Tupakoinnin lopettaminen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelluska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nelluska

Vieras
Missä vaiheessa vieroitusoireet pahimmillaan kun olette lopettaneen tupakoinnin? Eli kuinka kauan menee niin sanotusti iisisti...? Olen polttanut n. askin päivässä, n. 14 vuotta... Mutta nyt olen OIKEESTI päättänyt yrittää lopettamista..jänskättää vaan miten pahat nikkisoireet tulee...Kokemuksia kertokaa;))

Pahimmat oireet kestää ehkä neljä päivää. Nikotiini poistuu elimistöstä. Senkin jälkeen tekee mieli tupakkaa, mutta se on enempi tapa jota siinä kaipaa. Kannattaa puuhastella kaikkea ettei mieti. Nikotiinipurkkia ym. en suosittele, koska siihen nikotiiniinhan tupakoidessakin on koukussa ja ne vaan siirtää siittä eroon pääsemistä. Sisulla ja tahdonvoimalla siittä irti pääsee. Ja vaika heikkoja hetkiä olisi niin kyllä ne nopeasti ohi menee.Päättää vaan että tupakointi ei enää kuulu elämään ja piste! Tsemppiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Pahimmat oireet kestää ehkä neljä päivää. Nikotiini poistuu elimistöstä. Senkin jälkeen tekee mieli tupakkaa, mutta se on enempi tapa jota siinä kaipaa. Kannattaa puuhastella kaikkea ettei mieti. Nikotiinipurkkia ym. en suosittele, koska siihen nikotiiniinhan tupakoidessakin on koukussa ja ne vaan siirtää siittä eroon pääsemistä. Sisulla ja tahdonvoimalla siittä irti pääsee. Ja vaika heikkoja hetkiä olisi niin kyllä ne nopeasti ohi menee.Päättää vaan että tupakointi ei enää kuulu elämään ja piste! Tsemppiä!!

Enemmän mua just pelottaa tietyt tilanteet missä ollut tapana polttaa.. Toisaalta joudun töissä oleen polttamatta joka päivä sen 9 tuntia, eikä mitään pakkoa päästä röökille. Mutta kun töistä pääsee niin sitten ilta meneekin sauhutellessa, pystyn hyvin olemaan ilman tupakkaa parikin päivää jos on pakko, mutta pelottaa mitä seuraa kun kauemmin polttamatta...

Yhteistyössä