Palstalta opittua numero 396.

  • Viestiketjun aloittaja Kepsis
  • Ensimmäinen viesti
Tuo on nimenomaan hoikka, bmi 21-22. Sitä alemmat ovat enemmänkin laihoja, eivät enää hoikkia.

Kuvaketjuista päätellen itsekin olen sellaisen tiedon saanut. Täällä kun ei ole kuin hoikkia tai lihavia, käsitettä normaali ei tunnu olevan.

Ihan oikeasti olen myös sen oppinut, että on oikeasti äiti-ihmisiä, jotka tosissaan haluavat toisille pahaa ja olla ilkeitä. Luulin, että se kuuluu vain lapsuuteen ja nuoruuteen.
 
Sen, että sellaista asiaa, josta voi ei voisi tehdä heti yleistystä ei olekaan.
Sen, että ihminen voidaan näppärästi niputtaa tietynlaiseksi, vaikkapa vain sillä perusteella, mitä hänellä on tai ei ole kirjahyllyssään. On mm. mariskoolimammoja( meilläkin on yksi, ja vieläpä kirjahyllyssä) .. tai ostosten mukaan.. On myös markettishampoomammoja.
Olen oppinut myös sen, että ajattelen liian vähän, mietin epäolennaisia, enkä kiinnitä riittävästi huomiota ihmisten pukeutumiseen, ostoksiin, lasten nimiin ym.. sillä niiden perusteella minun pitäisi heti osata profiloida heidät jotenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Sen, että sellaista asiaa, josta voi ei voisi tehdä heti yleistystä ei olekaan.
Sen, että ihminen voidaan näppärästi niputtaa tietynlaiseksi, vaikkapa vain sillä perusteella, mitä hänellä on tai ei ole kirjahyllyssään. On mm. mariskoolimammoja( meilläkin on yksi, ja vieläpä kirjahyllyssä) .. tai ostosten mukaan.. On myös markettishampoomammoja.
Olen oppinut myös sen, että ajattelen liian vähän, mietin epäolennaisia, enkä kiinnitä riittävästi huomiota ihmisten pukeutumiseen, ostoksiin, lasten nimiin ym.. sillä niiden perusteella minun pitäisi heti osata profiloida heidät jotenkin.
Olenko minä mariskooli-isi? :D Niitä on vieläpä kolme :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Minulla on kirjahyllyn vitriinissä paitsi silloin kun niissä on jotain. Nyt yhdessä on liköörikonvehteja.
mieti tarkkaan, mitä täällä tunnustat. Liköörikonvehdit voivat olla vastuuttoman vanhemman merkki. :D. Vastuullinen vanhempi ei käytä alkoholia lasten ollessa kotona. Eikä vastuullisen vanhemman vappusimassakaan näin ollen saa olla alkoholia.
Sen alkoholittoman siman olemassaolonkin olen palstalta oppinut.
 
mieti tarkkaan, mitä täällä tunnustat. Liköörikonvehdit voivat olla vastuuttoman vanhemman merkki. :D. Vastuullinen vanhempi ei käytä alkoholia lasten ollessa kotona. Eikä vastuullisen vanhemman vappusimassakaan näin ollen saa olla alkoholia.
Sen alkoholittoman siman olemassaolonkin olen palstalta oppinut.
Saati sitten pitää niitä pöydällä mistä lapset voivat napsia niitä tullen kaatokänniin. Täydellisen vastuutonta :$
 
Mä olen oppinut, että mun pitäisi huomattavasti useammin selvästi ajatella ihmisistä pahaa. Tai ajatella heidän ajattelevan minusta pahaa tai tahtovan minulle pahaa tai ei ainakaan mitään hyvää.

Jos joku kaverini yrittää etsiä minulle miestä, niin se ei tiedä mitään hyvää, koska ei hän kuitenkaan omaa miestään parempaa ukkoa mulle ehdota. Ei tietty, muutenhan se ottais sen itse.

Jos tätini toisi minulle paketin vaippoja lahjaksi kun vauvani on pieni, minun tulee loukkaantua, koska hän selvästi jollain tavalla vittuilee, etenkin jos on sattunut ostamaan sisaruksilleni ja heidän vauvoilleen kalliimpia lahjoja. Ylipäänsä olen oppinut, että jokaisesta lahjasta jonka saan, mulla on oikeus nurista, nitistä ja natista ikään kuin lahjan antaja pahuuksissaan hommaisi minulle jotain hyödytöntä, rumaa ja mieltäni pahoittavaa.

Olen kukkahattutäti, koska lapseni saavat yöllä pelätessään tulla viereeni nukkumaan.

Olen ruma rekkalesbo. Vaikken olekaan lesbo, en rekkiksen näköinen enkä muutenkaan missään suhteessa rekkoihin tai lesboihin. Rumasta voidaan olla montaa mieltä, mutta selvästi minua näkemättä voidaan tämä kommentti kuitenkin tuottaa.

Se, että yleisestä pyynnöstä laitat kuvasi kuvaketjuun (johon kuvia siis pyydetään), antaa toisille ihmisille oikeuden olla epäkohtelias, töykeä ja suoranaisen julma sinua kohtaan. Itsehän kerjäsit. Niih.

Jos hoidat jotain lasta, etenkin muuta kuin omaasi, niin sinun pitää tuijottaa lasta joka sekunti estääksesi vakavan vaaran kuten tuolilta putoamisen. Et voi käydä vessassa, puhua puhelimessa, syödä, juoda, mennä vessaan, et mitään. Lasta on tuijotettava. Ja ihan sama mitä teet tai jätät tekemättä, niin MIETI MITÄ PPH:lle sanottaisiin vastaavassa tilanteessa!!
 
"vieras"
99 %:lla palstalaisten lapsista on diabetes. Tämän olen pannut merkille "Saako kaupassa syödä ennen maksamista?" - ketjuissa.

Ellei sinulla ole vähintään kolmella säästötilillä viittä tonnia pahanpäivän varalle ei kaltaisesi luuserin olisi kannattanut lapsentekoa ajatellakaan.

Osamaksulla EI SAA ostaa. Jos esimerkiksi pesukoneesi hajoaa eikä sinulla ole sitä edellä mainittua säästötiliä, sinun on nyrkkipyykättävä, kunnes saat SÄÄSTETTYÄ sen pesukoneen hinnan.

Jokainen palstamamma harrastaa ja haluaa seksiä 5 kertaa viikossa, parhaimmisto pari kertaa joka ikinen päivä. Sitä tehdään missä vaan ja jokainen promamma omistaa seitsemättoista erilaiset seksihepenet ja arsenaalin aikuisten leluja. Jokainen palstamamma on ehdoton ottamaan suihin ja jokaisen palstamamman miehellä on yli 25 senttinen halko.

Lapsilisät kuuluu panna sille surullisenkuuluisalle säästötilille. Vain tod. köyhät käyttää ne heti kun ne tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: SporttisMama

Yhteistyössä