SITEIDEN KÄYTTÄJÄT, miten teillä osuu vuoto SITEESEEN

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"poikia3"
Mulla on niin runsas vuoto, että se ei ehdi aina imeytyä siteeseen ja tulee sitten siivellisestä yösiteestäkin ohi. Sellaista ohutta käytän siis varmistamassa tamppoonia tai aiemmin kuukuppia. Tällä hetkellä pahimpina vuotopäivinä vuoto tuli imukykyisimmästäkin tamppoonista ohi alle kahdessa tunnissa. Oli todellakin on mahdollista että ohivuotoja tulee.

Lääkärissä on käyty, ja leikkausta odotellessa!

edellinen
[QUOTE="poikia3";24091925]Mulla on niin runsas vuoto, että se ei ehdi aina imeytyä siteeseen ja tulee sitten siivellisestä yösiteestäkin ohi. Sellaista ohutta käytän siis varmistamassa tamppoonia tai aiemmin kuukuppia. Tällä hetkellä pahimpina vuotopäivinä vuoto tuli imukykyisimmästäkin tamppoonista ohi alle kahdessa tunnissa. Oli todellakin on mahdollista että ohivuotoja tulee.

Lääkärissä on käyty, ja leikkausta odotellessa![/QUOTE]

Mulla kanssa just niin runsaita ryöpsähdyksiä tulee ettei ne ehdi imeytyä...tamponienkin kanssa saa varoa ettei tule läpi, tosin harvemmin käynyt superien kanssa..mutta nyt menee vähän aiheen ohi minulla joten ehkä säästän ihmiset lisätiedoilta :D

"poikia3"
Ihmiset ovat luopuneet lankapuhelimista, paksuista kuvaputkitelevisioista, vhs-nauhureista. Samalla tavalla myös uskon naisten pikkuhiljaa luopuvan kertakäyttöisistä kuukautissuojista. Itse ainakin mietin, että onkohan siteiden ja tamponien käyttäjillä vielä lankapuhelin ja gramofonikin kotona...
Mulla on se kuukuppi käytössä - silti aina on pakko pitää varmistuksena sidettä, vaikka kävisi kupin tyhjentämässä kahden tunnin välein ja se ei aina onnistu. Samoin mulla on ollut tilanteita, jolloin kupin kanssa tulee kipuja tamppoonin kanssa ei, joskus niitä kipuja on ollut tamppooninkin kanssa, joten ainoa vaihtoehto on ollut side.

Kannattaa myös muistaa, että esim. toistuvien hiivatulehdusten kanssa, ainoa mahdollinen kuukautissuoja saattaa olla se side.

Mulla on muuten lankapuhelin ja gramofi olisi oikeesti tosi hieno :D.

Nimimerkki kuukupin käyttäjä jo miltei 10 vuoden ajan.

No kotona on uusinta teknologiaa, mutta kuukuppi lensi kyllä roskiin muutaman kk käytön päätteeksi! Se on vaan niin ällöä ku jokapaikka veressä ku kuppia tyhjensin: kädet ja pönttö, helpompaa on käyttää siteitä ja tampooneja. Ja siistimpää! Ja kun suht runsas vuoto niin ei kertakaikkiaan kehdannu sen kupin kans lotrata... :x

Ja muuten olen vissiin ropelliperse ku ohi menee kans, siksi taidan kokeilla teidän vinkeillä "napakoita pöksyjä ja 2 päällekkäin"- menetelmää ;)

Viimeksi muokattu:
"vieras"
No kotona on uusinta teknologiaa, mutta kuukuppi lensi kyllä roskiin muutaman kk käytön päätteeksi! Se on vaan niin ällöä ku jokapaikka veressä ku kuppia tyhjensin: kädet ja pönttö, helpompaa on käyttää siteitä ja tampooneja. Ja siistimpää! Ja kun suht runsas vuoto niin ei kertakaikkiaan kehdannu sen kupin kans lotrata... :x
Pois ottaessa kuuluukin vasemmassa kädessä pitää vessapaperitolloa ja poistaa kuppi seistessä, eikä pöntöllä.

"vieras"
Itselläni Sloggin maxit ja siivettömät Vuokkoset toimivat pomminvarmasti. Pikkareissa on varmaan olennaista napakka istuvuus ja haarakappaleen leveys eli että siinä on tarpeeksi pinta-alaa siteen liimaraidalle.

Ihmiset ovat luopuneet lankapuhelimista, paksuista kuvaputkitelevisioista, vhs-nauhureista. Samalla tavalla myös uskon naisten pikkuhiljaa luopuvan kertakäyttöisistä kuukautissuojista. Itse ainakin mietin, että onkohan siteiden ja tamponien käyttäjillä vielä lankapuhelin ja gramofonikin kotona...
Ei hyvää päivää! :LOL: :LOL: Aina yhtä huvittavaa kun kuukuppien käyttäjät ei kestä sitä, että kaikki ei halua tai voi käyttää kuukuppia. :D

Ja kuka oikiasti miettii kuka käyttää mitäkin kuukautissuojaa... Mulle on ainakin sama mitä käytetään kunhan niitten kanssa osataan toimia eli ei siteitä ja tampooneja pyttyyn ja roskikseen ne kääritään joko käärepaperiin tai vessapaperiin.

Yhteistyössä