Tupakoinnin lopettaneet :wawe:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

No minä

Vieras
Kuinka kauan on,kun olette lopettaneet/tekeekö vielä mieli?

Minä lopetin 2½ vuotta sitten ja tupakka VIELÄKIN melkein päivittäin mielessä,katselen kaiholla kun muut polttaa ym.meneekö tää koskaan ohi?

Luovuttajat lopettaa, minä en. En IKINÄ voisi luopua siitä ah niin ihanasta tunteesta joka tulee etenkin aamun ensi savuja vedellessä. Taidanpa mennä nytkin parvekkeelle kunnon henkosille, aaaah.

marlboro-red-lights.jpg

Yli neljä vuotta ollut ilman, eikä tee mieli. Unia näen polttamisesta satunnaisesti edelleenkin harvakseltaan, ja niissä tulee hirveen huono omatunto kun polttaa. Herätessä onnellinen olo, kun se olikin vain unta. Oon kovasti odotellut, että se suuri mieliteko, josta aina puhutaan, tulisi joskus :D Muutama kuu siinä meni, kunnes ei enää laskenut päiviä ilman, viikkoja ilman, kuukausia ilman... Vuosipäivänä muistin itteäni lahjalla :) Nyt en enää muistanut. Lopetin neljä vuotta sitten perjantai 13.pvä :D Sitä ennen ehdin polttaa hiukan yli 10 vuotta.

Lopetin neljä vuotta sitten , eikä ole ollenkaan tehnyt mieli sen jälkeen. Jos oot ollu kokonaan ilman tuon 2,5 vuotta, niin kuulostaa oudolle että mieli tekee vielä.. sen on pakko olla joku psykologinen juttu, koet (ehkä tiedostamattasi) olevasi jotenkin coolimpi, fiksumpi, rohkeampi tms. tupakoidessasi. Eli ihan tonne teiniosastolle menee. Miten oot voinu olla polttamatta jos noin tekee mieli?

[QUOTE="vieras";23819439]Luovuttajat lopettaa, minä en. En IKINÄ voisi luopua siitä ah niin ihanasta tunteesta joka tulee etenkin aamun ensi savuja vedellessä. Taidanpa mennä nytkin parvekkeelle kunnon henkosille, aaaah.

marlboro-red-lights.jpg
[/QUOTE]

Eh hee,nyt kyllä tuli mieleen se kauhea yö/aamu yskä mikä noista syöpäkääryleistä tuli..
MUTTA silti,tiedän olevani aina koukussa,eihän sille minkään voi.

[QUOTE="vieras";23819439]Luovuttajat lopettaa, minä en. En IKINÄ voisi luopua siitä ah niin ihanasta tunteesta joka tulee etenkin aamun ensi savuja vedellessä. Taidanpa mennä nytkin parvekkeelle kunnon henkosille, aaaah.

marlboro-red-lights.jpg
[/QUOTE]

:laugh:

Taidanpa itte lähteä kohta juoksulenkille, ja muuten syvään hengittäminen ei satu eikä yskitä. Jotta vetele sä vaan niitä henkosias vieras ihan vapaasti munki puolesta ja yski keuhkosi pihalle rappusissa, kun hissi on rikki :D

n. 7 vuotta lopettamisesta ja edelleen tulee välillä hetkiä että tekee mieli tupakkaa. Tosin mieliteko on sellainen että mieli tekee mutta silti ei tee mieli polttaa, edellisen repsahduksen takia muistan miten pahalle tupakka maistui kun oli ollut aikansa polttamatta.

Enkä koe olevani mitenkään cool tai teini kun tekee mieli tupakkaa. Mieliteko kohdistuu joihinkin tiettyihin tilanteisiin joihin aikaisemmin liittyi voimakkaasti tupakan poltto.

Lopetin neljä vuotta sitten , eikä ole ollenkaan tehnyt mieli sen jälkeen. Jos oot ollu kokonaan ilman tuon 2,5 vuotta, niin kuulostaa oudolle että mieli tekee vielä.. sen on pakko olla joku psykologinen juttu, koet (ehkä tiedostamattasi) olevasi jotenkin coolimpi, fiksumpi, rohkeampi tms. tupakoidessasi. Eli ihan tonne teiniosastolle menee. Miten oot voinu olla polttamatta jos noin tekee mieli?

Ai että ihan teiniosastolle menee? :D
En usko,en edes polttanut yleisillä paikoilla jossain ollessani,aina se oli se oma parveke.

Hyvin olen silti pystynyt olemaan polttamatta,toivottavasti en repsahda.

[QUOTE="a p";23819489]Ai että ihan teiniosastolle menee? :D
En usko,en edes polttanut yleisillä paikoilla jossain ollessani,aina se oli se oma parveke.

Hyvin olen silti pystynyt olemaan polttamatta,toivottavasti en repsahda.[/QUOTE]

Et tietenkään repsahda!

Mä lopetin 10 kuukautta sitten, ensimmäiset pari viikkoa teki mieli, sen jälkeen ei. Tosin edelleen välillä ihmetyttää, etten ole enää tupakoitsija, se kai ehti rakentua niin suureksi osaksi identiteettiä...

Mä lopetin 4 vuotta sitten, ja edelleen tekee välillä mieli. Tosin en oo uskaltanut sen päivän jälkeen ees maistaa, vaikka kuinka ois tehnyt mieli, koska oon suht varma, että lähtis taas hanskasta.

Olen ollut 4 kk polttamatta ja kun näitä lukee niin vahvistuu edelleen halu alkaa tupakoimaan uudestaan. Niin monta kertaa päivässä minun tekee mieli tupakkia, että vähemmällä tuskailulla pääsisi kun vain alottaisi tupakan polttamisen uudestaan.

Yhteistyössä