"vieras"
Etenkin siiveettömillä siteillä, miten te saatte vuodon osumaan siteeseen eikä alushousuun?
Kyllä minulla ainakin tuppaa kääriytymään se side, niin ettei se ole alushousun päällä enää reunuksilta.Oikein hyvin, joskaan en ihan ymmärtänyt kysymystä.
Side on aika lailla samanlevyinen kuin alushousut siitä kohtaa.
ropelli....XDAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24091469:no ei mulla ainakaan ole mikään ropelliperse että se kokoajan pyörii.
laitan siteen niin että se peittää tarpeelliset paikat.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24091469:no ei mulla ainakaan ole mikään ropelliperse että se kokoajan pyörii.
laitan siteen niin että se peittää tarpeelliset paikat.
Oho hyvä niksi!Mä käytän siivellisiä siteitä aina ja tarpeen vaatiessa laitan toisetkin pikkarit jalkaan. Saattaa kuulostaa hassulta mutta toimii erinomaisesti. Eli jos alimmaiset pikkarit on pienehköt tai vähän löysät niin vedän siihen päälle sitten tukevat ja isommat mustat pikkarit. Siivekkeet ja kaikki ylimääräiset peittyy varmasti ja olo on mukava. Näin teen aina jos päällä on hame tai jos pitää jostain syystä riisua päällyhousut.
Voi olla näinkin Itsellä kyllä ainakin niin runsaat menkat että en halua siteiden kanssa alkaa enää säätämäänkään, en nauti suuremmin siitä että jatkuvasti hulahtelee tavaraa housuihin..jokainen tyylillään ja niinkuin omalle kropalle sopiiNuoremmilla käyttäjillä se on varmasti ihan normaalia että tullee ohivuotoja, pienempi kroppa (siteet ei niin sopivia) ja käyttö ei vielä ole ihan hallinnassa. Ja miksei isommallaki käyttäjällä ihan normaalia.
Ja vaikka ne menkat, jotka harvoin tullee, onki mulla niukat nii esimerkiksi keskenmenot on kyllä ollu sellasta vuotoa että oksat pois...