kun sattuu niin ettei henkikään kulje..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamipöö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamipöö

Jäsen
23.06.2007
531
0
16
oon tainnu kirjoitella erostani tänne jo aiemminkin.. siitä on nyt reilu kuukausi aikaa, kun miehen kanssa erottiin ja lapsi, 1vee, jäi mulle. tai me muutettiin pois.

alku lähti jo jotenkin sujumaan, mut nyt viikonloppuna sorruin ja tavattiin exän kanssa. oltiin niinkuin joskus ennen, kaikki yhessä ja oli niin hyvä olla. mutta selväksi tuli samalla myös sekin, että exälle kelpaa kyllä kerran kuussa mukavat perheleikit, mut enempää ei meistä halua.. :'(

tuntuu niin v.itun pahalta, kun olin taas niin tyhmä!!! ei onnistu mun puolelta tuollaset leikit, on niin paljon tunnetta mukana. ja nyt kuoli viimenenkin toivo siitä, että ex tulisi "järkiinsä" ja palaisi meidän luo.. :'( . en tiiä enää millä tästä jaksaa eteenpäin, tämä päivä on menny itkiessä, mitään ei saa aikaseksi ja lapsi on hämillään kun äiti vaan itkee.

voi kun pääsis hyppäämään vuoden eteenpäin, niin tää tuska ois varmaan jo ohi. enkä tiiä sitäkään miten pystyn exää enää ikinä näkemään, vaikka tuon lapsen takia on pakko! tartteis nyt vaan aikaa ja aikaa, että pääsis tän pahimman vaiheen ohi, niin ehkä sitten vois sen kohdatakin.

v.ituttaa ja sattuu niin s.aatanasti sekin, että exä tahallaan taas käytti mua hyväkseen, vaikka ihan hyvin tietää, ettei minusta tällaseen ole.. :'( . ja minä annoin vaan kiltisti kaiken tapahtua.. :ashamed: :headwall:

Voih :(

Voimia sinulle, kyllä selviät tuostakin, vaikka nyt ei ehkä siltä tunnukaan.

Ja kyllä se niin on, että joskus voi sattua niin että henki ei kulje. Itse menetin äskettäin jotain minulle hyvin rakasta ja se koski niin paljon, että viikkoon en pystynyt syömään enkä juuri nukkumaankaan. Itketti vain ja vatsaan sattui koko ajan. Mutta tästä toivutaan ja eteenpäin mennään, eikö vain?

Sun täytyy esittää vahvaa exäs nähden, muuten se käyttää sua hyväksi ole kova annat tytön exälle, yrität välttää muuten tekemistä lapsen vaihto nopeasti ja kylmäkiskoisesti mutta ystävällisesti, ettei pikkainen huomaa mitään.. Reppu valmiiksi pakattuna, pikkaselle pusut ja halit, kuulumisten vaihto niin omien kun tytön, viimiset neuvot ja exä ulos. Ole jämäkkä sovituista ajoista pidetään kiinni. Tyttö haetaan ja palautetaan sovittuun aikaan. EIKÄ mitään perhe puistoja se vaan satuttaa ja antaa tytölle turhaa toivoa että isi muuttaa takaisin.

kun vaan saisin nyt pidettyä itteni vahvana.. :( . en tajua miten ex voikin olla niin julma ja kylmä sekä mua että lasta kohtaan.. en saa nyt mitään selkeetä ees kirjotettua, pää on täynnä asioita ja ne on kaikki siellä ihan sekasin. välillä tekis vaan niin mieli taas sortua sinne miehen kainaloon, että sais ees hetkeksi hyvän olon.. :'(

Yhteistyössä