H
hämmässtynyt
Vieras
Itse en ole koskaan tupakoinut, mutta mieheni on polttanut 16 vuotta ja on ollut nyt n. 3 viikkoa ilman tupakkaa. On ollut ihan hirveää, vaikka mies on syönyt nikotiinipurkkaakin välillä. Mies on poltellut askin tai vähän päälle päivässä ja usein kolme peräkkäin, jos on vaikka mennyt johonkin hermot. No nyt meidän elämä on ollut suorastaan from hell. Mies heräilee yöllä hikisenä, on TODELLA ärtyisä ja vihainen, kaikkeen menee hermot. Sitten kun ensin ärtyy jostain niin itkee kuin pieni lapsi?? Töissäkin oli haistattanut työkaverilleen jostain ihan pienestä asiasta. Siis tasapainoisesta ihmisestä tuli tuommoinen tupakanpolton lopettamisen takia? Miksi jotkut sitten mainostaa että tupakoinnin lopettaminen on helppoa?? Tuo kärsii ihan oikeasti, sääliksi käy
Enkä tiedä miten voisin auttaa. Olen tehnyt miehelle ainakin hyvää ruokaa ja se tuntuu maistuvan.. muuten en sitten oikein uskalla kyselläkään vointia, on nimittäin erittäin räjähdysherkkää... olen vain hämmästynyt että miten tämmöinen on mahdollistakaan?