Mikä auttaa kurkkukipuun?? SATTUU niin pirun perkuleesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Kun ottaa strepsilsin.. se auttaa hetkeks.. kun sen on imeskelly.. menee hetki ja kipu palaa.. join teetä.. autto sen verran mitä teetä oli.. väkisin join.. niin et alko jo oksettaakin.. no nyt siitä teen juomisesta on jotain vartti ja kipu taas tuli.. en nyt voi koko aikaa niit strepsilsejäkään suussa pitää kun lääkettä ovat..

Mikä auttais..

Olen farmasian opiskelija, en siis vielä valmistunut. Kuitenkin, meille sanottiin opinnoissa, että särkylääke on paras kurkkukipuun. Strepsilseissä kuulemma niin paljon sokeria, että edesauttavat pöpöjen kasvamista. Bafucinia voisi myös kokeilla, koska sisältää puudutusainetta.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
ootko käyny angiina-testeissä?

en oo käyny..

tää alko pari päivää sitten.. eka oli vähän vaan kipee..eilen sitten enemmän ja tänään todella kipee.. kattelen varmaan huomiseen jos ei helpota niin sitten varmaan vis mennä?

itellä oli talvella angiina. välillä oli parempi mutta sit loppujen lopuks päätin mennä testiin ja angiinahan siinä oli. :| tsemppiä sinne! :hug:

En tiedä, itse eilisestä lähtien tapellu saman ongelman kanssa. Mitään muuta ongelmaa ei ole kun et kurkku on ihan taju kipeä, ei kärsi yskiä eikä varsinkaan sanoa yhtään mitään. Lapsikin ihan ihmeissään kun äitistä lähtee vaan pihinää.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
En tiedä, itse eilisestä lähtien tapellu saman ongelman kanssa. Mitään muuta ongelmaa ei ole kun et kurkku on ihan taju kipeä, ei kärsi yskiä eikä varsinkaan sanoa yhtään mitään. Lapsikin ihan ihmeissään kun äitistä lähtee vaan pihinää.

Niin jsut.. kun ei oo mitään muuta kun se kipu..ja tosiaan ennemmin olen hiljaa koska jos puhun se sattuu..