Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

mä aattelin maistaa nuudelisoppaa nytte :D jos tunkis herkkusieniä taas sekaan.

mulla tosta alotuspakkauksesta on tomaattipastat, juustopasta ja tomaattiliemet käyttämättä. tuskin ees maistan kun en tomaatista välitä ja tomaattikeittoo esim. en voi sietää ollenka.

oon ihastunu tohon kasviskeittoon. vähä ku maustaa viel ite tulisella niin avot :p
 
"Anna"
Löysin tänne toiselta foorumilta.. Ensimmäistä kertaa kokeilen nutrausta ja takana on nyt kolme päivää. Tänään aamulla vaaka näytti -2,5kg, joka motivoi valtavasti, vaikka nesteitä onkin!

Olen 162cm pitkä ja lähtöpaino oli 83kg, nyt siis 80,5kg. Kiva että paino jo pian alkaa seiskalla :) Ensimmäinen tavoite minulla on tiputtaa 10kg, mutta kokonaisuudessaan haluaisin keventyä 18kg. Painoindeksin mukaan olisin tuolloin normaalipainoinen. En ole koskaan ollut kovin hentorakenteinen ja lihasta sekä muotoja on aina löytynyt, mutta en minä mallin mittoihin haluaisikaan. Naisella saa olla muotoja :)

Aluksi ostin 5 päivän starttipaketin ja pian siihen lisäksi muita keittoja ja pirtelöä sekä patukoita. Noita sitten syön vähän fiiliksen mukaan vaihdellen. Päivittäinen kalorimäärä vaihtelee 500 ja 700 välillä. Yllättävän kivuttomasti on toistaiseksi sujunut. Nälkä on muutaman kerran kurninut, mutta mennyt hetkessä ohi. Mielitekoja on paljon, mutta toistaiseksi niistäkin selvitty. Ainoa "oire", jonka olen huomannut on palelu iltaisin, joka kuulemma sekin menee nopeasti ohi. Eli hyvillä mielin mennään toistaiseksi :) Kiva lukea muiden kokemuksia täältä!
 
Kalmari
jee 5pv takana ja -3kg Painan nyt 60kg, kohta alkaa luku vitosella ja oon nyt normaalipainoisten kirjoissa, ihanaa! Oon syöny päivässä aamiaiseks kananmunan ja sitten 3pussia mocca pirtelöä, on muuten tosi hyvää toi pirtelö!
 
"MuumiMamma"
Täällä kanssa yksi nutrilettilla aloittaja. Pituutta 163cm ja painoa 78,8kg
Tänään alkoi sitten, tilasin kolmen viikon ruoat ja niillä mennään. Jos pystys olemaan sen kolme viikkoa pelkillä ja sen jälkeen sitten osittain..
 
Munki tilan saa päivittää ;) Kun vaaka näytti 58.1kg eli -1.9kg oli aamulla .
Ja löysin itseni lukemasta kaupassa noista noita kaloritaulukkoja "valmiista" ruoista. Että mitä asitä voi syödä .... Tai paremminkin kannattaa...
 
Okei, ekapäivä takana ja maistoin juustopastaa ja tulos oli: :x:x Hyih! Kaikki muut päivän ruoat meni ihan hyvin ja hyvääkin oli, mutta tota pastaa purin, nielin, purin, nielin, niin että se ei koskenu kieleen niin kamalaa mutta pakko sitä on kai vielä niellä kerran! ei tullu koko päivänä nälkääkään :) Toivottavasti huomenna on yhtä hyvä päivä.
 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaapua!!!!!! nyt on heikko hetki!!! oon koko viikonlopun yksin kotona ja oon niiiiiiiiiiiin lähellä sortumista. hyppään ihan just fillarin selkään ja polkasen siwaan, haen mässypussin, sipsejä, siideriä.... :|:':)':)':)'(

:stick:
 
no laskeppa. alotuspakkaus on viideks päiväks, itse ostin hintaan 29.90. 29.90/5=5.98
Järkyttävän kallista! Oulusta löytyy Halpa-Hallista se pakettin hintaan 21.90.
Ostin itse juuri 2vk eväät ja myöhemmin osta vielä viimesen viikon safkat. Eli 3viikkoa olisi tarkotus täysnutrata.
Tässä nyt tulee hintoja: Mocca 10kpl/pkt 14.90,
pirtelöt ja keitot 15kpl/pkt 18.90
Pelkillä pirtelöillä päivä hinnaksi tulee 18.90/3= 6,3€. Mocalla 14,90/2=7,45€

Mun 2vk nutraus tulee maksamaan 97,4€
sis. 4pkt mocca ja 1pkt sulkaapirtelö ja 1pkt mansikkapirtelö

Mut ei voi rahassa mitata sitä hyvän olon tunnetta ja fillistä kun pääsee tavotteeseen ja kaitasempaan oloon! :heart:
 

Yhteistyössä