Voi luoja näitä lasten nimiä nykyään! :-)

  • Viestiketjun aloittaja Jaana79
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";24390563]Sillä sun nykyisellä tytöllä on :x nimi, sopis tähän ketjuun. en nyt muista mikä se oli, mutta samaa sarjaa ja yhtä typerä kuin se veriripuli-nimi.[/QUOTE]

Melike...:x
Tulee mieleen teline :D.
 
[QUOTE="vieras";24390648]Melike...:x
Tulee mieleen teline :D.[/QUOTE]

Jos sun päiväsi paranee sillä, että haukut mun lapsen nimeä, niin siitä vaan.

Edelleen, sun tai muiden ei tarvitse tykätä, me tykätään kovasti ja tyttö itse rakastaa nimeään :)
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
asdfadsf
[QUOTE="asdfasdf";24390655]Melike? No eikä ole.[/QUOTE]

Kirjoitin epäselvästi... Melike ei ole :x. Sen sijaan sinä olet kieltämättä erittäin huonokäytöksinen ihminen, jolle nettikiusaaminen ja asiattomuudet eivät toivottavasti ole kotoa opittua.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24390689]Mun tulee mieleen veriripuli tai sillisalaatti, ihan järjetön nimi.
me like NOT.[/QUOTE]

sä oletkin ihan daiju, kun et kauniista, monikulttuurisesta, viisaasta ja palstan ah ylijumala anatolian kersan nimestä tykkää. juntti.

:D
 
[QUOTE="vieras";24390685]Eli NicoPetteriä saa haukkua, sun lapsen nimeä pitää rakastaa? :D
[/QUOTE]

"Sun tai muiden ei tarvitse tykätä", ja sä luet tuon että "sun pitää rakastaa mun lapsen nimeä"? Mitä sammakkoja sä oot nuollu, tai sieniä syöny?

Sillä nyt vaan ei oo minkään valtakunnan merkitystä mulle, mitä sinä ajattelet mistään asiasta. Ihan ollaan lapsetkin nimetty oman maun mukaan, eikä sen mukaan mitä sukukin sanoo tai naapurit tai palsta. Suosittelisin samaa muillekin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24390698]sä oletkin ihan daiju, kun et kauniista, monikulttuurisesta, viisaasta ja palstan ah ylijumala anatolian kersan nimestä tykkää. juntti.

:D[/QUOTE]
Jaajuu. Voi ei. :ashamed:


Lähihoitsuilla on tunnetusti huono maku. Siis tolla anabolisella stereolla. Ehkä Melike selittyy sitä taustaa vasten.
 
[QUOTE="vieras";24390807]Mitä sitte vouhotat hoitsuiluistas. Sama asia.[/QUOTE]

Sähän siitä vouhotat :D, eikä mun hoitsuiluilla oo lähihoitsuilun kanssa juurikaan tekemistä, ihan eri koulutus ja täysin eri työnkuva.

Ei sillä, että lähihoitajan ammatissa olisi mitään vikaa. Pakko tarkentaa ettei pian joku suutu kun 'haukun' lähihoitajia :flower:
 
"vieras"
Sähän siitä vouhotat :D, eikä mun hoitsuiluilla oo lähihoitsuilun kanssa juurikaan tekemistä, ihan eri koulutus ja täysin eri työnkuva.

Ei sillä, että lähihoitajan ammatissa olisi mitään vikaa. Pakko tarkentaa ettei pian joku suutu kun 'haukun' lähihoitajia :flower:
Ollaan sitä olevinaan niin ylempänä kuin lähihoitajat. Onko sulla identiteettiongelma?
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Jossain lehdessähän oli vasta erikoisten hyväksyttyjen nimien joukossa Pipi-Lotti. Aika vahva yhteys kyllä pilottiin... Tuohon ja Poppy-Onneliin verrattuna Melike on tosi kaunis nimi, joskin ei jotenkin täydellisesti istu mun suuhun.
 

Yhteistyössä