vier
Voiko tähän hypätä mistä kohtaa vaan? Pitääkö vastata vain uusimpaan ja saako tulla uutena mukaan?=)
Sekaan vaan, ja saa vastata vaikka kaikkiin jos huvittaa mut ei oo pakko
Voiko tähän hypätä mistä kohtaa vaan? Pitääkö vastata vain uusimpaan ja saako tulla uutena mukaan?=)
Mukaan vaan... Jos jaksat niin alota vaan vastaaminen ihan alustaVoiko tähän hypätä mistä kohtaa vaan? Pitääkö vastata vain uusimpaan ja saako tulla uutena mukaan?=)
Kiva! Minäpä sukellan sekaanSekaan vaan, ja saa vastata vaikka kaikkiin jos huvittaa mut ei oo pakko
Kokeillaan!Mukaan vaan... Jos jaksat niin alota vaan vastaaminen ihan alusta
Petos lautasellaTervetuloa mukaan kolmekymmentä päivää kestävään kirjahaasteeseen! Vastataan kirja-aiheisiin kysymyksiin, vastausten pituus ja tyyli vapaa. Ensimmäisen päivän kysymyksemme on:
Paras kirja, jonka luit viime vuonna?
Laura Ingalls Wilderin kirjat Pieni talo preerialla jneKirjahaaste päivä 3
Mitkä ovat lempikirjasarjasi?
Tuulen viemääMinkä kirjan olet lukenut enemmän kuin kolme kertaa?
Luumujen poukamaKirjahaaste päivä 4
Mikä on mielestäsi lempikirjasarjasi paras osa?
Onneli ja Anneli-kirjatKirjahaaste päivä 5
Mikä kirja saa sinut iloiseksi?
LeijapoikaKirjahaaste päivä 6
Mikä kirja on saanut sinut surulliseksi?
Ohops, tähän en osaakaan heti vastata, palaan asiaan, etsin muut kohdat esiin ensinKirjahaaste päivä 7
Mikä kirja on mielestäsi liian aliarvostettu?
Viisasteleva sydän, Jane AustenKirjahaaste osa 9
Mikä kirja on sellainen, jota arvelit ensin huonoksi, mutta loppujen lopuksi rakastitkin?
Jane Austen: Viisasteleva sydänOlin laittanut vahingossa päivä seitsemän kaksi kertaa. Mutta taas mennään
Päivä 10
Lempiklassikkosi?
Laura Ingalls Wilderin kirjat Pieni talo preerialla jne
Siellä on ihania paikkoja, olen muutamassa käynyt.=)Nää on niin hyviä! Luen tän sarjan n kerran vuodessa läpi. Lapsena Luumujen poukama oli melkein ainoo kirja jonka omistin kun meillä lainattiin enemmän krjastosta, nyt mulla on kaikki paitsi Pieni kaupunki preerialla on vaan englanniksi.
Haaveenani on päästä USA:an ja matkustaa Lauran jäljillä ympäriinsä. Ehkä sit joskus kun valmistun ja talous vankistuu...
En ole tainnut lukea, pitäisikö? Millä tavalla se on kamala?Grass: Peltirumpu, ihan kauhea koettemus oli lukea se:ashamed:
Se oli kamalan pitkä, mikä ei silloin tietenkään haittaa, kun kirja on hyvä. Mutta jostain syystä tämä tarina ei vaan iskenyt ja kahlasin sitä kuukausia, en antanut periksi. Kun jäljellä oli noin 150 sivua, tuntui että tarina aloitettiin alusta, kerrattiin vielä, jos jollekulle vaan jäi epäselväksi. Olin tosi lannistunut sen luettuani, että hemmetti, ei klassikko kolahtanut. Mutta toisaalta tyytyväinen, että siltikin sen luin. Ja katsoin elokuvan päälle vielä, enkä siitäkään pitänyt.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23830624:En ole tainnut lukea, pitäisikö? Millä tavalla se on kamala?
Siellä on ihania paikkoja, olen muutamassa käynyt.=)