"Lila"
No niin, muistaakseni sä oot rikollisten kannattaja. =)No niin, muistaakseni sä oot takinkääntäjien kannattaja
No niin, muistaakseni sä oot rikollisten kannattaja. =)No niin, muistaakseni sä oot takinkääntäjien kannattaja
Kokoomus joutui kääntämään takkinsa sisäpolitiikan suhten, mutta "onneksi" sai läpi tahtonsa Kreikan tukemisen shteen. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24152560:Syynä EU-politiikka, maahanmuuttopolitiikka, pakkoruotsinäkemys, aselaki ja muutamia muita.
Kun Käteisen kanssa hallitussanelut olivat mitä olivat, olin huojentunut kun päättivät jäädä oppositioon eivätkä kääntäneet takkiaan. Muilla takit kääntyilivätkin vinhasti, paitsi Kokoomuksella joka oli hakoteillä jo alusta pitäen eikä näin ollen kokenut tarpeelliseksi takkiaan käännellä.
Huomautan, että olen entinen kokoomuslainen, mutta puolue on muuttunut siitä mitä se joskus oli.
Nykypolitiikan retoriikassa Suomessa nimenomaan lupaustensa syöminen ON juuri sitä VASTUUNKANTOA. Tällä tavoin vastuutaan kantoivat mm. demarit ja vasemmistoliitto.Nehän söi lupauksensa heti ensimmäisinä, kun laistivat vastuusta.
Aika toope pitää ihmisen olla, jos suurin äänestämisen motiivi on siinä, että äänestetyn puolueen on PAKKO OLLA HALLITUKSESSA seuraavat 4 vuotta. Asiakysymyksistä siis täysin viis, pääasia että kieli ruskeana takkia käännellään niin kauan että hallitukseen päästää vai? Minä kutsun tuollaista huoraamiseksi, mutta tiedän: virallisesti tuollaista selkärangattomuutta kutsutaan VASTUUNKANNOKSIEn ymmärrä miksi äänestää jos haluaa puolueensa istuvan oppositiossa 4 seuraavaa vuotta. Aika toope täytyy olla jos se on suurin äänestämisen motiivi.:xmas:
Hyvin kirjoitettu, vaikka kirjoituksesi on Lunaticille kuin helmiä sioille.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24152613:Nykypolitiikan retoriikassa Suomessa nimenomaan lupaustensa syöminen ON juuri sitä VASTUUNKANTOA. Tällä tavoin vastuutaan kantoivat mm. demarit ja vasemmistoliitto.
Arhinmäki vielä pöljyyksissään retosteli Vappupuheessaan (löytyy kokonaisuudessaan Arhinmäen omasta blogista tuo puhe) Soinin muka tulevasta takinkäännöstä, mutta sittemmin Paavon oman takin kääntely oli ällistyttävää.
Ja nyt näkyy Arhinmäen prioriteettilistalla olevan seuraavaksi tärkeimpänä poliittisena kysymyksenä homojen häät, verorahathan Pate jo onnistuikin lapiomaan eurooppalaisille pankeille muiden ns. VASTUUNKANTAJAPUOLUEIDEN kanssa.
Keksi siis jotain parempaa, tuo anti-persuliikkeen vastuunpakoilusta kertova levy on jo puhki veivattu. Miten olis jos soitettaisiin vaikka se edellisen hallituksen aikaansaannoksista kertova biisi "Kakkaa lumella"?
Kyllä henkilöpalvonta nimenomaan on AINA ollut vasureiden juttu.Taitaa olla enemmän persujen juttu se henkilöpalvonta.
Joko ne päästi sut suljetulta osastolta.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24152651:Aika toope pitää ihmisen olla, jos suurin äänestämisen motiivi on siinä, että äänestetyn puolueen on PAKKO OLLA HALLITUKSESSA seuraavat 4 vuotta. Asiakysymyksistä siis täysin viis, pääasia että kieli ruskeana takkia käännellään niin kauan että hallitukseen päästää vai? Minä kutsun tuollaista huoraamiseksi, mutta tiedän: virallisesti tuollaista selkärangattomuutta kutsutaan VASTUUNKANNOKSI
Yksikään hallituspuolueen äänestäjä ei valita, mutta persuille kaikki on taas niin vaikeaa.
opcorn:
Vai oletko minut joskus siellä tavannut?Joko ne päästi sut suljetulta osastolta.
SamaaAlkuperäinen kirjoittaja ainoa joka pitänyt lupauksensa;24152280:Perussuomalaisia ja olen edelleen erittäin tyytyväinen.
Ei se siltä näytä, sori.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24152805:Että muut täällä itkuvirttä ylläpitävät, ei PerSut itse. Minä olen Soinin ja kumppanien ratkaisuun erittäin tyytyväinen. Minä en valita. Tutkimuksen mukaan harva PerSu valittaa.
Tässä kuntajytkyä odotellessa...
Hyvä että olet noin tyytyväinen persujen oppositio-asemaan, äiti 45 v.
Siellähän ne persut tosiaan aikojensa loppuun asti saavat olla. Nauti.
Hyvästi.:wave:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24152831:Uusi aluevaltaus näköjään, mutta et ole selvänäkijänäkään kovin hyvä
Lähden nyt velipojan mökille mutta nähdään Terkut Algomalle!
Ketjuhan meni niin, että kyseltiin mitä puoluetta äänestit ja kun joku heitti persut, niin alkoi välitön kuulustelu, että ollaanko nyt tyytyväisiä jne. Eli kyllä tässä ihan muut jankkauksen aloittivat ja tyytymättömyytensä osoittivat kuin persuja äänestäneet.Ei se siltä näytä, sori.
Viimeisimmän gallupin mukaan mukaan ainoastaan persujen kannatus on noussut, 23 prossaan eli suurimmaksi puolueeksi, ja muiden on laskenut. Näyttää siltä, että seuraavia hallitusneuvotteluja vetää Timo Soini, mutta sitä ennen tehdään persuista suurin kuntapuolue.Hyvä että olet noin tyytyväinen persujen oppositio-asemaan, äiti 45 v.
Siellähän ne persut tosiaan aikojensa loppuun asti saavat olla. Nauti.
Hyvästi.:wave:
Ihan kuollutta täällä on.It's alive !