Helvetti kun sattuu, mies jätti toisen vuoksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käyn samalaista prosessia itsekin läpi.. Tänään kuitenkin kuulin yhden biisin joka sai mut yhtäkkiä ajattelemaan asiaa aivan erilailla.
Selätin vihan, ainakin hetkeksi ja oloni on rauhaisa.
Elämä jatkuu, nyt helpommin. :)

Tsemppiä.

PS. biisi on Sam Tsui - You and i both. En sano että se toimisi sinulle, mutta jollain tavalla valoisa biisi.

[QUOTE="Elina";23738483]Joinain päivinä tuntuu ihan normaalilta, ja pystyn hengittämään. Mutta sit toisina päivinä, niin kuin tänään, herään ahdistuneena, ja tuntuu että ei ole mitään tulevaisuutta. Paha olo vaan ja viha ja katkeruus, ja epätoivo pyörii mielessä. Tuntuu, että en jaksa. Ehkä johtuu siitä, kun tuli niin yllättäen, en yhtään epäillyt mitään. Normaali arki pysähtyy ja kaikki muuttuu.

Uskokaa, minä en järjelläni ajatellen halua sitä takaisin, mutta ihan kuin ruumis huutaisi sitä ihmistä lähelle. Ihan kuin hän olis ollut se ainut oikea jonka menetin. Eihän se varmaan niin ole, mutta siltä tuntuu.

Ja se toivoi, että voitas olla silti ystäviä... Siis en osannut ees sanoa siihen mitään. Varmaan haluaa pitää ovea kotiinkin auki jos vaikka ei sattuisi pitemmän päälle toimimaan uuden kanssa.[/QUOTE]

Tee nyt vain sellaisia asioita jotka tuntuu sulle hyvältä. Tuollaisia tunteitahan tulee varmaan lähes aina kun joku jättää. Kai sitä noiden kautta käsittelee asiaa.

Sellaista sanon, että mitä vähemmän keskityt haukkumiseen ja syyttelyyn, sitä kauemmin kestää päästä asioista yli, ainakin itse ajattelen näin. Sellainen vain saa kaikki ajatukset, tunteet ja koko oman olonsa negatiiviseksi.

Omat tunteesi on sulle niitä oikeita ja sallittuja, mutta yritä tehdä kaikkea positiivista. Mene lasten kanssa risteilylle, huvipuistoon, käykää yhdessä jossain eksoottisessa ravintolassa, pitäkää pyjamabileitä ja valvokaa pitkään, syökää roskaruokaa. Rikkokaa siis rutiineja, tehkää kaikkea sellaista, mitä ette normaalisti ole tehneet, jos on rahaa, niin matkustakaa jonnekkin ihanaan paikkaan. Etsi uusia harastuksia, jatka elämääsi, ja tee joistakin haaveistasi totta, jos vain mahdollista.

Pärjäät, pystyt, ja selviät!!!

[QUOTE="Elina";23738525]Joo, se nainen on minua nuorempi, ja varmasti vähän hoikempi. Taitaa olla vähän yli parikymppinen ja mieheni on melkein 40... En tiedä mitä ajatella.

Järkeä puhut eronnut äiti, kyllä minä olen viralliset asiat laittanut jo rullaamaan. Soittelee joka ilta ja puhuu lapsilleen, ja se tietysti on sellainen kohta päivässä, jota sekä pelkään että odotan. En hänelle itse soita ollenkaan. Tapaamisia ei ole monta ollut, on tehnyt muutamia ohareita lasten tapaamisten suhteen kun ei sopinutkaan aikatauluun.[/QUOTE]

Toi on niin ällöttävää, inhottavaa ja pelottavaa, että aika useat nuoret naiset ovat kiinnostuneita itseään huomattavasti vanhemmista miehistä. Ovat sitten niin tyrkyllä ja niin ihastuneita ja niin kiinnostuneita, että miesten on varmaan niin vaikeaa vastustaa kiusausta. Ovat imarreltuja ja hakevat mennyttä nuoruuttaan sitten noista "keskenkasvuisista".

typerä tuo "löydät vielä jonkun"..ihan ku se korvaisi sen puolison minkä lähti.

nyt vaan otat päivä kerrallaan. kyllä kai se ajan kanssa helpottaa. ensin on pakko käydä läpi kaikki viha ja suru vaiheet. toivottavasti lasten takia pysytte jotenkuten väleissä. olin se joka jätti (paitsi ettei ollut ketään muuta) mutta olen nähny miten katkeruus voi vaikeuttaa monien elämään.

No kyllä mun mielestä kertoo naisesta ihan tarpeksi jos lähtee varattua ja perheellistä miestä panemaan. Alinta kastia sellaiset naiset. odottais ees että ero on selvä. Ja ap:lla on täysi oikeus kyllä se nainenkin haukkua ja purkaa vihaa
Kenguru ei vissiin ole rumaa eroa kokenut?

Olen kokenut ruman eron. Todellakin! Olen myös siitä viisastunut, että tuollainen haukkuminen (joskin on hetkittäin tarpeen) ei pidemmän päälle toteutettuna vie kuin katkeruuteen ja huonompaan suuntaan. Itse yritän tukea nyt muita, että selviäisivät mahdollisimman hyvin, ja pää pystyssä. Paremmin ja lyhyemmällä ajalla mitä itse olen tehnyt, jotain sentää olen oppinutkin.

Ja noita naisia kyllä löytyy jotka ei ajattele tuon taivallista siitä onko mies varattu vai ei. Silti ajattelen, että on miehen syy jos lähtee tuollaisten matkaan. Onhan maailma huoriakin täynnä, eikä niitä silti kaikki käy kuksimassa.

Jaksuja ap:lle. Kurja tilanne.

Mä kanssa aina ihmettelen, kun niitä toisia naisia haukutaan. Tekeehän ne väärin, en puolustele, mutta pahin pettäjä on se mies, joka lähtee ja jättää perheensä. Ja jos mies on lähteäkseen, aina löytyy joku nainen.

Minä en ihmettele, koska jonnekin se paha olokin pitää saada purettua joten hyvinkin luonnollista jos mies noin ruman tempun tekee että toisesta kainalosta toiseen pomppii niin luonnostaan sitä on katkera :(
Meillä on perhepiirissä eräs tapaus jossa mies oli kahden naisen kanssa samaan aikaan, minuakin pyydettiin vaikenemaan ja jopa valehtelemaan asioista.
En suostunut jolloin koetinkin vähentää yhteydenpitojamme puolin jos toisin.
Tämä kyseinen mies lähti perhensä luota sitten vasta kun oli jo hankkinut uuden naisen kainaloonsa.
Sitten mies soitteli exälleen ja ihmetteli miksi lasten äiti oli niin katkera.
(no miettikää, miksiköhän.. en minä pahalla halunut erota.. mutta miksi hitossa ei voida avata suuta ja sanoa että nyt meidän parisuhde tökkii eikä juosta etsimään uutta kainaloa kun joku ongelma tulee)
Samoin tiedän senkin että tämän miehen silloinen nainen tiesi miehen perheestä ja siitä ettei hän ollut eronnut vielä entisestä puolisosta,
se ei tuota naista häirinnyt vaan oli hänestä "jännää".
Onneksi ei enään juuri tuon miehen kanssa olla tekemisissä,
en tiedä onko enään edes saman naisen kanssa jonka kanssa lastensa äitiä petti,
toivossa elän että joku nainen tekee tuolle miehelle yhtä ääliömäiset temput,
hankkii siis uuden kainalon ennekuin eroaa edellisestä,
ilmoittaa vain kylmästi että se on nyt loppu ja mitään ei tehtävissä juu ja ei minulla ole uutta katsottuna mutta seuraavana päivänä kulkee kadulla käsi kädessä vastaan ja osoitekirjatkin samassa paikassa.

[QUOTE="Elina";23738525]Joo, se nainen on minua nuorempi, ja varmasti vähän hoikempi. Taitaa olla vähän yli parikymppinen ja mieheni on melkein 40... En tiedä mitä ajatella. [/QUOTE]

ei sun tarvii ajatella siitä mitään muuta ku että mies on tehnyt väärin. vika on miehessä, ei sussa.

Onhan se miehen syy. Minä laitan tän naisen toimet ihan sen iän piikkiin. Sitä ajattelee eri tavalla pitkän suhteen jälkeen, kun on lapsia ja kun on monista vastoinkäymisistä selviydytty. Sitä on enemmän pelissä. Mitä nuorella sinkulla on menetettävää? Eipä paljon, yksi suhde muiden joukossa, tai voihan se olla, että he pysyvät yhdessä, mistäs sen tietää.

Kyllä minä tiedän, että tämä joku päivä selviää, mutta kahden pienen kanssa ei ole helppoa kun tukiverkko on vähän hajonnut nyt. Kyllä kai eronneet sen ymmärtää.

Tuli mieleen, että mies on ollut sellanen vähän levoton viimeisen vuoden. Uusia harrastuksia, uusia piirejä, mikään ei ole ollut mieleen, vähän masennuksen tapasta. Seksiä ei niin paljon kuin ennen. Puhuttiin, että muutettais vihdoin jonnekin muualle. Kaikenlaiset tulevaisuuden suunnitelmat pyöri keskusteluissa. Mutta tulikin tällanen elämänmuutos..

Kauanko mies on ollut poissa? Itse en ehkä luovuttaisi vielä. Jos mies kerran yhä pitää sinuunkin yhteyttä. Voi olla, että naikkonen on pelkkä ihastus joka liittyy miehen ikäkriisiin. Nainen merkkaa hänelle nuoruutta ja vapautta (vaikka väittäisi elämänsä naiseksi) . Voisit yrittää saada miehesi takaisin?

[QUOTE="äiti";23738605]Olisit sanonut miehellesi että kun ja jos hän lähtee saa lapset mukaansa. Miehet ei lähde niin helposti kun eivät pääse kuin koira veräjästä.[/QUOTE]

Vaan jos on täyden sian kanssa pukannut muksun niinkuin minä :(
Ilmoitin silloiselle miehelle että saa lähteä kun ottaa elukkamme ja lapsen, vaan kuulemma elukat voi viedä piikille ja lapsen voi aina antaa pois.
Tosin ei varmaan yllätys ettei isää ole sen koommin näkynyt eikä kysellyt tapaamisia.
Joten voisinkohan kuitenkin sanoa, hyvä kun sika tajusi itse lähteä.

Kauanko mies on ollut poissa? Itse en ehkä luovuttaisi vielä. Jos mies kerran yhä pitää sinuunkin yhteyttä. Voi olla, että naikkonen on pelkkä ihastus joka liittyy miehen ikäkriisiin. Nainen merkkaa hänelle nuoruutta ja vapautta (vaikka väittäisi elämänsä naiseksi) . Voisit yrittää saada miehesi takaisin?

Aika epätoivoinen täytyy olla jos vielä petturin takaisin huolii sitten pelkää aina valehteleekohan tuo vai puhuukohan totta ja koskahan se taas jättää uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja älä vajoa näin ales;23738659:
Aika epätoivoinen täytyy olla jos vielä petturin takaisin huolii sitten pelkää aina valehteleekohan tuo vai puhuukohan totta ja koskahan se taas jättää uudelleen.

Njaa. 15 vuotta pettämätöntä elämää, olen eri mieltä. Tietyissä tapauksissa.

Kyllä varmaan on ihastus. Anelin silloin alussa niin monta kertaa, että harkititsisi vielä, ja onko varma, että haluaa lähteä. Mutta niin vaan hänestä oli parasta. Kyselin sitten, että onko tämä uusi sitten tyttöystävä, ja vastaus oli, että no jotain sellasta. Muutamia viikkoja on ollut nyt poissa.

En vaan ymmärrä mitä minä tein väärin, olin hyvä vaimo, ymmärsin ja rakastin. Meillä oli ihana koti yhessä, ihanat lapset. Naurettiin yhdessä, juteltiin kaikesta. En varmaan ollut tarpeeksi hehkeä sitten, vaikka en kyllä ikäisekseni ole mikään rupsahtanut. Sitä vaan miettii miksi? Miksi en ollu tarpeeksi hyvä?

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;23738586:
Minä en ihmettele, koska jonnekin se paha olokin pitää saada purettua joten hyvinkin luonnollista jos mies noin ruman tempun tekee että toisesta kainalosta toiseen pomppii niin luonnostaan sitä on katkera :(
Meillä on perhepiirissä eräs tapaus jossa mies oli kahden naisen kanssa samaan aikaan, minuakin pyydettiin vaikenemaan ja jopa valehtelemaan asioista.
En suostunut jolloin koetinkin vähentää yhteydenpitojamme puolin jos toisin.
Tämä kyseinen mies lähti perhensä luota sitten vasta kun oli jo hankkinut uuden naisen kainaloonsa.
Sitten mies soitteli exälleen ja ihmetteli miksi lasten äiti oli niin katkera.
(no miettikää, miksiköhän.. en minä pahalla halunut erota.. mutta miksi hitossa ei voida avata suuta ja sanoa että nyt meidän parisuhde tökkii eikä juosta etsimään uutta kainaloa kun joku ongelma tulee)
Samoin tiedän senkin että tämän miehen silloinen nainen tiesi miehen perheestä ja siitä ettei hän ollut eronnut vielä entisestä puolisosta,
se ei tuota naista häirinnyt vaan oli hänestä "jännää".
Onneksi ei enään juuri tuon miehen kanssa olla tekemisissä,
en tiedä onko enään edes saman naisen kanssa jonka kanssa lastensa äitiä petti,
toivossa elän että joku nainen tekee tuolle miehelle yhtä ääliömäiset temput,
hankkii siis uuden kainalon ennekuin eroaa edellisestä,
ilmoittaa vain kylmästi että se on nyt loppu ja mitään ei tehtävissä juu ja ei minulla ole uutta katsottuna mutta seuraavana päivänä kulkee kadulla käsi kädessä vastaan ja osoitekirjatkin samassa paikassa.

Juu kyllä minäkin ymmärrän, että on helppoa katkeroitua, mutta sitä ihmettelen, ettei se katkeruus kohdistu vielä enemmän pettäneeseen mieheen. En to-del-la-kaan puolustele näitä naisia, jotka lähtevät varattujen miesten perään. Mutta pointti onkin siinä, että miehen pitää pystyä kieltäytymään, sillä tarjokkaita on aina.

Ja tosi pöyristyttävää on pyörittää kahta naista samalla kertaa. YÄKS!

Joku lumppu vie miehen? Totta, mieshän ei voinut sanoa lumpulle ei.

Eikä se lumppu tosiaan ole välttämättä eron syy. Tai itseasiassa ei se edes voi olla. Kyllä pitää olla muita syitä, jotta mies aikoinaan otti ja lähti lumpun matkaan. Ja ne syyt on siinä suhteessa. Eli sinussa, miehessä tai molemmissa, kuka tietää.

Mutta mun neuvoni on, että jatka elämääsi. Mies on jo sen tehnyt, joten parasta mitä voit itsellesi tehdä, on jatkaa eteenpäin.

Miehesi teki todella paskamaisen tempun nakatessaan sinut kuin nalli kalliolle (melko reilua lähteä kertomatta ensin mitään), mutta minkäs teet. Ei siinä muu auta, kuin mennä eteenpäin.

Mihinkäs pulustus kategoriaan palsta laittaa nämä pikku pimperot jotka juuri ja juuri ykerhoon pääsee tarjoilee-tyrkyttää itseään näille kenellä sormus sormessa.

Mies oli saunaillassa tuossa joulun tienoilla ja kuinka häntä sitten yksi pikkutyttö oli piirittänyt,
ei käynyt miehen kaveri ei millään (ei sormusta)
Sama toisella miehellä samassa seurueessa, hänellä oli sormus ja kun ei kiinnostunut niin nämä tyttöset suuttui.
Ei heille kelpaa vapaa mies, ei vaikka tuossakin joukossa oli 12 miestä joista 2 oli sormus ja yksi oli naimisissa myös mutta ei sormusta niin ei nämä vaan vierasta naista saa ketkä -vapaana- markkinoilla liikkuu.
Tämä on jopa niin yleinen ilmiö että naapurini nuoripari joka käy usein yökerhoissa,
tämä mies jättää sormuksen aina kotiin kun jopa oman puolison nähden tullaan siihen tyrkylle :(

Alkuperäinen kirjoittaja älä vajoa näin ales;23738659:

Tai sitten vahvuutta ja rakkautta. Minä en ainakaan heittäisi iäisyyttä yhdessä hukkaan yrittämättä pelastaa sitä. Katkeruuden täyttämät ihmiset
halveksivat niitä jotka jatkavat tällaistenkin kriisien jälkeen yhdessä.
Vaikka mies on muuttanut pois ja ollut muka varma päätöksestään, hän tuskin ajattelee selkeästi.
Jos vaan uskoo pystyvänsä jatkaan yhdessä vaikka toinen on mokannut niin tottakai kannattaa yrittää.
Ei vieras nainen voi tarjota miehelle sitä mikä oikeasti on tärkeää. Uskon, että moni mies palaisi perheen luo jos voisi.

Mihinkäs pulustus kategoriaan palsta laittaa nämä pikku pimperot jotka juuri ja juuri ykerhoon pääsee tarjoilee-tyrkyttää itseään näille kenellä sormus sormessa.

Mies oli saunaillassa tuossa joulun tienoilla ja kuinka häntä sitten yksi pikkutyttö oli piirittänyt,
ei käynyt miehen kaveri ei millään (ei sormusta)
Sama toisella miehellä samassa seurueessa, hänellä oli sormus ja kun ei kiinnostunut niin nämä tyttöset suuttui.
Ei heille kelpaa vapaa mies, ei vaikka tuossakin joukossa oli 12 miestä joista 2 oli sormus ja yksi oli naimisissa myös mutta ei sormusta niin ei nämä vaan vierasta naista saa ketkä -vapaana- markkinoilla liikkuu.
Tämä on jopa niin yleinen ilmiö että naapurini nuoripari joka käy usein yökerhoissa,
tämä mies jättää sormuksen aina kotiin kun jopa oman puolison nähden tullaan siihen tyrkylle :(

Toi on kyllä tosi oksettavaa ja säälittävää käytöstä. Sillä siten pönkitetään itsetuntoa kun saadaan varattu "lankeamaan". Ja varatuissa vetoo se, että heidän täytyy olla jotenkin erityisiä kun joku on heidät jo huolinut. Ja sekin viehättää kun näkee, että toinen on halunnut jo sitoutua (ehkä sitoutuu minuunkin) . Typerää..

Tai sitten vahvuutta ja rakkautta. Minä en ainakaan heittäisi iäisyyttä yhdessä hukkaan yrittämättä pelastaa sitä. Katkeruuden täyttämät ihmiset
halveksivat niitä jotka jatkavat tällaistenkin kriisien jälkeen yhdessä.
Vaikka mies on muuttanut pois ja ollut muka varma päätöksestään, hän tuskin ajattelee selkeästi.
Jos vaan uskoo pystyvänsä jatkaan yhdessä vaikka toinen on mokannut niin tottakai kannattaa yrittää.
Ei vieras nainen voi tarjota miehelle sitä mikä oikeasti on tärkeää. Uskon, että moni mies palaisi perheen luo jos voisi.

Niin, meitä on niin moneen junaan. Meillä morjestetaan isolla hanskalla jos jompi kumpi pettää. Puolin ja toisin.

Yhteistyössä