SITEIDEN KÄYTTÄJÄT, miten teillä osuu vuoto SITEESEEN

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Mä käytänkin AINA siivellisiä pitkiä siteitä (sillon ku en käytä tamponia). Niin ja on aika oleellista et on kunnolliset alushousut, jos ne on ihan lerpat ni eihän se side pysy oikeessa kohdassa.

"vesimeloni"
Eipä mullakaan ongelmaa ole. Siivekkeellisiä, pitkiä siteitä käytän ja hyvin pysyy paikoillaan ja vuoto menee sinne mihin pitääkin. :) Silläkin tosiaan on merkitystä millaiset alushousut on, niiden pitää olla hyvät ja napakat, etteivät pyöri siteineen pois paikoiltaan.

runsas vuoto
Mulla oli joskus sitä ongelmaa, että nuotoa oli niin paljon että se vuosi reunoilta yli. SIivekkeelliset siteet ratkaisivat tämän ongelman, alkkarit ovat aina olleet napakoita ja sinänsä hyviä. Käytän kyllä yleensä tamponeja, joten en joudu koko asiaa juuri pohtimaan.

:)
Mä käytän siivellisiä siteitä aina ja tarpeen vaatiessa laitan toisetkin pikkarit jalkaan. Saattaa kuulostaa hassulta mutta toimii erinomaisesti. Eli jos alimmaiset pikkarit on pienehköt tai vähän löysät niin vedän siihen päälle sitten tukevat ja isommat mustat pikkarit. Siivekkeet ja kaikki ylimääräiset peittyy varmasti ja olo on mukava. Näin teen aina jos päällä on hame tai jos pitää jostain syystä riisua päällyhousut.

• Tykkää
Reactions: lauantaipussi
"pirkko"
Mä käytän siivellisiä siteitä aina ja tarpeen vaatiessa laitan toisetkin pikkarit jalkaan. Saattaa kuulostaa hassulta mutta toimii erinomaisesti. Eli jos alimmaiset pikkarit on pienehköt tai vähän löysät niin vedän siihen päälle sitten tukevat ja isommat mustat pikkarit. Siivekkeet ja kaikki ylimääräiset peittyy varmasti ja olo on mukava. Näin teen aina jos päällä on hame tai jos pitää jostain syystä riisua päällyhousut.
Oho hyvä niksi!

En ymmärrä miksei se osuis siihen. Siivellisiä käytän. Tosin sillon harvoin ko mulla menkat onki niin ne on niin niukat ettei juuri ole huolta... Mut sitte on ollu näitä muita vuotoja kuten keskenmenot ym, kyllä se vuoto sillonki on osunu siihen mihin pittääki.

"Niin"
Mikä tässä kysymyksessä oli vaikea tajuta? Tai kaipa se teille on, keillä on niukat menkat. Kun itse nuorempana siteitä käytin, niin kyllä hyvinki helposti tuli reunojen yli. Saati että oisin siivettömien kanssa alkanut sählätä kun tuli sotkua vielä enemmän.

Sen takia aloinkin 14v. käyttää tamponeja. Siteet on yököttäviä.

[QUOTE="Niin";24091851]Mikä tässä kysymyksessä oli vaikea tajuta? Tai kaipa se teille on, keillä on niukat menkat. Kun itse nuorempana siteitä käytin, niin kyllä hyvinki helposti tuli reunojen yli. Saati että oisin siivettömien kanssa alkanut sählätä kun tuli sotkua vielä enemmän.

Sen takia aloinkin 14v. käyttää tamponeja. Siteet on yököttäviä.[/QUOTE]

Nuoremmilla käyttäjillä se on varmasti ihan normaalia että tullee ohivuotoja, pienempi kroppa (siteet ei niin sopivia) ja käyttö ei vielä ole ihan hallinnassa. Ja miksei isommallaki käyttäjällä ihan normaalia.
Ja vaikka ne menkat, jotka harvoin tullee, onki mulla niukat nii esimerkiksi keskenmenot on kyllä ollu sellasta vuotoa että oksat pois...

edellinen
Nuoremmilla käyttäjillä se on varmasti ihan normaalia että tullee ohivuotoja, pienempi kroppa (siteet ei niin sopivia) ja käyttö ei vielä ole ihan hallinnassa. Ja miksei isommallaki käyttäjällä ihan normaalia.
Ja vaikka ne menkat, jotka harvoin tullee, onki mulla niukat nii esimerkiksi keskenmenot on kyllä ollu sellasta vuotoa että oksat pois...
Voi olla näinkin :) Itsellä kyllä ainakin niin runsaat menkat että en halua siteiden kanssa alkaa enää säätämäänkään, en nauti suuremmin siitä että jatkuvasti hulahtelee tavaraa housuihin..jokainen tyylillään ja niinkuin omalle kropalle sopii :D

Yhteistyössä