tupakoinnin lopettaneet hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
lopetin tupakan polton kaksi viikkoa sitten, poltettuani sitä ennen 6 vuotta. Kauanko teillä oli lopetuksen jälkeen tunne, että kurkku on täynnä limaa? Tää on ihan kamalaa, kun mitää ei irtoo, mut tuntuu, että jotain siellä on, kurkussa siis. Melkee tekis mieli alkaa uudestaan polttamaan jos sillä tää tunne loppuis :/

Mä olen ollut nyt n.10 kk polttamatta poltettuani sitä ennen n. 17 vuotta.

Mä en kyllä muista tollasta,ei sitä ainakaan kauan ole ollut. Ehkä muutamia päiviä/viikon-pari...olipas tosi tarkka aika,vai mitä ;-)
Mut tosiaan ei tollasta jatku kauan,älä alota enää polttamista!

Olethan jo huomannut miten on nyt helpompi hengittää ja hajuaisti on parempi? Ja muutenkin on jotenkin"raikkaampi" olo.

Tsemppiä!!

Kertokaas mulle kuinka olette lopettaneet tupakanpolton?Kun välillä haluisin lopettaa ja sit kuitenkin tulee mentyä tupakalle. :headwall: Ja sitten on paska fiilis ja sitten sitä vain ns.antaa periksi. :/

Ei mulla tuollaista ollut, muistaakseni.
Saattoiko johtua siitä, et olin vetäny röökiä 17 vuotta ennen lopettamista...ei enää mitkään ilmat kiertänyt ja henki hädin tuskin kulki :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Kertokaas mulle kuinka olette lopettaneet tupakanpolton?Kun välillä haluisin lopettaa ja sit kuitenkin tulee mentyä tupakalle. :headwall: Ja sitten on paska fiilis ja sitten sitä vain ns.antaa periksi. :/

Päätin, että nyt loppuu.

Kuukausi tai kaksi meni räkiessä.

Muistan kun itse lopetin,että muutaman kuukauden ajan oli tollasta tunnetta.Muutaman kerran oikein oksensin sellaista kamalaa mustaa limaa...Yöks!Ihanan puhdistunut olo siitä tuli kun näki sen tulevan ulos ja olokin parani 100%!Älä missään nimessä aloita uudelleen polttamaan.Ehdottomasti lopettaminen on kaiken vaivan arvoista.Ja minusta lisäksi äärimmäisen helppoa jos on tarpeeksi kova motivaatio.Minut sai säikähtämään vähän päälle parikymppisenä pohkeeseen saamani veritulppa!!!Siihen loppui röökaaminen kuin seinään.Samassa lensi ehkäisypillerit vessasta alas.Siitä alkoi uusi vaihe mun elämässä-oikeesti. =)

Yhteistyössä