karppaajan aamiainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NÄLKÄÄ!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
munakasta, karppileipää, rahkaa, partista, juustoa, leikkeleitä, kasviksia... Oma suosikkini lämpösillä keleillä on rasvasesta maidosta ja jäisistä marjoista tehty "pirtelö" :p

[QUOTE="sondersson";23742746]munakasta, karppileipää, rahkaa, partista, juustoa, leikkeleitä, kasviksia... Oma suosikkini lämpösillä keleillä on rasvasesta maidosta ja jäisistä marjoista tehty "pirtelö" :p[/QUOTE]

Onko porkkanat ok? Tarkoitus syödä mahd vähän hiilareita että läskit lähtee? Kaapissa on kana-pekonisalaattia, ok? Mitä on karppi leipä? :( Oon niin läski, ettei mitään rajaa! :( Laihtuuko jo viikossa, jos on oikein tunnollinen? Mitä teette kun makeanhimo iskee?

Alkuperäinen kirjoittaja NÄLKÄÄ!!;23742775:
Onko porkkanat ok? Tarkoitus syödä mahd vähän hiilareita että läskit lähtee? Kaapissa on kana-pekonisalaattia, ok? Mitä on karppi leipä? :( Oon niin läski, ettei mitään rajaa! :( Laihtuuko jo viikossa, jos on oikein tunnollinen? Mitä teette kun makeanhimo iskee?

Hyvä karppileipäohje on mantelileipä: sekoita 1 kananmuna ja 0,5-1dl mantelijauhetta ja paista pannulla voissa. Päälle voita ja leivänpäällystettä.

Kana-pekonisalaatti on hyvä. Monet laihtuu karppauksen alussa paljon (monta kiloa) kun hiilarit jätetään (jotka sitoo nestettä). Mutta oikeasti rasvaa lähtee 0,5-1 kg/viikko. Makeanhimo häipyy kunhan pysyy tiukkana pari viikkoa ja syö tarpeeksi (varsinkin rasvaa)

Suosittelen että luet jonkun karppikirjan tai ainakin karppaus.info foorumia.

Porkkanoissa on aika paljon loppujen lopuks hiilareita, eikä ainakaan mulla tuu maha täyteen. Rasvanen aamupala jos mahd ni jaksaa päivää pidemmälle ennen kun pitää taas syödä.

Ite söin kaalikeittoa aamupala/lounaaks nyt jaksan oottaa iltapäivään että saa syödä päivällisen/iltapalan :)

Porkkanoissa on aika paljon loppujen lopuks hiilareita, eikä ainakaan mulla tuu maha täyteen. Rasvanen aamupala jos mahd ni jaksaa päivää pidemmälle ennen kun pitää taas syödä

No ei porkkanoissa nyt niin paljon hiilareita ole, 5 g/100 g eli yhdessä porkkanassa n. 5 g hiilareita. Itse syön alakarpilla myös vähän perunaa, siinäkin vain 12 g hiilaria/100 g ja perunaan saa helposti sekoitettua ison määrän rasvaa (esim. pottuvoi). Perunaa syön yleensä juuri ennen treeniä.

paras karppileipä tulee kyllä uunissa, kerran kokeilin pannulla ja meinas yrjö lentää, syömättä jäi. Ite teen: kanamuna vatkamaan, sekaan reilu rkl turkkilaista, juustoraastetta noin 150g, mantelijauhetta 1.5 dl, ruisleseitä ja pellavarouhetta. Pellille levitellään 8 - 9 "lättyä" ja paistetaan 225 niin kauan että vähän rusehtaa. Päälle voita, juustoa, kinkkua, kurkkua ja salaatinlehteä, nammmmmm!! :)

Ite söin tänään yhden karppileivän, kermakahvin ja kermarahkaa makeutettuna stevialla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mäteennäin;23742856:
paras karppileipä tulee kyllä uunissa, kerran kokeilin pannulla ja meinas yrjö lentää, syömättä jäi. Ite teen: kanamuna vatkamaan, sekaan reilu rkl turkkilaista, juustoraastetta noin 150g, mantelijauhetta 1.5 dl, ruisleseitä ja pellavarouhetta. Pellille levitellään 8 - 9 "lättyä" ja paistetaan 225 niin kauan että vähän rusehtaa. Päälle voita, juustoa, kinkkua, kurkkua ja salaatinlehteä, nammmmmm!! :)

Ite söin tänään yhden karppileivän, kermakahvin ja kermarahkaa makeutettuna stevialla. :)

hups unohtu taikinasta 2 tl leivinjauhetta mikä sekoitetaan ensin mantelijauhoihin.

No ei porkkanoissa nyt niin paljon hiilareita ole, 5 g/100 g eli yhdessä porkkanassa n. 5 g hiilareita. Itse syön alakarpilla myös vähän perunaa, siinäkin vain 12 g hiilaria/100 g ja perunaan saa helposti sekoitettua ison määrän rasvaa (esim. pottuvoi). Perunaa syön yleensä juuri ennen treeniä.

No se on tietty taas miten syö. Mä syön hiilareita alle 20g päivässä, joten porkkanassa on siinä vaiheessa paljon.

Ihanaa! :) Mä haenkin kaalikeitto ainekset, kun se on niin hyvää. En mä vielä osaa karpata, siksi kyselen. Tänään se kuitenkin alkaa. Toissapäivänä aloittelin, mutta iltaa kohden sorruin ja söis paahtoleipää ja kuivakakkua. :( Täytyy kaikista tuotteista tarkistaa, ettei ne sisällä hiilareita. Eihän tästä tule mitään haittaa kun imetän? Jos tulee, niin siirrän laihista puolella vuodella. :(

Alkuperäinen kirjoittaja NÄLKÄÄ!!;23742880:
Eihän tästä tule mitään haittaa kun imetän? Jos tulee, niin siirrän laihista puolella vuodella. :(

No ei haittaa imetys. Itse karppasin koko raskausajan ja imetysajan ja voin mainiosti! Rasva on tärkeää imetysaikana, niin ei tipu hiukset päästä.

Yhteistyössä