Palstalta opittua numero 396.

  • Viestiketjun aloittaja Kepsis
  • Ensimmäinen viesti
"Vilukissa"
...että kaksplussan sivuilla palstaileva mies ei voi olla täysin toimintakykyinen

..että kaksplussan sivuilla - tahi muilla vauva-/lapsiaiheisilla sivustoilla - asioiva lapseton ihminen on totaali väärässä paikassa

..että häälahjaksi ei todellakaan saa antaa sitä mitä ko.pari on pyytänyt ja muutenkin kaikki lahjojen antajat ovat aina ja kaikkialla ajattelemattomia sekä köyhäilijöitä

..että omia pikkuvessan kuvia ei kannata julkaista, koska se ei tule missään muodossa täyttämään palstailijoiden feng shui- kriteereitä, ellei sitten tarkoituksena ole huomiohakuisuus ja uusi palstaryntäysennätyksen tekeminen

...nuistakin huolimatta aion hengailla täällä aika ajoittain :wave:..läl- läl-lää :D

Ootte te ihania :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: emppu75
sen että jos satut antamaan lapselle ennen kassaa vaikka sen mehun, niin olet varas, vaikka kuinka maksat sen tuotteen kassalla. mutta jos kassa antaa epähuomiossa sinulle liikaa rahaa, tai vahingossa menee joku tuote ohi kassan niin että se jää maksamatta, tai menet ostamaan kaupasta jotain aletuotetta ja saatkin vahingossa sen kalliimman tuotteen, niin sitä ei tarvitse palauttaa eikä asiaa korjata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24401849:
sen että jos satut antamaan lapselle ennen kassaa vaikka sen mehun, niin olet varas, vaikka kuinka maksat sen tuotteen kassalla. mutta jos kassa antaa epähuomiossa sinulle liikaa rahaa, tai vahingossa menee joku tuote ohi kassan niin että se jää maksamatta, tai menet ostamaan kaupasta jotain aletuotetta ja saatkin vahingossa sen kalliimman tuotteen, niin sitä ei tarvitse palauttaa eikä asiaa korjata.
Mä en hyväksy tuota kaupassa ennen kassaa jonkun mehun antamista, mutta aivan totta tuokin, hauska huomio :D
 
Mä en hyväksy tuota kaupassa ennen kassaa jonkun mehun antamista, mutta aivan totta tuokin, hauska huomio :D
meilläkään eivät ole saaneet, paitsi tuo joka oli todella vakavasti sairas. ei saanut säälistä eikä kiukuttelemalla. ennemminkin pakottaa piti juomaan. mutta kun juotava oli siihen ei auttanut mikään, oli sitten kaupassa tai sen ulkopuolella

ja nyt se taas alkaa, tästä saattaa tulla pitkä eipäs juupas keskustelu, jossa haukutaan ja solvataan kilvan toisia:vampire:
 
Viimeksi muokattu:
jos puolisosi on ulkomaalainen,niin olette sossupummeja ( riippumatta siitä,että kummallakin on vakiduunit ja näin ollen sossuun ei onneks tarvitse mennä ) ja sinä taas olet vähintään 150 kg tonnikeiju,joka ei suomalaista miestä saanut :saint: kyllä palsta tietää...
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Minä olen oppinut sen, että eräät täällä ovat kamalia olentoja jotka perustelevat pahoja sanomisiaan milloin sananvapaudella, milloin sillä että se on vaan mielipide. Olen siis oppinut että muutamia poikkeuksia lukuunottamatta naiset on hirveitä.
Olet varma että ovat naisia?
Mä olen oppinut tuon saman täällä palstalla, mutta sukupuoleen se ei liity.
 
Eniten olen oppinut itsestäni:
- Olen oppinut paremmin sietämään ja ymmärtämään erilaisia ratkaisuja.
- Olen oppinut, kuinka erilaisia ihmisiä ja elämäntilanteita voikaan olla! Hyvässä ja pahassa.
- Olen oppinut ajattelemaan hetken ennen kuin vastaan...


Lisäksi olen oppinut, että nimettömänä ihminen voi muuttua hirviöksi. :|

Mustavalkoisin palstalasein olisin oppinut, että lasten seurassa ei saa näyttää alkoholin tippaakaan / saa juoda itsensä känniin. Tai vauvalle saa hyvin antaa 2kk iässä velliä / ei saa antaa pisaraakaan muuta kuin äidinmaitoa ensimmäisen 6kk aikana. Jne.
 
Kritisoit jonkun kuvaa, aloitusta tai mitä vaan- kiusaaja, persereikä, tyhmä idiootti.

Kehut jonkun kuvaa, aloitusta tai mitä vaan- Perseen nuolija, myötäilijä, ei omaa mielipidettä, eli tyhmä idiootti.

Kysyt apua johonkin asiaan- Saamaton, laiska ja täysin kykenemätön hoitamaan asioitaan.

Koitat neuvoa- En mä sun neuvoas tartte,ei se käy. Mitä sä mua neuvomaan tuut.

Kerrot ettet kierrätä- Olet ihmiskunnan alinta pohjasakkaa ja sut pitäis lukita jonnekkin kauas, planeetta kärsii ja se on SUN VIKAS!

Lapsi kiukkuaa ja kerrot siitä täällä- Sä et osaa kasvattaa lastas, anna se pois ku oot noin paska. Mitä sä tänne tuut rutisemaan.


Eli pointti, älä vietä aikaa palstalla (ei täällä mikään kenellekkään kelpaa). Muuten oot pers**stä. Niin ja jos sulla on elämä palstan ulkopuolella, oot silti ihan peestä.

:rolleyes:
 
Hra Majuri
palaan näihin pariin oppimaani asiaan, sektio, varsinkin hätäsellainen ei ole synnytys ja yksi lapsi+vanhemmat ei ole lapsiperhe... ;) o tempora o mores...
Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
 
Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
Kun sanot noin, voit samantien alkaa tappaa raskaanaolevia naisia. Mielestäni jossain vaiheessa modet voisivat avata silmänsä tämän kaverin kohdalla.
 
Viimeksi muokattu:
Kurjenkello harmaana
Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
Jaa, sulla taitaakin olla hyvää tietoa sektioiden syistä! Ja sektiolla syntyneiden "laadusta" ;) Fiksu, fiksu mies.....
 
Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
ihminen on lääketieteen kehittänyt ja sitä hyödyntänyt kuten montaa muutakin asiaa.Tällä ajattelu mallillahan meidän pitäisi asua vielä luolissa.
 
  • Tykkää
Reactions: jeylona
Hra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24402299:
Kun sanot noin, voit samantien alkaa tappaa raskaanaolevia naisia. Mielestäni jossain vaiheessa modet voisivat avata silmänsä tämän kaverin kohdalla.
Tuo vastauksesi osoittaa sen, ettet ymmärrä omista näkökannoistasi eriäviä mielipiteitä laisinkaan vaan pyrit kaikin mahdollisin keinoin hyökkäämään eriäviä mielipiteitä vastaan.

No joko näpyttelit tota IAV linkkiä?
 
Kepsis
Sektiot on mielestäni luonnon tahdon vastaisia ja ne pitäisi lain voimalla kieltää ja antaa luonnon ratkaista ketkä selviävät ja ketkä tuhoutuvat. Sektio siis levittää ihmiskunnan sekaan yksilöitä, jotka luonto olisi itse tuhonnut ja näin luonnon määrittelemä virheellinen geeniperimä leviää.
Jos nyt palstatrollia sen verran ruokkisi että selitätkö miten äidin joka ei ole välttämättä sektiolla syntynyt, niin hänen sektionsa on geenivirhe lapsessa joka kuolisi ilman sektiota. Epätoivoista huomionhakua ilmassa.
 
Täältä oon oppinu et vanhempien kasvatusmetodeita ei tarvii kunnioittaa :)
Esim jos vanhemmat on päättänyt ettei karkkia alle kolme veelle ja mummo antaa kielloista huolimatta niin ei saa suuttua KUN EI SE LAPSI SIIHEN KUOLE RELAA VÄHÄN, IHAN SAMA MITKÄ SUN KASVATUSPERIAATTEET ON HIHIHII.

:D
 
Tuo vastauksesi osoittaa sen, ettet ymmärrä omista näkökannoistasi eriäviä mielipiteitä laisinkaan vaan pyrit kaikin mahdollisin keinoin hyökkäämään eriäviä mielipiteitä vastaan.

No joko näpyttelit tota IAV linkkiä?
Majuri paljon minä sinun juttujas kestän ja osalle jopa nauran,mutta tuo sun sektiokommentti meni jo ihan kuvottavaksi! Minä painoin IAV linkkiä. Hyi kauhea,kaverini sai hätäsektiolla ihanan pojan ja sun mielestä sitä ei ois saanu pelastaa? yök...
 
  • Tykkää
Reactions: emppu75

Yhteistyössä