Mua niin naurattaa nää "NO HEI TOISILLA ON TÖITÄ PÄIVISIN" kommentit nukkumisjuttuihin
Mulla on kaksi työtä ja olen opiskellut täysiaikaisesti, kyllä meidän on aamuisin herättävä, useimmiten n 8:00-8:30 välillä, joskus aikaisemmin. Jos heräisimme säännöllisesti klo 7:00 niin kuin nyt syksystä alkaen kun lapsi menee päiväkotiin, niin lapsi olisi aikaisemmin illalla väsynyt ja valmis nukkumaan
Olemme eläimiä, meillä on vaistoja, emme ole koneita joista painetaan off-nappia tiettyyn aikaan tai joita voitaisiin ohjelmoida kovalla koulutuksella.
Nämä jotka ovat lapsensa pakottaneet nukkumaan aina klo X tulevat todennäköisesti saamaan valvovia teinejä ja nuoria aikuisia, jotka eivät osaa mennä nukkumaan ajoissa, kun ei nukuta.
Ja on se niin ihmeellistä, että olen jo kaksi vuotta sitten osannut ennustaa, että juuri minun lapseni tulee olemaan helppo nukkumisien suhteen
Oikeasti asia mennee niin, että valtaosa lapsista menisi oikein mielellään iltaisin nukkumaan kun alkaa väsyttää jos heitä ei olisi opetettu siihen, että nukkuminen on vastenmielisintä puuhaa ikinä, eikä kukaan siihen vapaaehtoisesti suostu.
Toimitteko samoin esimerkiksi ruoan tai pottailun kanssa? Jos lapsi ei syö klo XX tarjottua ruokaa niin isä pitelee lasta tiukassa otteessa ja äiti tunkee ruokaa kurkkuun? Palautatteko ruokapöytään kunnes ennalta määrätty annos on syöty kokonaan? Jos lapsi pitää opettaa kuivaksi, niin pakotatteko istumaan potalla kunnes näkyy tulosta? Harrastaako joku vielä sitä, että pistää vyöllä kiinni pottaan?