N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NÄLKÄÄ!!;23742775:Onko porkkanat ok? Tarkoitus syödä mahd vähän hiilareita että läskit lähtee? Kaapissa on kana-pekonisalaattia, ok? Mitä on karppi leipä?Oon niin läski, ettei mitään rajaa!
Laihtuuko jo viikossa, jos on oikein tunnollinen? Mitä teette kun makeanhimo iskee?
Porkkanoissa on aika paljon loppujen lopuks hiilareita, eikä ainakaan mulla tuu maha täyteen. Rasvanen aamupala jos mahd ni jaksaa päivää pidemmälle ennen kun pitää taas syödä
Alkuperäinen kirjoittaja mäteennäin;23742856:paras karppileipä tulee kyllä uunissa, kerran kokeilin pannulla ja meinas yrjö lentää, syömättä jäi. Ite teen: kanamuna vatkamaan, sekaan reilu rkl turkkilaista, juustoraastetta noin 150g, mantelijauhetta 1.5 dl, ruisleseitä ja pellavarouhetta. Pellille levitellään 8 - 9 "lättyä" ja paistetaan 225 niin kauan että vähän rusehtaa. Päälle voita, juustoa, kinkkua, kurkkua ja salaatinlehteä, nammmmmm!!
Ite söin tänään yhden karppileivän, kermakahvin ja kermarahkaa makeutettuna stevialla.![]()
No ei porkkanoissa nyt niin paljon hiilareita ole, 5 g/100 g eli yhdessä porkkanassa n. 5 g hiilareita. Itse syön alakarpilla myös vähän perunaa, siinäkin vain 12 g hiilaria/100 g ja perunaan saa helposti sekoitettua ison määrän rasvaa (esim. pottuvoi). Perunaa syön yleensä juuri ennen treeniä.
No se on tietty taas miten syö. Mä syön hiilareita alle 20g päivässä, joten porkkanassa on siinä vaiheessa paljon.
Niin syön minäkin 20-30 g, mutta silti mahtuu yksi porkkana lähes joka päivä ruokavalioon.
Alkuperäinen kirjoittaja NÄLKÄÄ!!;23742880:Eihän tästä tule mitään haittaa kun imetän? Jos tulee, niin siirrän laihista puolella vuodella.![]()