V
vierailija
Vieras
No nyt on, ja he elättävät sinut ja myöhemmin hoitavat sinut80-luvulla ei ollut ulkomaalaisia elätettävänä.
hoiva-osastolla. Kiitä jo nyt heitä, kun vielä ymmärryksesi pelaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No nyt on, ja he elättävät sinut ja myöhemmin hoitavat sinut80-luvulla ei ollut ulkomaalaisia elätettävänä.
80- luvulla ei ollut kortistossa vapaamatkustajia vaan opiskeltiin ja tehtiin töitä. Jos silloin joku olisi kehdannut sanoa olevansa elämäntapatyötön niin olisi saanut selkäänsä.80-luvulla ei ollut ulkomaalaisia elätettävänä.
80- luvulla ei ollut kortistossa vapaamatkustajia vaan opiskeltiin ja tehtiin töitä. Jos silloin joku olisi kehdannut sanoa olevansa elämäntapatyötön niin olisi saanut selkäänsä.
Sen sijaan lakkoja oli enemmän, ay-liike oli voimissaan, tulopoliittiset sopimukset neuvoteltiin kolmikantaisesti ja työehtosopimusten avulla koko yhteiskunnan hyvinvointi saatiin hyvään nousuun.
Mutta ei ne palkat silloin olleet kovin ihmeelliset.Silloin oli töitä.
Lopeta jo vihdoin tuo louskutus. Olet jumittunut vanhoihin ajatusmalleihisi ja olet täysin pihalla kuin lumiukko nykyajan yhteiskunnasta.80- luvulla ei ollut kortistossa vapaamatkustajia vaan opiskeltiin ja tehtiin töitä. Jos silloin joku olisi kehdannut sanoa olevansa elämäntapatyötön niin olisi saanut selkäänsä.
Itse aion seurata sdpn kannanottoa maahanmuuttoon. Asenteet on kiristyneet joka puolueessa hybridisodankäynnin takia.Jos äänestit viime eduskuntavaaleissa persuja, aiotko antaa heille äänesi seuraavissakin. Moni on yllättänyt ja pettynyt persujen politiikkaan, mutta ei tuo ihan hirveästi vielä kannatuksessa näy.
Itse olen äänestänyt persuja kaikissa vaaleissa suunnilleen 10 vuotta. Mutta nyt alkaa kyllästyttää tuo meininki. Olen keskituloinen, mutta ajavat mielestäni Kokoomuksen asiaa.
Maahanmuuttoasiat ovat minulle tärkeä juttu. En halua tänne liikaa porukkaa muualta, en varsinkaan Afrikasta tai Lähi-Idästä. Se on nähty, etteivät tänne sopeudu.
Tuossa on just se ongelma, että mitä puoluetta tässä sitten voisi äänestää. Eli semmosta puoluetta, joka ajaisi keskituloisen (tienaan 2700 kuussa, mies 3000 - bruttona) asiaa, mutta olisi mamu-realisti vähintään. SDP sopis muuten, mutta kun siellä on niin paljon niitä vasemmistoänkyröitä ja sitten ylisuvakkeja. Kokoomus on liian oikeella. Keskusta liian maalla...
Päinvastoin olen täynnä uusia ajatusmalleja, jotka perustuvat vahvasti kokemukseen ja tietämykseen.Lopeta jo vihdoin tuo louskutus. Olet jumittunut vanhoihin ajatusmalleihisi ja olet täysin pihalla kuin lumiukko nykyajan yhteiskunnasta.
Myös keskusta voisi saada osan persujen äänistä kiristämällä kantaansa, mutta niillä on se maaseudun-halpis-kausityöntekijä-asia, ja edes korona ei ollut riittävän hyvä syy jättää näitä massoja rahtaamasta Suomeen. Eli eivät kovin kriittiselle kannalle rupea. Pandemian aikana suomalaiset haki ahkerasti poimijoiksi mutta tilallisille ei kelvanneet, vain ulkomailta kelpaa.Itse aion seurata sdpn kannanottoa maahanmuuttoon. Asenteet on kiristyneet joka puolueessa hybridisodankäynnin takia.
Kyllä se sä oot, joka on ajatustensa vanki. Varmaan ihmettelet, miksei opiskelijat syö tonnikalaa.Päinvastoin olen täynnä uusia ajatusmalleja, jotka perustuvat vahvasti kokemukseen ja tietämykseen.
Vaikuttaa pahasti siltä, että jotkut ovat jääneet poliittisten ideologioidensa vangeiksi.
Tulen etsimään itselleni maahanmuuttokriittisen demarin äänestettäväksi. Se on paras kompromissi nyt kun persut pettivät duunarit. Tiedän ettei SDP puolueena tule maahanmuuttokriittistä politiikkaa harjoittamaan, mutta ehkä joku päivä sekin muuttuu Tanskan malliin. Ja toisaalta, Kari Rajamäki.Itse aion seurata sdpn kannanottoa maahanmuuttoon. Asenteet on kiristyneet joka puolueessa hybridisodankäynnin takia.
Tulen etsimään itselleni maahanmuuttokriittisen demarin äänestettäväksi. Se on paras kompromissi nyt kun persut pettivät duunarit. Tiedän ettei SDP puolueena tule maahanmuuttokriittistä politiikkaa harjoittamaan, mutta ehkä joku päivä sekin muuttuu Tanskan malliin. Ja toisaalta, Kari Rajamäki.![]()
Persujohtoista Suomea ei olla vielä koskaan kokeiltu.