V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dipt:Onko joku sanonut että se olisi helpoin tai ainoa tapa? Ihmisillä on yleensä krppauksesta niin kummia luuloja että hohhoijaa. Sitten kitistään saarnaamisesta kun niitä luuloja oikoo. Mene syömään vaikka puolikas siivu low fat-kumijuustoa että rauhoittuisit. Varo kuitenkin, etteivät kalorit tule täyteen, iix!
Ainakin minulle on: suurin osa karppaajista, joiden kanssa olen epäonnekseni puhunut. Olen erittäin hyvin selvillä karppauksen periaatteista, ne vain eivät sovi siihen elämään jota haluan elää. Auta armias jos menen sanomaan karppisaarnaajalle, että minulle sopii toisenlainen ruokavalio paremmin. Heti tulee juuri tuollaisia kommentteja. "Et tiedä mitään karppauksesta, anna kun minä valistan!" "Mene luuseri mättämään perunaa ja banaania, minä menen syömään Ainoalla ja Oikealla Terveellisellä Tavalla!"
Ei-karppi ruokavalio ei muuten välttämättä tarkoita, että syö kevyttuotteita ja valmisruokaa, ja laskee neuroottisesti kaloreita. Kenenhän se pitäisi tutustua toisenlaisiin ruokavalioihin?