*TURHAKE* Neljäs päivä mennyt ilman röökiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nikkis

Vieras
Tänään teki jo kovin tiukkaa. Monta kertaa teki todella kovasti mieli mennä ja vetää henkoset, mutta olen hillinnyt itseni...
Hieman pelottaa kuinka kestän - olen kuitenkin polttanut reilusti yli 20 vuotta, kuten kirjoittelinkin tuossa joku päivä sitten, kun lopetin.

Olen nyt jutellut monien lopettajien ja lopettaneiden kanssa. Jotkut jäävät tähän niin pahaan koukkuun ettei lopettaminen tunnu lainkaan vaihtoehdolta. Itsekin luulin etten ikinä voisi edes yrittää. Aina on jo puolen päivän tupakoimattomuus johtanut niin rajuihin vieroitusoireisiin. Nyt olen kuitenkin päättänyt tehdä kaikkeni että lopettaisin. En vain jaksa enää polttaa. Jos jatkan niin savu nousuu varmasti haudastakin...

Tsemppiä muillekin, jos on lopettajia - ja hatunnosto niille, jotka ovat lopettaneet!!

Alkuperäinen kirjoittaja himpsuli:
Tsemppiä sulle, itekin olen ollut nyt kolme päivää ilman tupakkaa :)

Ihanaa :) Joku toinenkin kärvistelee... Montako vuotta poltit? Onko ollut nikkiksiä? Käytätkö jotain apuja?
Juu - iski kyselyikä...

Hyvä, älkää luovuttako, lopettaneet!!! Pari kk on aika lyhyt aika elämästä, ja vain sen pari kk on hankalaa, sitten helpottaa ja alkaa jo ällöttää tupakanhaju. Kun asennoidutte niin ettei se tupakka ole teille enää vaihtoehto, että ikinä ette tupakkaa enää polta niin onnistutte. T. vuosi sitten lopettanut

12 vuotta oon polttanut ja en ole nyt käyttänyt mitää apuja vaan oon yrittänyt sinnikkäästi vaan olla polttamatta. Kyllä tuolla keittiönkaapissa tupakkiaski on että jos on joskus aivan pakko vetästä, mutta ei vielä ole tarvinnut ja hyvin olen nämä muutamat päivät pärjännyt. Täytyy olla vaan sinnikäs =)

Tämä alotus mikään turhake ollut!

Hieno juttu, että olet ollut polttamatta ja pysynyt, vaikkakin vasta neljä päivää, niin kuitenkin pysynyt polttamatta! HYVÄ, HYVÄ, HYVÄ! Tästä on hyvä jatkaa. Ja kuten joku tuolla kirjottikin, kun pysyt tarpeeksi kauan polttamatta, alkaa haju ällöttämään. Kaikki lopettaneet kaverini ovat tämän sanoneet. Miehelleni sanon joka päivä, että tänään on hyvä päivä lopettaa, mutta ehkä se on sitten huomenna ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Itsehän päätin, etten enää polta - minun ei siis voi tehdä mielikään. Jotain kuukauden pintaan olen nyt ollut tupakoimatta ja kivasti on mennyt.

Hienoa - onnittelut sinulle!!

Minäkin päätin, mutta ei se ole niin helppoa. Tässä reilun kahdenkymmenen vuoden aikana olen päättänyt useasti, mutta en vain ole onnistunut... Minun mieleni on varmasti todella heikko - myönnän sen!!

EMPUUUlle kiitokset tsempityksistä - kaikkea hyvää sinullekin!! Toivon kaikesta sydämestäni, että saat sen mitä eniten kaipaat, ja toiveesi toteutuu :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehelleni sanon joka päivä, että tänään on hyvä päivä lopettaa, mutta ehkä se on sitten huomenna ;)

Toi nyt ainakaan auta yhtään. Anna nauttia polttamisesta, kyllä se lopettamispäätös itsestään kypsyy jos on tullakseen.

myös yksi lopettanut..12 vuotta poltin ja nyt viikko mennyt ilman :) Välillä käytän nicotinell imeskelytabletteja tai sitten ravaan jääkaapilla :D Tsemppiä kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja Nikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Itsehän päätin, etten enää polta - minun ei siis voi tehdä mielikään. Jotain kuukauden pintaan olen nyt ollut tupakoimatta ja kivasti on mennyt.

Hienoa - onnittelut sinulle!!

Minäkin päätin, mutta ei se ole niin helppoa. Tässä reilun kahdenkymmenen vuoden aikana olen päättänyt useasti, mutta en vain ole onnistunut... Minun mieleni on varmasti todella heikko - myönnän sen!!

EMPUUUlle kiitokset tsempityksistä - kaikkea hyvää sinullekin!! Toivon kaikesta sydämestäni, että saat sen mitä eniten kaipaat, ja toiveesi toteutuu :heart:

Totuus tietysti on, ettei se ole niin helppoa ollut. Olen jopa polttanut yhden. Mutta eihän se niin vakavaa ole, siitä vain piti jatkaa entistä päättäväisempänä. Nykyisellään on jo harventunut röökin miettiminen. Kyllä se siitä.

KIIITOS KAIKILLE TSEMPPAUKSISTA, ja omien kokemusten kertomisesta!! Kaikki positiiviset kommentit lohduttaa ja auttaa tässä olossa!!
Palaan varmasti kertomaan taas jatkossa kuinka lopettaminen etenee, vai epäonnistuinko taas?! :ashamed:

Tsemppiä ja onneksi olkoon tähänastisesta saavutuksesta! :flower: :flower:

Mä lopetin joskus viitisen vuotta tupakoinnin siten, että nykyisin poltan vain alkoholin kanssa. Aiemmin olin polttanut vakituisesti ja päivittäin kymmenisen vuotta.

Aiemmin en ole voinut edes ajatella ottavani alkoholia, kun stoppaan röökin... Mutta enpä ole voinut olla ilman röökiäkään noin puolta vuorokautta kauempaa. Nyt olen ottanut ihan kiusallanikin muutaman siiderin, lonkeron tai punaviinilasillisen iltaisin - päätin testata itseäni viimeisen päälle... Vielä olen onnistunut olemaan polttamatta.

Yhteistyössä