Hellurei naiset!
En tiedä iskikö muhun vatsatauti vai johtuiko aamuinen raju oksentelu uudesta rautalääkkeestä (Obsidan) jonka otin tyhjään vatsaan aamuyöllä vessassa käynnin yhteydessä :x Joka tapauksessa vatsa on ollut ihan sekaisin ja aamulla tuli kaikki ruoka ylös mitä söin! Nyt on onneksi iltaa kohden helpottanut! Katoin siitä lappusesta joka on on tablettien mukana, niin oksentelu kuuluu erittäin harvinaisiin sivuoireisiin ja googlettamallakin näytti harvinaiselta vaivalta..Kokeilen kuitenkin vielä toisen kerran ja jos sitten vielä tulee yhtä kamala olo, niin pakko vaihtaa ja heittää noi huit helkuttiin ja siinä samassa niihin mennyt 15 :kieh:
Aivan ihania
rakenneultra kuulumisia täällä!! Olen jo kovin malttamaton ja haluaisin tietää kumpi se tuolla masussa oikein mua potkii
4D:hen mekin mennään, joskus sitten rakenneultran jälkeen.
Mulla ainakin on
hengenahdistusta! Huomaan kun lenkkeilen koiran kanssa ulkona niin todellakin hengästyn nopeammin, mutta mun käsittääkseni se on ihan normaalia
Millä viikolla se muuten on kun oma pulssi ei saa nousta liian korkealle??
jeeni Varmasti pistää tuhruttelu huolettamaan, mutta onneksi on monia syitä mistä se voi johtua, eikä kaikki läheskään ole mitään vakavia!
Ja sehän on ainakin hyvä, että pikkuinen kovasti liikkuu!
Lorahteleeko muuten muilla valkovuotoa? Mulla tulee välillä semmoisia kunnon lorauksia housuihin, että pikkuhousut kastuu :ashamed: Mitenkään se ei haise ja on väritöntä..
Äitiyspakkaus oli ihana mun mielestä! Vaikka olen kyllä samaa mieltä, että jotenkin enemmän poikavauvalle suunnattu, mutta menee hyvin tytölläkin ja me otetaan se varmasti!
Liikkeet ovat täällä vihdoinkin voimistuneet selkeästi! Välillä tulee semmoisia kevyempiä hipaisuja vielä, mutta nyt on jokusen kerran jo tullut ihan selkeitä iskuja!! :heart: IHANAA!!
Masu on muutenkin ottanut
kasvuspurtin! Tulihan se selkeä vauvamasu sieltä tännekin! Ylpeänä menen torstaina laivalle ja kuljen vatsa pystyssä kavereiden edessä!
Ja
selkäkivut!Kääk, vähän pelottaa, että mitä tuo loppuraskaus tullessaan kun on alkanut iskias vaivaamaan :headwall: Se oli mulla ongelmana ennen raskautta, melkein jouduin jäämään silloin sairaslomalle asian vuoksi, mutta onneksi se meni silloin sitten pois itsestään. Nyt se on kuitenkin taas alkanut vaivaamaan, ei vielä kamalan pahana, mutta töissä huomaan, että välillä jomottaa oikein kunnolla! Eipä siihen taida oikein apujakaan olla :kieh:
Meillä on keskiviikkona ensimmäinen
perhevalmennus! Onko muilla semmoinen tulossa ja aiotteko osallistua? Me osallistutaan ihan sen takia, että ei olal vielä kamalan kauaa asuttu täällä ja olis ihanaa saada uusia ystäviä ja samanikäisten vauvojen vanhempia tutuiksi
Toivotaan, että porukka on kivaa..Aiheena on ekalla kerralla raskausajan liikunta, rentoutus ja lantionpohjalihasten kunnosta huolehtiminen..Mä olen kyllä aktiivisesti harjoittanut noita lantionpohjalihaksia jo kuusi vuotta, aina seksi yhteydessä
Mies tykkää kun puristan niitä sen orgasmin hetkellä..
Vaniljainen :heart: 17+1