Maalatut kulma"karvat". Ei ymmärrä ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriplaIsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hih";24046090]Teille ei ole ihan oikeasti tullut mieleen, että niiden ihmisten mielestä se voi ollakin kaunista? :D Eli kaikki ei ajattele kauneudesta ja rumuudesta kuten te?[/QUOTE]
No joo, luuleehan Tuksukin olevansa oikea jetset-kaunotar.

[QUOTE="hih";24046090]Teille ei ole ihan oikeasti tullut mieleen, että niiden ihmisten mielestä se voi ollakin kaunista? :D Eli kaikki ei ajattele kauneudesta ja rumuudesta kuten te?[/QUOTE]

Totta kai varmaan suurin osa tajuaa, että kauneus on katsojan silmissä? Tässähän sanotaan omia mielipiteitä.

Totta kai varmaan suurin osa tajuaa, että kauneus on katsojan silmissä? Tässähän sanotaan omia mielipiteitä.

Nimenomaan osa ihmetteli, että MIKSI he tekevät noin. No ehkä just siks koska heidän mielestään se on hyvännäköistä. Ja ap kysyy 'luuleeko joku niiden olevan viehättävät' no varmaan sitten luulee ja käyttäjän omasta mielestä on. Aika outoa jos aikuiset ei ymmärrä tuollaista seikkaa että näkemyksiä on erilaisia.

Ja ap puhui jotain Tuksusta, onhan silläkin faneja ja miehiä riittänyt joten ehkä hän ei kuitenkaan ole yksin 'kuvitelmiensa' kanssa :)

Samaa ihmettelen. Miksi ihmeessä kiskoa omat karvat kokonaan irti, sehän se luonnollinen muoto on, ja se juuri sopii parhaiten jokaiselle. Väriä voi omiin karvoihin laittaa, ja kannattaakin usein. Itsekin aina käytän kynää.

Mutta että paljaalle iholle tuollaiset väärässä linjassa olevat viivat? Ei kiitos. Ne vaan ei näytä hyvälle sen enempää kuin kirkkaasininen ripsivärikään ja liian paksu kerros aurinkopuuteria...

Teinit yleensä meikkaa noin. Joillekin se jää päälle vaan vielä aikuisiälläkin. Kulmakarvat on aika ihmeitä tekevä asia naamassa, kun ne ovat hyvännäköiset, niin koko naama näyttää paljon paremmalta. Jos taas eivät ole, niin... No, jokainen tietää ite :D

[QUOTE="justina";24046267]Numero kolmonen on kaunis, siis tuo tyttö jolla vihreää kynsilakkaa. Mun mielestä ei ollenkaan paha.[/QUOTE]
Onhan sillä kauniit kasvot mutta miksi ihmeessä ne pitää pilata piirtämällä viivoja otsaan?

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24046291:
Onhan sillä kauniit kasvot mutta miksi ihmeessä ne pitää pilata piirtämällä viivoja otsaan?

Sillä on vain tollanen ilme, siksi näyttää, että ne on korkealla. Mutta mies jos olisin, niin ihan varmasti voisin viedä kotiini ;D

[QUOTE="justina";24046267]Numero kolmonen on kaunis, siis tuo tyttö jolla vihreää kynsilakkaa. Mun mielestä ei ollenkaan paha.[/QUOTE]

On se kaunis mutta mustan kulmaviivansa on piirtänyt otsan puoliväliin! Paremman näköinen olisi jos kulma olisi luonnollisella tasolla.

Rumaa on..

FJTlu1

[QUOTE="justina";24046339]Sillä on vain tollanen ilme, siksi näyttää, että ne on korkealla. Mutta mies jos olisin, niin ihan varmasti voisin viedä kotiini ;D[/QUOTE]

Tuostahan näkee selvästi, että viivat on piirretty aivan liian ylös. Oikean kulmakarvan paikka näkyy tuossa paljon alempana. Viivat on keskellä otsaa jostain syystä, ei huh...

Susirumathan ne on. Ja kammottavan yleiset.

Ne on sitten varmaan samat ihmiset, jotka poseeraa huulet törrössä ja kuvittelevat, että duckface on seksikäs ja hyvän näköinen :D

[QUOTE="heh";24047172]Laitahan Triplaisä kuvasi, niin katsotaan onko sulla varaa haukkua muita :D ? Epäilen suuresti.[/QUOTE]

Meinaatko että triplaisä on nyppinyt kulmansa ja vetää niiden paikalle tussilla täkeröt mustat viivat. Sit pistää huulensa törrölle ja näyttää kameralle duckfacea? Sellaista kuvaako kaipaat?

[QUOTE="Horuksen silmä";24047237]Meinaatko että triplaisä on nyppinyt kulmansa ja vetää niiden paikalle tussilla täkeröt mustat viivat. Sit pistää huulensa törrölle ja näyttää kameralle duckfacea? Sellaista kuvaako kaipaat?[/QUOTE]

Ilmeisesti sanonta "kuka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven" ei sano sulle mitään? Voin mä sen ihan selvällä suomellakin sanoa, ettei vaan jää epäselväksi:

Kukaan ei ole täydellinen eikä toisia saa haukkua. Tää pyritään opettamaan jo lapsesta asti, ainakin meidän perheessä. Teidän ja muiden tähän ketjuun osallistujien perheissä tämä on tainnut unohtua.

Minä olen lähestulkoon albiino eli kulmakarvoja on aivan valkoiset. Mulle ei tulisi mieleenkään pistää tommosia kammotuksia mun naamaani! Mä oon kanssa pitkään samaa ihmetellyt (ja tiedänpä palstalaisiakin, joilla tommoset on, niin ymmärrän miksi tästä ketjusta älähdettiin...)... Minä värjään kulmiani ihan ite kotona. Vie tommoset 10 minuuttia, sit vähän nyppimistä ja ihan siisti on :)

[QUOTE="heh";24047258]Ilmeisesti sanonta "kuka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven" ei sano sulle mitään? Voin mä sen ihan selvällä suomellakin sanoa, ettei vaan jää epäselväksi:

Kukaan ei ole täydellinen eikä toisia saa haukkua. Tää pyritään opettamaan jo lapsesta asti, ainakin meidän perheessä. Teidän ja muiden tähän ketjuun osallistujien perheissä tämä on tainnut unohtua.[/QUOTE]

Ei ole unohtunut multa ainakaan. Nää ihmiset pistää kuvansa itse nettiin arvosteltaviksi. Vain kehutko on silloin tervetulleita? Ehkä on hyväkin herätellä ihmisia miettimään väliin mikä on kaunista tai hyvännäköistä. Monesti näkee niin karmeita virityksiä, että huh huh!

No älkääs dissatko! Hieno on http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_zhAdClJf_RY/TP_jpNJuQ_I/AAAAAAAAAwU/A_L6s0Ei3hY/s1600/e5.jpg&imgrefurl=http://deliciouspumpkin.blogspot.com/2010/12/bad-eyebrows.html&usg=__8HfQuBTAHzTf4K4OLcwHQVFDiKA=&h=287&w=400&sz=21&hl=fi&start=2&zoom=1&tbnid=-voTRvKOjaOXkM:&tbnh=89&tbnw=124&ei=IUgDTt3pPMnFtAbmtOijDg&prev=/search%3Fq%3Ddrawn%2Beyebrows%26um%3D1%26hl%3Dfi%26biw%3D1280%26bih%3D645%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&biw=1280&bih=645
Tää on upee<3
Minne se meni kun laitoin tän jo aiemmin :O Vai oonko sokea...

No kuitenkin, 90% piirretyistä kulmakarvoista on epäedustavia mutta mun mielestä ne hyvin piirretyt on tosi seksikkäitä.

[QUOTE="heh";24047258]Ilmeisesti sanonta "kuka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven" ei sano sulle mitään? Voin mä sen ihan selvällä suomellakin sanoa, ettei vaan jää epäselväksi:

Kukaan ei ole täydellinen eikä toisia saa haukkua. Tää pyritään opettamaan jo lapsesta asti, ainakin meidän perheessä. Teidän ja muiden tähän ketjuun osallistujien perheissä tämä on tainnut unohtua.[/QUOTE]

Niin mä näen ison eron siinä haukutaanko ihmistä sen mukaan miltä hän näyttää luontaisesti vai kritisoidaanko tätä naurettavaa kulmakarvatyyliä tai huulet törrössä poseeraamista.
Meillä opetetaan että ketään ei saa kiusata, mutta toki voi hämmästellä miksi joku vetää kynällä viirut kulmiinsa tai poseeraa hassusti kameralle. Kaikille kun tämä kulmien ja ankkanaamojen mysteeri ei ole vieläkään auennut.

Yhteistyössä