkutaudit sekä sinällään nykyaikana pienet ja vähäiset terveydelliset ongelmat, kuten hammasmätä, haavainfektiot, lievät sydänvaivat jne.Luonnonvalinta ja luonnollisuus ovat niitä asioita, joita käytetään joskus omien mielipiteiden perusteena uskontojen tapaan ymmärtämättä niitä kunnolla. Ei sektiossa ole mitään epäluonnollista. Jos välttämättä haluaa kutsua sitä muuksi kun luonnoliseksi, niin kutsukoon ennemmin yliluonnolliseksi
Lasten kanssa ei saisi käydä kaupassa , elleivät he osaa käyttäytyä kuin "kirkossa"
Niin niin, ja silti juuri sektiot valitsit edustaaan näkemystäsi Et sinä mies oleMuuhun lääketieteen vaikutuksiin verrattuna sektiot on pikkuasia. Tappavien tautien kukistaminen on johtanut väkiluvun räjähtävään kasvuun, eikä maapallo enäa kykene ruokkimaan kaikkia.
Joo tää on hyvin tärkeää. Muulla tavoin ei saada terveitä lapsia.Ruoan on oltava lämmintä, muuten sillä ei ole mitään ravintoarvoa. Vanhempi,joka tarjoaa lapselleen kylmän aterian on vähintäänkin laiska, ellei jopa kylmä ihminen itsekin.
Lasten kuuluu saada kaksi lämmintä ateriaa päivässä.
Tervetuloa hullujen huoneelle.Tämähän vaikuttaa sangen hedelmälliseltä palstalta,
voisi harkita jopa liittymistä
suosittelen, tämä palsta voisi olla osana kaikenlaisia korkeakouluopintoja, ihan yleissivistävyytensä vuoksi. Lisäksi täällä voisi suorittaa erinäisinä erikoistumisopintoja, niin painavia eri alojen asiantuntialausuntoja täältä on luettavissa. Oli kyse sitten mistä elämän osa-alueesta tahansa.Tämähän vaikuttaa sangen hedelmälliseltä palstalta,
voisi harkita jopa liittymistä