Terkut Turkista :wave: Meillä oli ihana loma! Nyt jaksaa taas pakertaa töissä (niiiin vissiin, hah) Kivasti paloi rinta, reidet ja sääret, auts! :ashamed: ja tuli kyllä herkuteltua jäätelöllä joka päivä (en uskaltanut paikallisia syödä, kun ei kait ole pastoroituja, eli ostin "laarista" GB-Glasen puikkoja) Ja jälkikäteen jäin miettimään että olikos ne seesaminsiemenet kiellettyjen listalla, kun niitä oli siellä kaikkien aamiais-sampylöiden päällä? Nyt tulo-lentomatkalla turposi nilkat ihan kamaliksi palloiksi! Jaiks! Toivottavasti on vaan pitkästä istumisesta, eikä alkais turvotukset ihan vielä! Viime raskaudessa mun jalkapöydät oli hurjat ja muistaakseni turvotukset alkoi näillä viikoilla, hitsi.
Sokereista: Mulla oli ennen matkaa kaikki arvot tosi hyviä, oikein mättö-ravintolaruuan jälkeen 6,6, mutta muuten ruuanjälkeiset arvot olleet kokoajan alle 6. Otin tuolla matkalla aamupaastoja ja kaikki olleet hyviä; 4,8 / 4,9 / 5,0. Muita arvoja en matkalla jaksanut mittailla. Huomenna taas ruotuun ja hiilareita pienemmälle
Mulla oli
sokerirasituksessa pikatestin lukema 4,3 ja virallinen olikin 5,2!!!
Galluun:
1. Onko tehty tämän raskauden aikana sisätutkimusta? Siis käsin kokeiltu kohdunsuun ja -kaulan tilannetta?
-Ei ole kertaakaan vielä, ilmeisesti lääkäri-neuvolassa vkolla 22?
2. Onko kenellekkään tehty päätöstä jo sektioista? Esim. aikaisempien sektioiden ym.takia
-Minä itse haluan suunnitellun sektion (haluan olla tajuissani kun vauva syntyy ja että mies on paikalla), edellinen päättyi hätäsektioon.
3. Onko seksihalut samat kuin ennen raskautta? Jos ei, onko vähentyneet vai kasvaneet?
-Aika samoilla mennään, ehkä hiukan lisääntyneet.
4. Mikä on tälle vauvalle rahaa vievin hankinta?
-Mies vaihtaa auton isompaan + minulle ajokortti ja oma pikkuauto + Emmaljungan Nitro city-rattaat
5. Koska meinaatte alkaa laittamaan pikkuisen huonetta/"nurkkausta" kuntoon?
-Äitiyslomalla, varmaan elokuussa. Pinnasänky tulee ainakin ekaksi vuodeksi meidän makkariin ja kun vauva siirtyy jatkettavaan sänkyyn niin laitetaan tytön huoneesta yhteinen lastenhuone.
6. Koska aiotte pestä vaatteet valmiiksi? -Elokuussa varmaankin, tässä tulee kuitenkin ostettua ja saatua niin paljon vaatteita vielä, että parempi pestä kaikki sitten kerralla
Valkovuotoa Ollut täällä myös suht runsasta, muttei häiritsevää. Muistan että tyttöä odottaessa oli myös.
Ihania ultra-kuulumisia monilla!! *kade* Ja AIVAN ihania kuvia :heart:
Minulla ultra tiistaina 26.4 ja samalla myös diabeteshoitajalla käynti. Niiiiin toivon että kaveri näyttäisi sukupuolen! Poikaolo on tosi vahva ollut ihan alusta asti ja tuolla matkalla anoppi juuri totesi että edestä päin ei uskoisi minun olevan raskaana ollenkaan, mutta sivultapäin katsoessa näkyy iso masu! Tytöstä mulla levisi maha (+ perse) ihan alusta jo. Toki tyttökin on ihan yhtä tervetullut, ellei jopa enemmän, olis meinaan aika paljon pinkkiä jo valmiina esikon vauva-ajalta ja helpompi olis sisustaa lastenhuone
miirikki ja pötsi 19+4